Ei pakkorokotuslaille

Kommentoitu viesti

Pirkko Yücel
Vieras

#415

15.12.2010 16:04

Siis aivan kauheaa. Olen sairaanhoitaja ja sain todella pahat oireet B-hepatiitti rokotteesta. Tämä on todella tyhmä idea, tehdään sitten uusia sairaita rokotteiden erilaisilla sivuvaikutuksilla. Hyviä esimerkkejä condylooma rokotteet(liikuntakyky menee osalta rokotetuista)ja nyt tämä sikainfulenssa. Itse sairastin tämän flunssan, mutta mieluummin sairastan sen kuin pidän loppuelämän narkolepsiaa.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#416 Re:

2010-12-15 16:10:35

#415: Pirkko Yücel -  

"Siis aivan kauheaa. Olen sairaanhoitaja ja sain todella pahat oireet B-hepatiitti rokotteesta. Tämä on todella tyhmä idea, tehdään sitten uusia sairaita rokotteiden erilaisilla sivuvaikutuksilla. Hyviä esimerkkejä condylooma rokotteet(liikuntakyky menee osalta rokotetuista)ja nyt tämä sikainfulenssa. Itse sairastin tämän flunssan, mutta mieluummin sairastan sen kuin pidän loppuelämän narkolepsiaa."

Tuo b-hepatiitti rokote on pahamaineinen, yhdistetty mm. ms-tautiin ja ihan virallisestikin muistaakseni sen valmistaja myöntää, että ms-tauti riski nousee tuon rokotteen jälkeen.

Mielenkiinnosta kysyn, minkälaisia oireita sinä sait tuosta b-hepatiitti rokotteesta, oliko kyseessä tuo 3 kertaa pistetettävä b-hepatiittirokote?