Vaadimme vuonna 2007 väärinperustein huostaanotetun, Joona Markus Mikael Leppäniemen palauttamista k

Kommentoitu viesti

KatjaK
Vieras

#51 Re: Jos perheellä ei ole lakimiestä tai asianajajaa,

07.12.2010 09:38

#50: Vieras - Jos perheellä ei ole lakimiestä tai asianajajaa, 

Vieraalle

Jos ajat kuumeisena 300km, on se sama asia kuin ajaa huumeissa tai kännissä. Näin meille opetettiin autokoulussa. Kuumeisena ihmisen reagointikyky alenee ja kuumeinen ajaja saattaa sekä itsensä että muut tielläliikkujat vaaraan ja näinollen on hyvin piittamaton asenneajaja. Meitä kehotettiin ottamaan taksi, jos kuumeisena joutuu päivystyksessä käymään.

Toivottavasti et aja kuumeisena. Voit kysyä kommenttia lähimmästä autokoulusta, jos sellaisessa olet koskaan itse edes käynyt.

 

Vastaukset

Ani Leikonniemi
Vieras

#59 Re: Re: Jos perheellä ei ole lakimiestä tai asianajajaa,

2010-12-15 13:01:19

#51: KatjaK - Re: Jos perheellä ei ole lakimiestä tai asianajajaa, 

...... sinulla lienee ajokortti mutta onko lapsia ja oletko saanut lastensuojeluviranomaisten "apua" koskaan???

Kannattaako tosiaankin kirjoitella nettiin asiasta, josta et tunnu mitään tietävän? Kyseessä on pienen pojan KOKO TULEVAISUUS ja hänen lastensa tulevaisuus. Perhe ei häntä ole hylännyt vaan koettaa kaikin keinoin saada oma poika omaan kotiin. Kotiin, joka eii ole sosiaalihuollon kuvaama vaan poikaansa rakastava ja hänestä huolta pitävä koti.

Mieti ottaisitko sinä taksin nähdäksesi poikasi vaikka oletkin kuumeessa? Näinkö sinä tekisit? Lompakossasi olisi taksirahat 300km:n ajoa varten? Takaisinkin pitäisi vielä palata. Kyllä minäkin rakkaudestani lapseen ajaisin tuon matkan itse toivoen, että kyseinen sijoitus purettaisiin laittomana heti vaikken osaisikaan kirjoittaa kaikkia sanojani oikein. Kirjoitushäiriö ei liene Suomessa rikos mutta lastensuojelulain pykälien noudattamatta jättäminen on. Tiedän, että näytön hankkiminen viranomaisia vastaan on kovaa hommaa. Mutta mua ei pysäytä enää mikään muu kuin luonnollinen kuolema.