HALLITUKSEN EROTTAVA

Suomen nykyinen hallitus hoitanut asiat huonosti. Vakuudet pitää saada ILMAN ehtoja muuten rahahanat kiinni. Tyhmää syytää rahaa maalle joka ei tule selviämään vaan tarvitsee joka 3kk:si lisää tämä jatkuva epävarmuus vie työpaikat suomesta ja ajaa meidät kuilunpartaalle nyt pitää laittaa piste kaikelle sen uhalla että eu kaatuu mukana.Suomen talous ei pahempaan mene vaikka kieltäydytään lainasta ainoastaan sillä varmistetaan että suomi pystyy lähtemään nousuun ja säilyttämään niillä työpaikat joilla vielä töitä on muuten lisää työpaikkoja ajautuu konkurssiin hallituksen järjettömyyden vuoksi

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Raili Yrttimaa voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö perintövero poistaa?