Järviradiolle on myönnettävä toimilupa Mikkeliin

Liikenne- ja viestintäministeriön on myönnettävä  23.1.2013  haettavana ollut paikallisradiolupa Järviradiolle Mikkeliin. 25 vuotta toiminut Järviradio hakee radiolupaa Mikkeliin jo kolmatta kertaa. Järviradio lähettää perinteisesti monipuolista juonnettua puhe-, musiikki- ja hengellistä ohjelmaa, käsitellen paikallista kulttuuria, urheilua ja ajankohtaisia aiheita. Musiikin suhteen Järviradio ei ole mikään formaattiradio vaan sisältää mm. vanhempaa kotimaista iskelmä- ja tanssimusiikkia. Kuulijat pääsevät vaikuttamaan musiikin valintaan ja paikallinen musiikkitarjonta pääsee myös esille. Mikkelin alueelle on kaivattu vanhemmalle aikuisväestölle ja ns. suurille ikäluokille suunnattua kotimaista musiikkia lähettävää kanavaa. Vanhempien ikäluokkien osuushan kasvaa Etelä-Savossa ja nuorison valitettavasti vähenee. Järviradion tyyppistä musiikkitarjontaa ei löydy muilta kaupallisisilta toimijoilta eikä YLE:ltä, joten se toisi vaihtoehdon radiokuuntelulle Etelä-Savon alueella.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Keijo Kurki voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö perintövero poistaa?