Kansalaiset kapinaan

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kansalaiset kapinaan.

Ville Honkala
Seinäjoki

06.05.2010 00:52

Oikein!
Ville Honkala
Seinäjoki

06.05.2010 01:08

Kreikkalaiset itkee nyt että saattavat joutua sulkemaan koulujaan ja sairaaloitaan. Suomessahan niitä ollaan suljettu jo vuosia. Meillä menee huonommin kuin Kreikalla mutta ihmiset eivät huomaa. Sitten tehdään tulonsiirtoja täältä Kreikkaan. Toisaalta tämä on juuri sitä mitä olen ikäni odottanut; saada ihmiset huomaamaan NW0 ja kapinaan. Anarkistina en kouluja kaipaa, en maksa veroja joten erittäin tyytyväinen olen tilanteeseen. Työn iloa vain kaikille työläisille. Huomatkaa että teitä riistetään ja huijataan.
Matti Jortikka
Perseenreikä

06.05.2010 20:00

Saada kansa kapinaan? Luuletko että silloin kukaan alkaisi SINUN oikeuksiasi ajamaan? Kapinan aikana sinä riipuisit hirressä Kataisten ja kumppanien vieressä, koska porukka ajaa työläisten ja Suomen oikeuksia, ei isänmaattomien paskiaisten.

"Anarkistina en kouluja kaipaa, en maksa veroja joten erittäin tyytyväinen olen tilanteeseen."

Onneksi meillä sentään on vielä koulut. Jos kansanedustajilta ja ministereiltä vaadittaisiin hiukankin rationaalisempaa ajatteluakykyä, ei oltaisi tässä sopassa.

Vieras

06.02.2015 09:38

nyt ei tarvitse enää yllyttää suomalaisia mitta hallituksen rikolliselle toiminnalle stoppi .muuten veltto hallitus on alkanut hikoilla kun alkaa paljastua kaikki huijaukset.huom kuka saa julkisesti suomen kansan tietoon 2:si päiväisestä kokontumisesta useassa kaupungissa aihe hallitus nurin.ilmoittakaa minulle lähden porukalla mukaan.tätä kansalaiset on odottanut.tämä oli kympin arvoinen asia.
kauko horttanainen

#5 Re: huijarivaltio politikot sairastaa ahneutta

06.02.2015 10:03

#2: Ville Honkala -

ville kiitos.suomen valtion ym.virkamiehet pelkureita ja tosi epärehellisiä nilviäisiä joka on huomattu jo mailmalla.onpa ollut tekstiä kansain välisissä lehdissä talous tieteilijöiden arviosta,suomen huijari hallituksesta ja muista yksittäisistä politikoista jotka ovat toimineet julmasti omia kansalaisia kohtaan järkyttävin on laittomat verot .työpaikkojen tuhoaminen aiheuttaen jätti työttömyyden oika luku on 800 000 tuhatta.moni talous tieteilijä tuomitsee suomen mafian ja pahan korruption rehottavan suomessa.ja ihmetellään suomen politikoiden oma päisen ryöstön.presidentiltä valta pois,,eli suomi on ollut tuuli ajolla jo 20 vuotta ja tulos näkyy nyt.

eräs talous professori mainitsi että suomen nyky hallitus on pistettävä toiminta kieltoon.tähän on laillinen oikeus vaatia.