Japanin ja Espanjan nimen kirjoitusasun muuttaminen
Uuno-elokuvien innoittamana ehdotan, että Japanin ja Espanjan nimen kirjoitusasut on muutettava muotoihin Japania ja Epsanja. Tällöin nimet sopivat paremmin suomalaiseen kulttuuriperimään ja erottuvat paremmin kansainvälisesti tuoden maallemme paremman kilpailukyvyn.
Meitä on monta, jotka tätä vaativat. Päättäjät herätkää!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Hallitse allekirjoituksiasi
Etkö ole saanut vahvistussähköpostia vai haluatko poistaa allekirjoituksesi?
Hallitse allekirjoituksiasiJaa tämä adressi
Auta tätä adressia saamaan lisää allekirjoituksia.
Maksullinen mainonta
| Kirjaudu sisään hallinnoidaksesi adressiasi. |
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.