Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Kommentoitu viesti

Elämä päähän potkinut

#1009 Omalla vastuulla sanon minä

21.02.2012 13:04

Jos jotkut tahtoo juoda itsensä hengiltä, minulle se sopii, kunhan pidetään järki kädessä eikä makseta toistuvia kuluja veronmaksajien taskuista. Sama pätee kaikkeen muuhunkin itse aiheutettuun vaivaan, mitä kela ja muut tahot nykyään autuaasti korvaavat veronmaksajien taskuista. Jos nämä kaikki olisi ihan omasta pussista hoidettava, jäisi nekin korvausrahat parempana käyttöön.

Kuulostaa julmalta ja sitä se nimenomaa onkin. Tässä maailmassa hyysätään ihan liikaa ja siksi tässä jamassa ollaankin, ei osta ottaa vastuuta omista teoista ja korjata virheitä! Jos menee huonosti, niin ei muuta kun rahaa hakemaan, eikä tarvitsekaan yrittää pärjätä paremmin.

Vastaukset

Nomolos

#1021 Re: Omalla vastuulla sanon minä

2012-02-21 13:11:03

#1009: Elämä päähän potkinut - Omalla vastuulla sanon minä

Ottamalla köyhiltä ja hädänalaisilta vähätkin elämiseen suunnatut varat pois, kasvatetaan vain rikollisuuden ja laistapiittaamattomien määrää.

Populistiset ja osittain sadistisetkin kannanotot, joiden mukaan juuri näitä ihmisiä tulisi syrjäyttää enemmän yhteiskunnan sivuraiteille "yhteisen hyvän varjolla", on ehkä pahin karhunpalvelus mitä voi tehdä yhteiskuntarauhalle ja -järjestykselle, sekä lainkunnioitukselle.

Meillä on jo nyt Suomessa asiat sen verta pahalla tolalla, että 700 000 ihmistä syö päivittäin masennukseensa lääkkeitä, samalla kun hyysärit olisivat kiristämässä tästä paikasta yhä ahdistavampaa todellisuutta kaikille.

Näyttää oikein hyvältä "kestävän kehityksen" jatkumolta, joka tosin ei vie Kristillisdemokraattimme jalojen tavoitteiden mukaisesti taivaaseen, tai parempaan yhteiskuntaan, vaan syvemmälle alkoholin- sekä mielialalääkkeiden toisiensa lisääntyvää käyttöä ruokkivaan helvettiin.