Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti

Organe Performare
Vieras

#2182 Laiskat hipit

11.09.2010 20:30

Kun täällä on ollut puheita facebook-ryhmistä ja sivustoista eikä kukaan ole saanut mitään aikaiseksi, tein tällaisen http://cannabis.kansanliike.fi/ . Niitä on vähän päivitetty sitten eilisen joten lähetin linkin uudelleen. Sivuston tarkoitus on vain osoittaa että kymmenessä minuutissa sellaiset tehdään eikä mitään kokemusta vaadita. Muutamalla kympillä sivut pysyvät auki kuukausia, ehkä innostun linkittämään sinne uutisia ja kirjoittamaan blogia, ehkä annan sivujen sulkeutua ilmaisen kahden viikon kokeilujakson jälkeen. Kyhäsin ne näytteeksi ja vittuiluksi kun ei kukaan ole saanut aikaan mitään mitä viime viikkojen aikana on lupaillut. Jos haluatte että jokin muuttuu, teidän on tehtävä jotain, ei mikään tapahdu itsestään. Jos jäätte odottamaan että joku tekee jotain, mitään ei välttämättä tapahdu koskaan. Odotin aikani että tämän adressin laatija lähettäisi tiedon adressistaan kansanedustajille. Hän piti ehdotusta hyvänä muttei saanut mitään aikaan. Niinpä minun oli se tehtävä. Kun täällä jauhettiin sivustoista eikä mitään tapahtunut, ryhdyin perustamaan omaa kansanliikettäni jonka tarkoitus on saada mukaan kolme jäsentä että voidaan rekisteröityä yhdistykseksi (hienovaraisesti) jonka jälkeen alamme keräämään kannattajakortteja kannabispuolueeksi. Kun kukaan ei saa mitään aikaan, kyllästyin siihen ja ryhdyin politikoimaan.

Vastaukset

grassinen
Vieras

#2183 Re: Laiskat hipit

2010-09-12 00:03:49

#2182: Organe Performare - Laiskat hipit

Hyvä, itse en jaksa taistella ja tehdä sivustoja yms kannabiksen puolesta (joka on joka asiassa turvallisempaa ja parempaa itselle ja monelle muulle ihmiselle kun esim alkoholi joka on sallittu). Itse aloin vasta pari vuotta sitten käyttään kannabista satunnaisesti poltellen ja kasvatin aina itselleni yhtä rohtoa, mutta ei sitäkään enään uskaltanut/nyt voi edes tehdä) Koska olen opioidikorvaushoidossa ja seuloissa ei kyseinen kevyt päihde saa näkyä, itse siirryin alkoholista vahvoihin opioideihin, semmonen porttiteoria. Kunhan olen vierottautunut jonkunvuoden päästä buprenorfiinilla addiktiostani niin ainoa päihde on kannabis jota rakastan, oli se sitten 1-2v päästä omaan käyttöön sallittua tai ei.

Tehkää asialle jotain jotka jaksavat ja joilla voimavaroja, itse keskityn vahvojen huumeiden vierotukseen tällä hetkellä, mutta kannustan teitä kyllä, kannabis on saatava dekriminalisoitua ainakin.