Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Kommentoitu viesti

luterilainen

#4018 Ihmisen ainoa todellinen turva on JUMALASSA, vaan sitä ei monet tiedä

09.07.2020 09:41

Maailma on aika lailla vinksallaan, jos joilla kuilla on pelkkiä oikeuksia.

Kaikkivaltias Jumala on antanut Raamatussa näitä EI-OIKEUKSIA, jotka ovat meidän jokaisen suojaksi. Ei ole hyvä, jos joku tulee ja varastaa sinun... jne. 

JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ

Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:

1. KÄSKY 
Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä. Älä pidä muita Jumalia minun rinnallani.

2. KÄSKY 
Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.

3. KÄSKY 
Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

4. KÄSKY 
Muista pyhittää lepopäivä. Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi; mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.

5. KÄSKY 
Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.

6. KÄSKY 
Älä tapa.

7. KÄSKY 
Älä tee huorin.

8. KÄSKY 
Älä varasta.

9. KÄSKY 
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

10. KÄSKY 
Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.

Pyhä Raamattu; 
Toinen Mooseksen kirja 20 luku jakeet 1-17 ja 
Viides Mooseksen kirja 5 luku

Vastaukset


Vieras

#4019 Re: Ihmisen ainoa todellinen turva on JUMALASSA, vaan sitä ei monet tiedä

2020-07-09 14:40:31

#4018: luterilainen - Ihmisen ainoa todellinen turva on JUMALASSA, vaan sitä ei monet tiedä 

*IME OIKEESTI MUNAA !

 

TERVEISIN:

             ()             


Vieras

#4020 Re: Ihmisen ainoa todellinen turva on JUMALASSA, vaan sitä ei monet tiedä

2020-07-09 14:52:37

#4018: luterilainen - Ihmisen ainoa todellinen turva on JUMALASSA, vaan sitä ei monet tiedä 

TEEN JUST ITE PÄIN VASTOIN JA USKON ITE PÄIN VASTOIN JA OLEN RIKKONUT KAIKKIA ''10 NENTÄ KÄSKYÄSI'' TIRSK '()' KHAHAHAHAHAA HAA HAA HAAH HAHAHA HA HA HA

 

             ()             

 

KORAANIN MUKAAN SAA MUTE 5 VAIMOA JA IKÄ NAISELLA SAA SÄNKYYN MENOSSA OLLA ALLE 6 KIN VUOTTA JOS AVIOLIITOSSA TOKI TIETENKIN JA MOSKEIJASSA TOIMII MYÖS IMAAMI SUTENÖÖRINÄ JOLTA NAISEN SAA 5$ HINTAAN 1 TUNNIN AVIOLIITTOA JOS HALUAA JA SE ON LAILLISTA PROSTITUUTIOTA JA MYÖS BACHA BAZI KIN ON SALLITTUA AFGANISTAN /// PAKISTAN JOSSA 60V. VANHAMIES PANEE 6V. POIKAA PEFFAAN ;} :---00:-- * :( 

IÄLLÄ EI OLE ISLAMISSA MITÄÄN MERKITYSTÄ SILLÄ NAISET KYPSYVÄT AIKAISEMMIN KUIN MIEHET JO ALLE 4 VUOTIAINA JA TURKISSA ON LAILLISTA HOMO SEXSUAALISUUS SEKÄ HOMO AVIOLIITTO MOSKEIJASSA ELI 2 MIESTÄ KARVA PÉRSETTÄ TOISIAAN SINNE KIVEMPAAN PANEE JA HOMOSTELEE ♥   00:--00:-----

                ISLAMIN TAIVAASSA ON NE ILOT SALLITTUJA JOTKA MAAN PÄÄLLÄ OVAT KIELLETTYJÄ :

 

Islamilainen käsitys Paratiisista poikkeaa kristillisestä. Matteuksen evankeliumissa Jeesus toteaa, että "Ei ylösnousemuksessa oteta vaimoa eikä mennä vaimoksi". Ylösnousseet ovat kuin enkelit taivaassa. Tämän on katsottu viittaavan siihen, että kristittyjen Paratiisissa ei ole seksiä, sillä enkelit ajatellaan sukupuolettomiksi.

Muslimeille Paratiisi on runsaudensarvi, jossa on tarjolla ihmeellisiä hedelmiä, viinivirtoja, jotka eivät kuitenkaan humalluta, hunajaa ja maitoa, kauniita tyttöjä ja poikia sekä seksuaalisia nautintoja (76:5-9; 78: 31-33; 83: 22-28). Muslimeille mielikuva Paratiisista ei ensijaisesti korosta yhteyttä Jumalaan, vaan siinä ajatellaan seksiä ja ylellisyyttä. Kaikki, mistä lihallinen mies vain voi unelmoida, on hänelle tarjolla Paratiisissa: viiniä, naisia ja luksusta. Myös naiset voivat päästä Paratiisiin, mutta he tulevat sinne "puolisoina", kun taas miesten seksuaaliselle kiinnostukselle on jo uusia kohteita.

Kristityt saattavat pitää islamilaista ruumillisuuden esiin tuomista vulgaarina ja naurettavana. Jaakko Hämeen-Anttila toteaa kuitenkin, että kristittyjen askeettinen näkemys on peräisin gnostilaisesta ruumiin ja sielun erottamisesta ja ruumillisuuden näkemisestä syntinä. Hän kysyy, mitä pahaa lopulta on niissä nautinnoissa, joita islam korostaa.

Patrick Sookhdeon mukaan islamilainen käsitys Paratiisista on ollut tärkeä kannustin muslimisotilaille. Heidän taistelutahtoaan on lisännyt näköala suorasta pääsystä Paratiisiin, jos sotilas kuolee marttyyrina uskonsodassa. Meidän aikanamme se on näkynyt esimerkiksi Iranin lähettämissä ihmisaalloissa Irakin sodan aikana 1980-1988 tai islamilaisten itsemurhapommittajien fanaattisuudessa.

Kristinuskossa elämä Taivaassa merkitsee korkea elämänlaatua, mutta toisaalta sellaista, jota hurskas ihminen tavoittelee ja toteuttaa jo tässä elämässä. Islamin Paratiisi on monella tavalla maallisen oikeauskoisuuden vastakohta, sillä siellä on sallittua se, mikä täällä on kielletty. Profeetan kerrotaan esimerkiksi sanoneen: "Siltä, joka juo viiniä tässä maailmassa, se on kiellettyä seuraavassa." Viini on siten kiellettyä maan pinnalla, mutta Taivaassa se virtaa; silkkivaatteet ovat samoin kiellettyjä tässä elämässä, mutta tuonpuoleisessa siihen pukeudutaan; homoseksuaalisuudesta saa täällä kuolemantuomion, mutta Paratiisissa on tarjolla kauniita poikia: "Heidän parissaan kiertelee palveluspoikia, jotka ovat kuin kallisarvoisia helmiä" (52:24).

 

''KORAANI SIIS KERTOO: ETTÄ ALKOHOLI UHKAPELI JA HOMOUS ON SALLITTUA PARATIISISSÄ MUTTEI MAAN PÄÄLLÄ''