Saimaan järvilohireitti vapaaksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Saimaan järvilohireitti vapaaksi.

ollik

#26 Palokin kosket

19.03.2014 10:48

Aluksi pitäisi kokeilla neljän - viiden kuution juoksutuksia vanhaan uomaan. Kalatien tulisi lähteä sieltä mihin voimalaitokset vetensä purkavat, jotta kalat löytävät kalatien. Jos homma näyttäisi toimivan, Tulisi Pohjois-Karjalan sähkö velvoittaa ohijuoksutuksiin, aivan kuten Koitajoessa. Jos sähköyhtiö alkaa venkoilemaan, meidän on äänestettävä jaloillamme. Lämmitän VIELÄ Pohjois-Karjalan sähkön energialla.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

20.03.2014 12:16



Vieras

#28 Re: Muuitaman kymmenen raha ei ratkaise vaan tiedottaminen asiasta.

05.04.2014 20:17

#25: Koko maanlaajuinen ongelma! - Muuitaman kymmenen raha ei ratkaise vaan tiedottaminen asiasta.

Kiitos kommentista! Herätti mielenkiintoni perehtyä syvällisemmin. Palataan!

 

entinen Palokinnuori

#29 Re:

07.04.2014 14:39

#3: Iitu -

Laulakaa Palokin kosket- valssia ja toivokaa parasta. puhukaa päättäjille ja kerätkää nimiä!

Joen ystävä

#30 Re: Halusta nää on kiinni

26.09.2014 10:46

#11: seppo lavikainen - Halusta nää on kiinni 

Kannattaisi lukea alla oleva nettikirja; sisältää aiheeseen liittyviä ideoita.

 

 https://kirja.elisa.fi/ekirja/joki


Vieras

#31

28.10.2014 08:34

Hienoa! Lieksankosket voimiinsa. Pielisestä voisi tulla jopa Ruotsin järvien kaltainen matkailukohde!

Vieras

#32

01.11.2014 19:36

onko suomessa niin h-------n vaikeeta ymmärtää näin yksin kertaista asiaa. meillä on viisaita ja kova palkkaisia virkamiehiä. lisäksi ollaan aina edellä käviöiden luvattu maa, mutta mutta aina ollaan kierros jäljessä muita.

Vieras

#33 kotiseutuni mun.

21.12.2014 18:03

Olisi tosi mukava asia että kosket saataisiin vapaaksi.
olen kotoisin palokin honkasalosta.
itse en muista koskia vapaana koska olen syntynyt voimalan valmistumisen aikoihin.


Vieras

#34 Re: Halusta nää on kiinni

07.01.2015 15:56

#11: seppo lavikainen - Halusta nää on kiinni 

 Olen ilolla seurannut palokin koskien "vapauttamishanketta". Toivoisin asian saavan enemmän mediahuomiota. Marssi oli mielestäni erittäin hyvä tempaus, vaikka en siinä itse ollut mukana. Taiteilijat/muusikot ovat perinteisesti olleet merkittäviä sanansaattajia. Palokin kosket  valssi olisi mielestäni sopiva "työkalu". Nuotteja löytyy kylältä tai minultakin.   T. Laitinen 0505258665.


Vieras

#35

20.01.2015 13:00

Palokki vapaaksi tai vaihtoehtoinen reitti avattava Juojärven ja Varisveden välillä lohille. Tämä olisi loistava matkailuidea. Palokki olisi jopa Tahkolta vain noin reilun tunnin ajomatkan päässä.
Nimim. Golfia ja kalastusta