Adressi Päivi Räsäsen ministerinviran puolesta

Kommentoitu viesti

lapsenkengistä ulos

#7 Re: kyllä räsäsen erolle

21.02.2012 01:19

#1: kyllästynyt - kyllä räsäsen erolle 

 No, olipas siinä lapsellinen viesti! Tietenkin tekee joskus kipeää kuulla totuutta asioista, joita hellii elämässään. Olipa asia sitten vaikka kuinka epäterveellistä.Kunhan saa vastustaa, eikö niin? Vaikeaa tietenkin on lapsillekin joskus sanoa, että nyt olet tullut senverran isoksi tytöksi/pojaksi, että et oikeastaan tarvitse tuttia, vaan nyt se on pistettävä kiltisti pois käytöstä. Jopa hampaat voivat mennä vinoon tutin imemisestä. Tässä on toki monta kertaa vakavammasta asiasta kyse. Sinun terveydestäsi! Mietihän vähän ja ajattele tulevaisuuttasi! Tule aikuiseksi!

Vastaukset

nippis

#62 Re: Re: kyllä räsäsen erolle

2012-02-22 08:26:47

#7: lapsenkengistä ulos - Re: kyllä räsäsen erolle

mites se vanha sanonta "Suomi on vapaa maa"... ??? Eikö Minulla ole oikeus päättää itse, mitä haluan juoda ja kuinka paljon? Enkös minä itse kuitenkin tied'ä mikä minulle on parasta, paremmin kuin sinä? Kyllä, todellakin vastustan sitä, että joku "minä tiedän parhaiten"- Täti/setä tulee kertomaan minulle, terveelle aikuiselle ihmiselle, mitä minun kannattaa tehdä! Miten on päästy siihen tilanteeseen että joku tuiki-tuntematon ihminen ihan aikuisten oikeasti kuvittelee että hän on asemassa, jossa voi tuomita toiset heidän elintapojensa perusteella?

Onko hän parempi ihminen, joka juo pullon viiniä viikossa koti-oloissa, kuin hän, joka käy töiden jälkeen pubissa ottamassa kaljan? Onko töiden jälkeen kaljalla pubissa käyvä parempi ihminen, kuin nuori, joka käy perjantaisin dincossa kavereiden kanssa ottamassa viitisen drinksua ja tanssimassa? Koska kun rupeaa tuomitsemaan ihmisen elin tapoja, tuomitset hänet ainakin osin myös ihmisenä. Ja onko sinulla oikeasti siihen varaa?

Toki on niitäkin jotka dokaa siellä baarissa viikonloppuisin pilkkuun asti, 03:30, ja lähtee sitten taksijonoon haastamaan riitaa, mutta luuletteko oikeasti että tällaiset "ongelmat" katoaa sillä että baari laitetaankin "ovelasti" kaksi tuntia aikaisemmin kiinni???