Rajat kiinni EBOLAN torjumiseksi!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Rajat kiinni EBOLAN torjumiseksi!.

osku 5vee

#26 Re: ei viddu

15.12.2014 07:26

#18: Miipa -

" ei viddu doi on baula" t-osku 5vee

SUomalaisten Parhaan Ajattelija

#27 TERVEYS! ennen kaikkea.

03.01.2015 17:09

KYLLÄ. Ja lisäksi voimaan on saatettava ulkonaliikkumiskielto sekä kaikki ihmistenvälinen vuorovaikutus on asetettava pannaan. Tämä on selkeästikkin ylivoimaisesti tehokkain keino välttää kaikenlaisia tartuntoja. JA MIKÄPÄ EI OLISI TÄRKEMPÄÄ KUIN TERVEYS!  Vettä saa meilla suomessa hanasta vallan mainiosti ja kerran kuukaudessa suoritettava kauppareissu, minkä ensisijaisena tarkoituksena on hankkia säilykkeitä, pakasteita ja kuivamuonaa kuukauden tarpeiksi, olisi enemmän kuin riittävä. Kauppareissu luonnollisesti suoritettaisiin suojapuku päällä, aseellisen vartion saattelemana. Lisäksi olisi aiheellista myös sitoa ihmisten silmät kodin ja kaupan välisen matkan ajaksi jotta vältyttäisiin mahdollisesti vakavia mielenterveysongelmia aiheuttavilta ja ylipäätänsäkkin muilta turhilta aistiärsykkeiltä.

Samaa asiaa silmälläpitäen myös ikkunat ja muut vaaratekijat tulee eliminoida. Kodeista on tehtävä ilmatiiviitä jotta ilmassa leijailevat vaaralliset bakteerit eivät pääse tuhoamaan elimistöämme, ja ikkunathan ovat luonnollisesti ensimmäinen vaaratekijä, sillä tuskimpa on vielä tähänkään päivään mennessä keksitty niin tehokasta ikkunaativistettä joka 100% elimiinoisi sen riskin että haitallista ja mahdollisesti jopa hengenvaarallista ulkoilmaa ei pääsisi virtaamaan asunnon sisälle.

Ja kuten alussa mainitsin tulee kaikenlainen vuorovaikutus ihmisten välillä kieltää, olipa se sitten fyysistä, verbaalista taikka henkistä. Paitsi että kyseinen toiminta on jo itsessään varsin kuvottavaa ja vastenmielistä, on se myös riski sekä henkiselle - että fyysiselle TERVEYDELLE.

Näin ollen esitän vielä että ihmiset asetetaan asumaan jokaiselle yksilöllisesti suunniteltuihin asuntoihin. Rippuen henkilön iästä ja koosta, riittävä tila olisi jossain 7-12 neliömetrin hujakoilla. Ja kun kyseisissä asunnoissa ei ole haitallisia ikkunoita taikka muutakaan ilmaa kierrättävää laitteistoa, on kansan sekä henkinen -että fyysinen turvallisuus taattu. Ja kun vielä lisätään, että ulko-ovea ei itse ole mahdollista avata sisältäpäin, vaan sen tekevät puolestasi osaavat asiantuntijat, olipa sitten kyseessä päivittäinen töissäkäynti taikka kuukausittainen kauppareissu, ovat mahdollisuutesi sairastua minimoitu äärimmäiseen minimiin!

Tätä ylivetoa suunnitelmaa noudattamalla olisi meidän mahdollista tehdä kaikkemme sen eteen ETTEI KUKAAN IKINÄ ENÄÄ SAIRASTU! Ja mikäpä sen parempaa. :D

Vieras

05.10.2015 18:28

Mielestäni Suomessa on köyhyyttä omaksitarpeiksi ettei tänne tarvitse mamuja veronmaksajien kustannettavaksi päästää.