Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti


Vieras

#2592 #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit

28.11.2010 17:59

On se ihme ettei kukaan teistä narkkareista pysty vastaamaan kysymyksiini! Te käyttäjät jotka polttelette muka silloin tällöin voisitteko lopettaa polttamisen kokonaan? ETTE IKIPÄIVÄNÄ PYSTYISI. Ja jos luottodiilerisi tarjoaa teille vahvempaa ilmaiseksi, koska kannabis on loppunut ottaisitteko? OTTAISITTE.
"Olen monia nuoria nähnyt/kuullut kuinka he ovat olleet ostamassa diileriltä kannabista ja se onkin ollut loppu ja sitten diileri ehdottaakin piriä... ja tässähän se kersa sit kelaa et ei se kannabiskaan ollu paha ni ei ehkä toikaan." Osuit aivan asian ytimeen. Kun teillä on niin paha kannabiksen tarve ja sitä ei olisi tarjolla ottaisitte mitä vaan ilmaiseksi tarjotaan.

Vastaukset

nipa
Vieras

#2594 Re: #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit

2010-11-28 18:18:19

#2592: - #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit  

Nyt puhun vaan omasta puolestani.. Minä en varmaan pystyisi lopettamaan polttamista kokonaan, vaikka nytkin poltan vaan n. 1-2 kertaa kuussa.. tai itseasiassa pystyisin, mutta se tarkoittaisi sitä, että alkaisin juomaan 1-2 kertaa kuukaudessa. Pystyisitkö sinä alkoholistina lopettamaan viinan juonnin KOKONAAN.. tuskinpa!! Ja et kyllä mielestäni osunut lähellekään ydintä.. mielestäni se olisi HUOMATTAVAN paljon parempi vaihtoehto, jos kannabista saisi vaikka esim. alkosta, niin ne jotka haluavat poltella kannabista niin heidän ei tarvitsisi kohdata kovia huumeita kuten vaikkapa heroiinia tai sitä leijonapulloa.. Pitää muistaa kuiteskin, että ne ketkä edes joskus juo on PALJON suurempi/suurempia ongelmia kuin kannabista vaihtoehtona käyttävillä.

EWS
Vieras

#2599 Re: #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit

2010-11-28 18:55:30

#2592: - #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit  

Vastataan nyt sitten. Kyllä pystyisin lopettamaan kokonaan, mutta miksi pitäisi? Ja toisekseen mulla ei ole mitään piriä tyrkyttävää luotto- tai muutakaan diileriä koska kieltäydyn asioimasta rikollisten kanssa.

Voisitko nyt sitten vuorostasi vastata pariin kysymykseen:

Miten nykyinen kieltolaki onnistui estämään näiden menettämiesi ystävieni ajautumisen päihderiippuvaisiksi?

Onko oikein että pilven polttelusta kiinnostuneet joutuvat käymään kauppaa piriä tyrkyttävien nistien kanssa?

 

Hippi
Vieras

#2607 Re: #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit

2010-11-29 12:42:03

#2592: - #2582: - #2579: Vieras - Re: #2571: vieras - #2559: - #2541: - Idiootit  

 

Vastataan nyt kysymyksiisi rehellisesti. Ensinnäkään en edes väitä polttelevani "silloin tällöin" vaan käytän päivittäin, normaalisti iltayhdeksän jälkeen. Tätä olen harjoittanut viimeiset kolme vuotta lukuunottamatta paria kuukauden mittaista "toleranssitaukoa". Voisinko lopettaa kannabiksen polttamisen kokonaan, helposti sillä olen todennut että syötynä vaikutukset ovat pääasiassa miellyttävämpiä, mutta koska annostus kasvaa huomattavasti syötynä verrattuna poltettuun en yksinkertaisesti tällä hetkellä pysty tuottamaan riittävästi (poltettuna 0.2-0.8 grammaa, syötynä 2-5 grammaa). Todennäköisesti kuitenkin tarkoitit kysymykselläsi voisinko lopettaa kannabiksen käytön ylipäätään kokonaan. Vastaus on kyllä, kuitenkin kysymykseen haluanko/suostunko lopettamaan kannabiksen käytön kokonaan vastaus on ei. Pystynkö olemaan / elämään ilman kannabista jos sitä ei ole saatavilla? Pystyn ja tästä todisteena aiemmin mainitsemani kuukauden mittaiset toleranssipaussit. Ottaisinko vahvempaa ilmaiseksi jos kannabista ei olisi saatavilla? Olen ollut kyseisessä tilanteessa ja melkein mitä vaan extaasista heroiiniin on tarjottu. Minulla on myös ollut hallussani tiettyä huumetta useita kuukausia säilytyksessä kaverilta joka oli silloin matkoilla, ja lupa käyttää kyseinen huume halutessani pois. En käyttänyt tuolloinkaan vaikka pilvi sattuikin juuri sopivasti olemaan loppu. Kannabis on edelleen ainoa laiton huume jota olen käyttänyt / käytän. Tosiaan vielä mainitakseni; fiksujen ihmisten ei tarvitse leikkiä diilereitten kanssa kun kotikasvatusmahdollisuus on olemassa. Vielä ennenkuin joku alkaa itkemään että mene hippi töihin tai muuta samansuuntaista. Teen paraikaa töitä kolmessa eri paikassa, joista huumausainemerkinnän saadessani menettäisin välittömästi kaksi. Kuitenkaan yhdelläkään työpaikalla en ole työaikana ollut pilvessä (tai missään muissakaan aineissa). (Mites helvetissä täällä saa jäsennettyä nää viestit järkevän näköiseksi? Kaikki rivinvaihdot häviää aina lähetettäessä)