Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Jeesus on herra

#40

24.12.2012 22:38

Kiitokset veli Jebediahille kannustuksestasi vastustaa sielunvihollisen näivettävää vaikutusta. Muistaahan velikin,että näin joulun aikaankin lucifer saattaa yrittää tahria puhtaankin sielun istuttamalla lihanhimoisia ajatuksia mieliimme. Itse lakkasin yhtymästä vaimooni 10 vuotta sitten hänen saatettuaan viimeisimmän neljästä lapsestamme maailmaan. Tämän jälkeen ei vaimoni enää raskaaksi yli vuoden yrityksienkään jälkeen tullut,joten katsoin aviollisen velvollisuuteni täytetyksi ja siirryin nukkumaan eri huoneeseen. Myötäänsä on sen jälkeenkin lucifer yrittänyt minut himon valtaan saattaa. Olen siitä muutamaa hävettävää hairahdusta lukuun ottamatta selvinnyt lukittautumalla makuuhuoneeseeni raamattua tutkimaan. Muutaman kerran on vaimoni joutunut niin pahoin sielunvihollisen päähänsä istuttaman hekuman valtaan,että olen joutunut hänet kellariin lukitsemaan. Toivottavasti veli Jebediahin vaimo on omaa vaimoani paremmin sisäistänyt ison kirjan opit.

Vastaukset

Jebediah

#41 Re:

2012-12-24 22:47:08

#40: Jeesus on herra -

Olen kas kummaa joutunut tässä joulunaikaan kovin tässä internetissä eri palstoilla kirjoittamaan ja puolustamaan.

Taistelu pahoja henkiä vastaan on keskeinen uskonelämän alue. UT tarjoaa runsaasti mehukasta aineistoa siitä, kuinka Jeesus ja Hänen opetuslapsensa ajoivat ulos riivaajia eli pahoja henkiä ja paransivat riivaajien vaivaamia ihmisiä (Mat.17:14-20; Ap.t.10:39).

Mistäpä löytyisi nykypäivään parantaja ja riivaajien poistaja. Vastaan teille. Ei mistään ellei sielät omasta sisikunnasta. Vaan onko Sielunviholinen Lucifer jo voittanut sinun sisikuntasi.

Se on niin että se on merkki Herralta mikäli avio-onni ei täyttymystään tapaa. Epäilemättä vaimosi sinun, veliseni, uskosi lujuuden huomattuaan on kolunnut lukuisat salavuoteet ja miesten huoneet. En kannusta mihinkään muuhun luin tutkimaan siskuntaasi ja suurta kirjaa jotta pysyt lujana. Älä unohda lapsiesi kasvatusta. Pitää oll akuin paraskin piiskapuu, luja mutta nöyrä. En halua mutta silti sanon, ole tarkkana etei vaimosi etsi heikkoa kohtaa sinussa lapsiesi kautta ja käännä heitä vastaan. Vahvojen misten kilpiä kierretään niin kovin ja peräti halpamaisin keinoin.

Meillä kotona on Raamattu arvossa korkeassa. Minä tiedän että vaimoni tietää vaiteliaisuuden ja hillityn, pidättäytyvän käytöksen olevan kultaakin kalliimpaa. Onnekseen hän viihtyy hyvin keittiössä tekemässä perusaineksista mainioita aterioita siunattuun kotipöytäämme sekä pitää kodin siivossa ja puhtaudessa. On niin ilo silmille huomata kuinka lapsemme kasvavat terveellisen kotiruuan ja hyvän kasvatuksen ansiosta tarmokkaiksi, uskoviksi veljiksi ja siskoiksi. Työnjako on selvä, vaimo viihtyköön kotona kodinhengettärenä ja minä työskentelen purjehdusalan myyntityössä tuoden leveän leivän kotiimme.

Alkuperäiseen aiheeseen.

Paavali kirjoittaa portosta, joka tarkoittaa prostituoitua, mutta se on aivan sama myös muihin naisiin yhdyttäessä. Raamattu ei välitä tippaakaan siitä, vallitseeko seksikumppaneiden välillä kaupallinen vai tunteisiin perustuva suhde. Molemmat ovat yhdeksi lihaksi tulemista! Molemmat ovat Jumalan asettaman avioliittoinstituution rikkomista ja halventamista ja siten Jumalan tahdon rikkomista, ja sielunvihollisen juonia. Nimittäin kummassakaan tapauksessa seksikumppanin kanssa ei olla perustettu perhettä eli luovuttu isästä ja äidistä kirjan hengen mukaisesti. Kummassakaan tapauksessa ei olla sitouduttu seksikumppaniin koko loppuelämän ajaksi vähäisimmässkään määrin, kyse on vain hetkun hekumasta ja muoviromantiikasta, omien lihallisten himojen täyttämisestä. Kummassakaan tapauksessa ei olla noudatettu Jeesuksen käskyä: “Minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako.”  (Matt. 19:6)

Raamatun mukaan avioliitto on instituutio johon sitoudutaan,ei vain jokin seksisuhde, se on näin koska se on kirjassa. Edelleenkään se ei tarkoita että se voisi täyttyä samaa sukupuolta olevien kesken. Edelleenkään se ei tarkoita jatkuvaa vain pelkkää yhtymistä, vaan arkista työtä ja puurtamista ja uhrimieltä.

Tähän loppuun haluan vielä musituttaa kirjan sanoin : Taivaat ja niiden henkimaail­man olennot luotiin ensin ja Jumalan pojat eli henkimaailman olennot olivat jo iloitsemassa mukana, kun Jumala perusti maan (Job.1:6; 2:1). Kaikki oli hyvää ja kaunista Jumalan luomistyön jäljiltä eikä ollut mitään kapinaa tai syntiä maailmassa (1.Moos.1:31).

 

 


anonyymi häkkeröijä

#34469 Re:

2014-04-25 18:46:43

#40: Jeesus on herra -

anteeksi, mutta luinko oikein?? "olen joutunut hänet kellariin lukitsemaan" tiesittekö arvon helluntaihihhuli että tekonne on rikosoikeudellisesti arvelluttava/tuomittava?? ette näennäisesti siedä synnynnäistä erillaisuutta kuin feminismiäkään?? voisin jopa sanoa teitä erittäin ahdasmieliseksi, henkisesti köyhäksi ja surulliseksi henkilöksi. säälin teitä kaikkia jotka ottavat satukirjat tosissaan!! :^D