Puolueeton tutkimus/Karppaus – karppaaminen

Kommentoitu viesti


Vieras

#33

01.11.2011 20:18

transrasvan ja fruktoosi-glukoosisiirapin työntäminen joka-ainoaan ruoka-aineeseen ovat viljojen ohella suuria syypäitä mm diabetekseen. on vaikeaa löytää laadukasta = käsittelemätöntä ruokaa. aiheesta tarvittaisiin kipeästi tutkimusta, sillä nyt ihmiset sairastuvat, sillä heidät on johdettu harhaan ruuan terveellisyyden suhteen.
thl voisi jo luopua alentavasta mallistaan, jossa teollisuuden annetaan tuottaa uskomatonta sotkua jota eineksiksi kutsutaan, ja sitten väitetään että "kansa haluaa sitä !". miten ostat muunlaista, kun joka-ainoa eines sisältää samat lisäainesotkut, ja ruoka-ainetta on vain 3-75%. 97-25% on täyteaineita, jotka ovat mm diabeteksen todellinen syy. jos ihmisille kerrottaisiin totuus, ei kukaan (paitsi 1000 000 köyhää joilla ei varat muuhun riitä) itseään kunnioittava ihminen söisi noita sairastuttavia sotkuja. suosittelen äänestämään vaaleissa jotakuta muuta kuin sekoomusta.

Vastaukset

Suomalaiset on hölömöläisiä

#57 Re:

2011-11-27 10:05:06

#33: -

Aika erikoista.. Tämä on verrattavissa siihen, että tupakkateollisuutta syytetään keuhkosyövistä ym. Ihminen itse tekee valintansa kaupassa, ostaako eineksiä vai tuoreita tarvikkeita. Jos olet niin tyhmä, että menet ruokateollisuuden vipuun, et voi syyttää kuin itseäsi. Tiettävästi viranomaiset perustelevat näkökantansa laajoihin tutkimuksiin ja suosittelevat lautasmallin käyttöä syödessä. Niissä lautasmalleissa, mitä minä olen nähnyt, ei ole koskaan ollut eineksiä.