Pro Kortepohjan kirjasto

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Pro Kortepohjan kirjasto.

Helena Koskimies

18.06.2010 08:17

Kiitos asukasyhdistykselle, että saitte tämän adressin alulle.  Keskustella aiheesta voi myös facebookissa Kortepohjan kirjaston omilla sivuilla.

Kävin aikanaan Kortepohjan kirjastossa opiskelijana ja sitten lasteni kanssa ja nyt lapsenlapseni asuu alueella ja viihtyy hyvin kirjastossa.  Suurtekstisiä kirjoja sieltä lainaa myös isomummi. Miheni kanssa olemme edelleen aktiivilainaajia.  Me kaikki voimme kulkea kirjastoon kävellen.  Tämä on meille aitoa lähipalvelua.

Tästä kirjastosta emme luovu!

Tarja Torkkola

19.06.2010 08:32

Voi näyttää kaikille

Minna Pääkkönen

19.06.2010 13:08

Asukasyhdistys tekee kaikkensa kaikkien teidän aktiivisten henkilöiden avulla, että saamme kirjaston pitää! Yhdessä meillä on enemmän voimaa ja vaikutusta! Neuvola jo lähti, nytkö vielä kirjastokin. Tällainen peli ei vetele... Pidämme kynsin ja hampain kiinni kirjastostamme, jossa on asiantunteva ja avulias henkilökunta.

Eija Kärkkäinen

15.08.2010 17:56

Pakkohan tämän kirjaston on säilyä, kun on niin paljon opiskelijoita ympärillä!

Aki Miettinen

29.08.2010 18:42

Mä laitoin jo kesällä asukasyhdistykselle viestiä, josko voisimme pitää kirjastoteemaisen miitin ennen syksyn tuivereita, mutta aika hiljaista on ollut sieltä päin.

Nyt tiistaina meillä (kulttuurilautakunta) on jo aiheeseen liittyvä iltakoulu, mutta varsinaiset päätökset tehdään vasta lokakuussa. Sitä ennen olisi järkevää istua yhteen ja tuumata.

Muhun voi olla yhteydessä 24/7 atmietti@yahoo.com

#6 Re: Kortepohjan kirjastoa

31.08.2010 23:02

#5: Aki Miettinen -

Tervehdys, Aki,

ei ole minun silmiini eikä korviini osunut yhteydenottopyyntö,

mutta olenkin melko hidasoppinen näissä nettiasioissa ynnä muissa feissibuukeissa. Kirjantaittoohjelman osaan jo, nyt voi opetella muutakin.

Totta, on asiallista istahtaa alas ja miettiä rauhassa asioita. On paljon opittavaa, paljon kysyttävää.

Elokuun viimeisenä

Risto Urrio