Metsähallituksen yksityistäminen estettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Metsähallituksen yksityistäminen estettävä.

12.03.2016 21:32

Suomen metsäthän ovat olleet kaupan jo kauan. Metsähallituksen yhtiöittämisen jälkeen tietysti voisi käydä niin, että koko metsäomaisuus menisi kerralla, mutta metsähallituslakiinhan sisältyy myös velvoitteita eli ei kovinkaan todennäköisesti kukaan halua ostoksen kaupan päälle nippua velvoitteita. Toivotaan uuteen lakiin siis mahdollisimman paljon sääntelyä... mikä yleisesti ei ole toivottua, mutta tässä tapauksessa pitäisi valtion metsät edelleen suomalaisilla.

20.03.2016 19:53

Suuri huoli mm.lapissa vapaan luonnossa liikkumisen puolesta.

03.04.2016 04:38

Suomen ja Suomalaisten rikkaus ja rikkautta, pitkäikäistä historiaa, ovat suomen luonnosta nauttiminen, luontoarvot, luonnosta huolen pito. Tähän on satsattu vuosien saatossa paljon ja tämä on antanut suomen kansalle, jokaikiselle, paljon ( jo pelkästään happi / raikas ja puhdas ilma, maisemointi - jos ei muutoin luontoarvot liikuta ). Lisäksi luontoliikunta, niin yksilö- kuin yritysmaailmassa, turismi, näiden arvot ja hyödyt suurelle osalle kansaa. Jos Metsähallitus yksityistetään, menetetään suuri osa Suomea ja Suomalaista historiaa, kansanperinnettä. Hyvästi kansanpuistot, luonnonsuojelu. Pahimmillaan tulevaisuudessa isot yhtiöt päästävät toiminnastaan aiheutuvia kuormittavia vesiä ja päästöjä näihin puhtaisiin järviin, jotka ovat erilaisten jokien ja virtojen kautta yhteydessä toisiin vesistöihin, tuhotaan laajat alueet niin maata kuin vettä. Tätä ei saa ikinä päästää tapahtumaan.

#54 Suomen laki perusteellista uudistusta

01.06.2017 06:11

Kaikki valtion ja kunnan yritysten saati maaomaisuuden myynti yksityisille on pelkästään rahan ahneutta eikä järjellisellä syyllä mitään muuta.