Puhelinmyynnin kieltäminen Suomessa!!!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Puhelinmyynnin kieltäminen Suomessa!!!.

jukka Muhonen
Vieras

#1 Aivan

06.10.2010 11:18

Ei pitäisi puhelinmyynti olla sallittua. Tuskin katsottaisiin hyvällä jos itsekään selaisin puhelinluetteloa ja soittelisin tuntemattomille, vain myydäkseni vähän käytettyä partakonettani.

Vieras

#2

28.01.2013 22:31

Työtään ne nuoretkin vain tekee. Ei ole iso vaiva vastata ei kiitos ja sulkea puhelin.

En allekirjoita.

Vieras

#3

14.04.2013 13:33

On lukuisa joukko suomalaisia henkilöitä, joilla on tarve ja oikeus puhelimeen, mutta heillä ei ole kykyä tehdä valintaa ostopäätöksistä yksin puhelimitse. Puhelinmyynnin kieltäminen parantaisi heidän itsenäisen elämisen mahdollisuuksiaan sekä elämänhallintaansa ja elämänlaatua.

Vieras

#4 Puhelinmarkkinointikielto mahdollinen

14.04.2013 13:47

Puhelinmarkkinointikiellon voi kukin puhelinliittymän omistaja tehdä itse. Minä olen kiellon tehnyt, enkä siksi saa nauttia puhelinmarkkinoinnista. Puhelinmyynnin kieltäminen on turhaa.
teuvo

#5

16.02.2015 19:00

Todellakin allekirjoitan!puhelin myyjät on suurimpia huijareita tässä maassa.yhdenkään markkinointi firman toiminta ei siedä päivänvaloa....


Vieras

#6

04.07.2015 17:24

Jos puhelinmyynti ois kiellettyä, niin seuraavaksi miettisitte,että mitäs niille tuhansille työttömille tehdään. Ihmiset valittaa, ettei nuorilla oo töitä, mut sit ku niitä töitä on, niin niistä valitetaan. Enemmän mua ärsyttää ne loisivat somput kuin puhelinmyyjät. Puhelinmyyjät tekee leipänsä eteen töitä.