Oulun Peppers pois keskustasta pilaamasta oulun imagoa

Petri

#1 Keskusta

23.09.2010 23:15

Keskusta todellakin siistyisi kun B-kuppilat siirrettäisiin jonnekin syrjään. Myös Linja-25 kuuluu samaan kastiin. Tosin silloin myös ongelmat siirtyisi vain toisaalle. En tiedä mikä on oikea ratkaisu asiaan; se että "laitapuolen hampeille" on oma paikka auttaa siihen että paremmissa paikoissa meno siistimpää kuin laitapuolen jengi ei hyökkäile tiskille.

Vieras

#2 Kuinka monesti oot pyörähtänyt paikan päällä, HÄH?

29.09.2010 17:03

No huh huh! Hetikö sitä pidetään ihmisiä nisteinä ja linnakundeina kun on ihossa vähän väriä ja naamassa pultteja yms. Ja miksei papparaiset uskaltaisi kävellä siitä ohi? En oo vielä kertaakaan nähnyt että kukaan olisi siitä aidan takaa pompannut ohi kulkijan niskaan. Ja mitä nuoret/lapset siinä lähettyvillä tamppailevat? Illalla ehkä on rääväsuisempaa väkeä siinä mutta päivällä yleensä ovat krapulaa nukkumassa poies niin kuka päästää mukulansa ylipäätään yöllä kaupungille hillumaan?? Ja jos et tykkää paikasta niin voit nää aina muualle mennä! Koita jos vaikka kiimingissä tai herukassa olis mukavempia baareja sulle. Sori vaan mutta onhan tää kuitenkin keskusta! Jos et kestä niin muuta! Ei tehä tästä kukkahattu tätien paikkaa! Väriä elämään! :)
Vieras

#3 Re: Kuinka monesti oot pyörähtänyt paikan päällä, HÄH?

11.10.2010 00:40

#2: - Kuinka monesti oot pyörähtänyt paikan päällä, HÄH?

Paska mesta. Parempi et kaikki hämärähemmot on näkyvillä keskellä keskustaa kun jossain syrjäkujalla. Ei tartte poliisienkaan lähtä kaukaa ongelman aiheuttajia pois hakemaan.

Asko

#4 Re: Keskusta

24.07.2013 01:09

#1: Petri - Keskusta

Todella ihmetyttää tämä petrin kirjoitus Pepperssistä. Onko siellä muka B-luokan kansalaisia tai B-luokan asiakkaita. Onko Petri koskaan käynyt kysyisessä Pubissa, vai onko se kuultua, tai  joltain määritetyiltä tahoilta ihmisiltä kuultua ? keiltä :D. Peppers on hyvän tasoinen Karaoke pub, jossa ihmiset viihtyy, ammattista tai etnisistä taustoista riippumatta. Mitkä on nämä Petrin/edellä kirjoittaneet  ongelmat. Onko se itsessään , vai muissa. Petrille edeellekin, että kyllä nämä lähes kaikki on keskustan tai sen ympäristöstä olevia asiakkaita, jotka kayttävät samoja muitakin palveluja. Ihan normi kansalaisia.