Turkuun oma huvipuisto

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Turkuun oma huvipuisto.

Hero Aasdas
Konginkangas

07.03.2007 22:13

Turkuun ei tule ketään, vaikka olisi minkälaiset bordellit pystyssä.
Mikko Lantta
Valkeala

15.08.2007 16:48

Toivon että jos huvipuisto tulee niin siitä tulee iso. Se olisi hyvä jos uusi puisto tulisi Turkuun, mutta epäilyttää ettei tule sinne käviöitä kun Turun lähiseudulta.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

21.08.2007 08:50

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

01.09.2007 23:41

Eetu Päivärinta
Tku

#5 niinmpä

29.06.2008 00:37

olisihan sellainen hieno mutta ei sillä urheilupuistoa tai samppalinnanmäkeä kannata kaataa
Tuomas Tuokko

#6 Turun pahin puute

19.08.2008 20:59

Muutama päivä sitten eräässä huvipuistossa käyneenä tasokkaan huvipuiston perustaminen Turkuun ei tunnu mitenkään mahdottomalta ajatukselta. Suurimat haasteet taitavat olla sopivan paikan löytämisessä ja vastustajien käännyttämisessä. Huvipuiston perustamiskustannus olisi kyllä suuri, mutta huvipuiston voisi rakentaa vaiheissa ja aluksi osan laitteista voisi hankkia käytettynä.

Olisi ihanteellista, jos huvipuisto olisi kävelymatkan päässä keskustasta, kauniissa luonnonläheisessä ympäristössä, johon olisi helppo tulla autolla. Huvipuistolle pitäisi olla myös riittävästi tilaa. Kaikki nämä ehdot eivät ehkä voi toteutua.

Huvipuiston pitäisi olla Turkuun sopiva, että se pysyy elävänä. Turkulaiseen huvipuistoon sopisi mielestäni historiallinen teema. Teemaan sopivia laitteita ainakin on saatavilla. Päävetonaulana voisi olla vaikka iso puinen vuoristorata. Taideakatemiasta varmaankin saisi opiskelijoita esiintymään huvipuistoon kesäksi.

Huvipuiston yhteyteen olisi hyvä saada muitakin kohteita, kuten esimerkiksi eläintarha, akvaario tai automuseo. Huvipuisto pitäisi suunnitella niin, että siellä on jokaiselle jotain ja niin, että siellä olisi sateellakin kivaa.

En usko, että huvipuiston kannattavuuden kanssa tulisi suuria ongelmia, onhan Turun talousalue suuri. Jos huvipuisto menestyy Vaasassa tai Kouvolassa, se menestyy myös Turussa, kunhan toteutus tehdään tasokkaasti.