RUDUS Lempäälän Sääksjärven kiviaineksen otto

Vieras

#101 Kokoomus haluaa murskaajat tänne

15.04.2011 21:47

Kyllä se niin on, että LVS-lehdessä on usea kokoomuslainen valtuutettu ilmoittanut murskaamont tervetulleeksi ja erityisesti nämä kellokkaat, jotka pyrkivät eduskuntaan. Lempäälän nettisivut ja niiden strategia on kuin aikuisten satukirja, on kylähankkeita ja kauniita asumisalueita, todellisuudessa tässä kunnassa on joka kivenkukkulalla kohta murskaamo. Mikäli kunnanjohtaja ja muu johtoryhmä ei muuta asenteita, niin mikään ei muutu vuosikymmeniin. Saiko yksi ideapark tämän kunnan sekaisin, että pitää toimia kun oltaisiin villissä lännessä, tosin ei kaiveta kultaa mutta mursketta...Enemmin sitä toivoisi kunnan suosivan luonnonarvoja, nämä kun ovat 100v päästä harvinaisia.
Tiiti

#102 Re: Re: Räjähteet

17.06.2012 18:51

#27: Sanna Tenkula - Re: Räjähteet

Ihmettelin Tenkulan kuvia, joita on joutunut 28 vuotta katsomaan.Taitavat asua sen kallion päällä ja minun mielestä he asuvat kuitenkin pikkusen kauempana ja ei tarvitse KOKO AIKAA katsella tuollaista kivikasaa. Taitaa olla pikkasen vääristynyt kuvakulma ?!?

taustat esiin

#103 Re: Re: Re: Räjähteet

05.02.2013 08:43

#102: Tiiti - Re: Re: Räjähteet

Lempäälän nykyjohdon tärkeimpiä arvoja on omaisuusarvojen säilyttäminen tai korottaminen. Näkyvin esimerkki on "keskustasuunnitelma", jonka tarkoitus on juuri tämä ja vain tämä.

Sääksjärvellä ei juuri säilyttämisen arvoisia omaisuuseriä ole. Siellä ei astuta isoille varpaille.