Chelsea F.C. boikottiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Chelsea F.C. boikottiin.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

28.11.2006 15:31

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

06.12.2006 23:32

Teemu Kirjonen
Lahti

07.01.2007 19:38

Minä olen ManU-fani ja jos joku haluaa Chelsean boikottiin niin mä oon mukana.
Itse olen kyllä sitä mieltä että Chelski tekee vain hyvää muille Valioliigaseuroille. Vaikkakin se ostaa tai ainakin ennen osti kenet haluaa.
Esim. Rupla-Roman jakaa rahaa muille seuroille, Mikel 16milj, Sheva 30milj jne...
Ja kyllä se paha saa aina palkkansa...
Raimo Häyrinen
Sipoo

10.02.2007 15:04

Voi pojat!

MunA-fanit ja Puppelifanit voi olla nyt aivan huljaa, kun omat seurat on myyty eniten tarjoaville liikemiehille. Abramovich sentään osti Chelsean rakkaudesta jalkapalloon, eikä sen takia, että seuralla voisi lyödä rahoiksi.

Liverpoolin ja Munan tapauksessa seurat ostettiin kylmästi pelkkä rahan teko mielessä. Ainoastaan bisnestarkoituksiin. Vai luuleeko joku tosiaan, että nämä miljonäärit tietää jotain jalkapallosta, ja hyvää hyvyyttään ostivat seuran? EI IKINÄ! Abramovich ei sentään halua pumpata Chelsean avulla rahaa, vaan rakastaa seuraansa aidosti ja kohtelee sitä myös sen mukaisesti.
Totuus on, että näitä jenkkejä ei seuran perinteet ja kannattajat kiinnosta. Ainoastaan raha! Puppelit ja Muna tuhoaa jalkapallon sielun tuomalla nämä Glazerit ja Gilletit pumppaamaan rahaa rapakon toiselta puolelta.

Saitte nyt totisesti omaan nilkkaanne!
Mikko Tolppanen
Jyväskylä

#5 Chelsea

25.08.2007 20:48

Chelsea ei todellakaan ole selvä mestari milloinkaan heti kauden alussa. Et taia tajuta jalkapallosta mitään. Mites esim. viime kaudella kävi. Paras voitti, eli ManU. EI Chelsea, vaan ManU.
Voisit ajatella asian näin, että muut seurat ovat tasaisesti tuhlanneet vuosien varrella rahaa pelaajiin. Chelsea ottaa nyt välimatkaa kiinni tehden ostoksia. Tänä vuonna ManU o pistäny pelaajaostoksiin jo yli 70 miljoonaa egee. Nyt ei tule mieleen paljon Chelsea on laittanut rahojaan pelaajiin. Mutta vähemmän kuin ManU kuitenkin. Ja tekihän Chelsea selvää bisnestä myydessään Robbenin Realiin. Real taisi maksaa kolminkertaisen hinnan siitä, mitä Chelsea maksoi aikanaan Robbenista Eindhovenille. Taisin eksyä aiheesta, sori. Joka tapauksessa. Chelsea ei ole ainoa joka laittaa suuria summia pelaajiin. Real oli valmis maksamaan Kakasta 80 miljoonaa euroa. Ja rahaahan Realilla meni n. 119 miljoonaa euroa koko kesänä. En muista Chelsean laittaneen vuodessa pelaajiin noin paljoa raha määrää.
Tekeekö tuolla suurella rahasummalla ostetut pelaajat Realista varman mestarin. Ei tee!
Olet mitä suurimmalla todennäköisellä joku kateellinen Liverpool tai Arsenal fani, joka ei kestä sitä, että Chelsea pärjää.