Sikatiloilla kuvanneet vapaiksi kaikista syytteistä!

Kommentoitu viesti

kyllästynyt

#95 Re: Re: Re:

01.12.2011 22:04

#94: edelleen "vihainen eläinaktivisti"-leiman saanut hlö - Re: Re:

Edellinen laskettaisiin kunnianluokkaukseksi, mutta ei siitä sen enempää. On se hyvä että on aktivisti joka tietää eläimistä, mutta se kommentti : "kokeilkaa itse maataloutta" oli tarkoitettu lähinnä niille joilla ei ole hajuakaan eläimien pidosta. Ja olenko väittäny että haluan eläimiä kidutettavan. Se on kidutusta kuten medänkin rakkaassa kotikunnassame on tapahtunut että, hiehot päästettiin -25 c pakkaseen joidenkin aktivistien toimesta. Herää kysymys onko tämäkään OIKEIN? (huomaa korostin sanaa en huutanut)

Vastaukset

jälleen, "vihainen eläinaktivisti"-leiman saanut henkilö

#96 Re: Re: Re: Re:

2011-12-02 10:29:53

#95: kyllästynyt - Re: Re: Re:

...kehotan etsimään sanan :"kunnianloukkaus" lain mukainen määritelmä, ja toteamaan, etten moiseen ole edellisessä tekstissäni syyllistynyt.

Minulla ei ole tarvetta loukata kenenkään anonyymin internetkirjoittelijan kunniaa, ilmaisin vain oman mielipiteeni hieman provosoivassa kirjoitusasussa (jotta teksti saisi edes jotain huomiota), ja jos joku siitä loukkaantuukin, se ei silti ole "kunnianloukkaus", jossa yksittäisen henkilön mainetta mustamaalataan tai uhkaillaan. Se, että joku henkilö on jossain merkittävässä asiassa täysin eri mieltä kuin itse, ei oikeuta uhkailuun tai julkiseen haukkumiseen (nk. toisinajattelijoita tosin usein juurikin uhkaillaan, käsketään vaikenemaan tai jopa julkisesti mollataan).

Tekstistäsi sain sellaisen käsityksen,ettei se eläinten tehotuotanto sinua mainittavasti haittaakaan.

Mainitsemasi "aktivistit" erikoisine toimineen ovat surullinen esimerkki henkilöistä,jotka pilaavat koko ihmisryhmän maineen suuren yleisön silmissä. Mutta, "aktivistit" eivät vastoin yleistä käsitystä ole yksi ja sama järjestäytynyt ryhmä, vaan yleensä suurimmaksi osaksi verkostoitumattomia yksityshenkilöitä.