Henkilöjunaliikenne on turvattava Seinäjoki- Vaasa välillä

Seinäjoen ja Vaasan välisellä rataosuudella VR vähensi junatarjontaa viime vuoden lokakuussa peräti viidellä junalla. Lisäksi VR suunnittelee lisävähennyksiä rataosuudelle. Junaliikenne on tärkeä erityisesti nuorille opiskelijoille sekä työmatkalaisille!

Vaasan ja Seinäjoen kaupungit ovat vaatineet rautatieyhteyksien parantamista. Myös Pohjanmaan ja Etelä-Pohjanmaan maakuntaliitot ovat ottaneet kantaa asiaa. Tämä adressi on vetoomus kansalaisilta junaliikenteen turvaamiseksi välillä Seinäjoki - Vaasa. Adressi tullaan luovuttamaan ministeri Bernerille huhtikuussa, ennen budjettiriihen alkua.

lisätietoja:

Tarja Tenkula, Seinäjoki

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Tarja Tenkula voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko yritystukia vähentää?