VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

vieras

#25 Re: Ehehehheee

22.12.2011 17:03

#11: Sudet on ihania - Ehehehheee

Voidaan tuoda rekkakuormalla näitä susia ihan kotipihaasi asti ku niistä niin tykkäät. Taidat asua siellä kehäkolmosen sisäpuolella.

Vastaukset

joojoo

#33 Re: Re: Ehehehheee

2011-12-22 18:53:45

#25: vieras - Re: Ehehehheee

Tuo vaan, en minä mitättömiä susia pelkää.

Repe Sorsa

#1212 Re: Re: Ehehehheee

2012-01-15 00:14:20

#25: vieras - Re: Ehehehheee

Mistä saisit niitä rekkakuorman? Näytä mulle joskus pihasusi jota voi ikkunasta tai kotiportailta valokuvata niin maksan sulle vaikka 100€ päivässä.

Tämä adressi perustuu urbaaniin legendaan jossa susia näkee missä tahansa. Adressin alkuunlaittaja Marko Lind asuu Imatralla joka tiettävästi on kaupunki. Metsästäjäliiton Lauri Kontro, joka myös puhuu kehä kolmosen sisällä asuvista susien suojelijoista asuu Helsingissä. Siinä on kaksi maaseudun parasta asiantuntijaa.

Suosittelen teille kaikille asenteiden tarkistusta ja nopeasti.

Kirjoitan tästä Satakunnan eteläosasta enkä ole koskaan sutta nähnyt. En ole nähnyt edes suden jälkiä oman maatilani lähistöllä. Vertailuna hirvi, niitä on tässä maakunnassa tuhansia ja sen havaittavuus on huomattavasti helpompaa kuin suden. En näe hirviäkään viikoittain vaikka muutamille ihmisille susihavainnot tuntuvat olevan arkipäivää. En suoraan syytä heitä valehtelijoiksi, pelkään vain pahoin että koirat, ketut ja supikoirat muuttuvat tällä pelottelukampanjalla susiksi.


Vieras

#4147 Re: Re: Ehehehheee

2012-06-13 13:53:27

#25: vieras - Re: Ehehehheee

Rahtaa niitä minne haluat mutta mun pihani on aika kaukana siitä sun metroasemasta