Kelujärven kyläkoulu on säilytettävä aluekouluna

Kommentoitu viesti

Vieras

04.02.2011 08:03

Ihan sama kuka täällä allekirjoittaa/ on puolestaa / on vastaan, kumminkin voin hymyillä kun kuulen koulun oven lopsahtavan kiinni lopullisesti ja lasteni pelastuvan, kyyteihin kun ei itsellä ole varaa..

Vastaukset

nimimerkin takaa minäkin
Vieras

#61 Re: ITSEKKYYS KUNNIAAN!?!

2011-02-09 18:39:36

#55: -  

#55 KIRJOITTI: "Ihan sama kuka täällä allekirjoittaa/ on puolestaa / on vastaan, kumminkin voin hymyillä kun kuulen koulun oven lopsahtavan kiinni lopullisesti ja lasteni pelastuvan, kyyteihin kun ei itsellä ole varaa.."

Olen yleensä tottunut, että adresseja perustetaan jonkun asian puolesta. Enpä ole missään muualla nähnyt noin intohimoista kouluvastaisuutta kuin nyt on olemassa Kelujärven koulua kohtaan. Pienessä päässäni olen miettinyt syytä moiseen.

Nyt huomasin kirjoituksesta, että taustalla on puhdas ITSEKKYYS. Olet siis päättänyt, ettei muut kyläläiset saa pitää kouluaan, kun lapsesi pitää saada ilmaisella kyydillä kirkolle. Siis:MINULLE KAIKKI, MUISTA VIIS! Vielä pahempaa on, kun Juudaksena kuuntelet meidän muiden huolta kyläkoulumme puolesta ja kirjoittelet tänne nimettömänä. Toivottavasti tulet sitten Kelupirtille  puolustamaan kantaasi ihan julkisesti. Olisi nimittäin mukava ihan naamatusten kuulla, miten huonoja vanhempia ja kyläläisiä me muut olemme, kun haluamme koulun jatkuvan.