Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti

Kati

#488

15.09.2012 13:55

no v*ttu täällä suomessa suomalaiset kärsii pahoinvoinnista ku työ vitu n e e kerit ja ties mitkä mutiaiset saatte ruokinnat ja passittamiset ku me suomalaiset joudutaan olemaan jonossa. teidän takia kärsimme köyhyydestä. suomi ei hyödy näistä myös senkään takia koska nää mutiaiset myös raiskaavat, vievät työt ja harrastavat muita rikollisuuksia. et painukkaa v*ttuun täältä suomesta!

Vastaukset

Anwar

#489 Re:

2012-09-16 11:46:41

#488: Kati -

Kuulostaa aika rasistiselta tuo sun tekstis!

Mun vanhemmat muuttivat tänne Suomeen ja minä synnyin täällä. Kotini on Oulu. Puhun suomea todella hyvin. Suomalaisuuteni todistavat Suomessa syntyminen, asuminen ja laillinen kansalaisuus ja paperithan sen todistaa. Kävin päivähoidon, ala- ja yläasteen sekä amiskan ja lukion (kaksoistutkinto) ja valmistuin Suomessa. Käyn töissä. Ihan rehellistä työtä teen ja hyväksi työtekijäksi ihmiset ovat kehuneet mua. En ole sossupummi. Olen kihloissa suomalaisen naisen kanssa ja tämän takiakaan en haluaisi häipyä pois Suomesta. Kuulostaako tämä sun mielestäsi rikolliselta? Pitäisikö minut siis ajaa pois Suomesta vaikken ookkaan rikollinen?

Totuushan on, että niitä rikoksia tekee joka ikinen ihminen ihonväristä, kansalaisuudesta ja rodusta riippumatta. Ei se rikosksen teko niitä katso.  Eli joka ikisestä porukasta löytyy niitä idiootteja ja hyviä ihmisiä.