Kelan puhelut ilmaiseksi

Kelan Puhelut ilmaisiksi.

Kelaan soitettaessa laskutetaan myös jonotettaessa, ja jonotus voi kestää jopa 20min. Kun vähävarainen asiakas soittaa esim. Prepaid numerosta ei Kelaan edes pysty soittamaan, jollei lataa sitä varten erikseen puheaikaa. Myöskin kiinteä pohjaisista liittymistä joissa on tietty kuukausimaksu kertyy Kelaan soitettaessa useiden eurojen lisämaksu. Kelahan on ihmisten auttamista varten joten sinne soitettaessa tulisi puheluiden olla ilmaisia eikä suinkaan vaikeuttaa vähävaraisten yhteydenottoja. On kohtuutonta vaikeuttaa jo vaikeuksissa olevien vähävaraisten kansalaisten tilannetta maksullisella numerolla, ja jopa näin estää yhteydenottoja Kelaan.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Kai Sarvilahti voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…