Ei pakkorokotuslaille

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ei pakkorokotuslaille.

Tuksu
Vieras

#451 Ajatuksia

16.12.2010 14:31

Muutaman sivun kun olen näitä kommentteja nyt selannut niin aika helposti on tunnistettavissa muutamat vaahtosuut, jotka puskevat omaa agendaansa eri nimimerkkien takaa. Keskustelua on lähes yhtä huvittavaa lukea kuin ufo-fanaatikkojen foorumeita, joissa muutamat kylähullut ruokkivat toistensa mielikuvitusta kehitellen kaikenlaisia "salaliittoteorioita". Ihan turha edes yrittää saada aikaiseksi mitään järkevää keskustelua, saatikka sitten kysenalaistaa peruskysymystä, joka ufo-uskojien keskuudessa voisi olla vaikka "Eihän ufoja ole edes olemassa..".

No kuites, alla muutamia yhtäläysyyksiä jotka tulee aina ilmi näiden fanaatikkojen kanssa:

+ jokainen neutraali kommentti, joka kaikessa hyvyydessään yrittää saada edes jonkinlaista keskustelua aikaiseksi, ammutaan heti alas ja sen päälle suolletaan vielä sivukaupalla omaa copy-paste palopuhetta ja leimataan kommentoija valtion tahi jonkin muun pahansuovan laitoksen edustajaksi.

+ natsit. Jontekin ihmeen kautta nämä faanaatikot saavata aina vedettyä historian kelloja taaksepäin ja joko pelottelevat sillä että tulevaisuudessa eletään natsivaltiossa, tahi sitten nostavat esiin sen, että jo pahat natsisedät tekivät tätä // ovat kaiken tämän takana.

+ pölkkykirjaimet, ajatuspisteet ja tekstin lihavointi. Onhan se ihan hienoa että osaa tukea omaa ilmaisuaan erilaisin tehostein, mutta viimeistään tässä vaiheessa fanaattinen kiihkoilu puskee niin tunteella tekstitstä läpi, että 99% ihmisistä tajuaa, että on ihan turha edes yrittää jatkaa kommunikointia henkilön kanssa.
2011 vaalit
Vieras

#452 Avatkaa pian silmänne ja valitkaa puolenne

16.12.2010 14:44

Kannatan vapaata keskustelua toistaiseksi vapaassa maassa
Vieras

#454 Re: Ajatuksia

16.12.2010 14:56

#451: Tuksu - Ajatuksia 

 Tuksulle.

On hyvä ja oikein, että jollakin on toisenlaisiakin näkemyksiä. Rokottamista puolustavilla kun on ollut jo vuosikymmeniä vain yhdenlaista näkemystä.

Rehellisesti olen sitä mieltä, että  "ufojen " taakse olisi hyvä kurkistaa avoimella mielellä aivan jokaisen. Ketään ei tarvitse uskoa, ei sinuakaan Tuksu, ottamatta ensin selvää. 

Veikkaan, että usko Suomen päättäjiin on romuttunut jo ennen tätä keskustelua. Enkä usko, että  menettely rokotuslain suhteen korjasi suomalaisten mielissä sitä uskottavuutta jota ei ole enää muutenkaan. Kerran  petetty on aina petetty. Pettymyksiä valtioon on tullut vain lisää näidekin vajaan kolmen viikon kuluessa, kun on selvinnyt kaikenlaista pakkolaista lähtien.

Tutustua voi teollisuustoxikologiaan vaikkapa kirjastosta lainatusta kirjasta ja vertailla neuvolakortissa oleviin rokotteiden lisäaineisiin, niin jokaiselle selviää kenellä on ollut itse asiassa kaikenlaista mielessään, mutta ei puhu aioista niiden oikeilla nimillä. Eikö näin saa tehdä Tuksu? Eniten suuttumusta lienee herättänyt valtiovallan mielivaltainen käsitys siitä, että kansaa voi määrättä vetää nenästä.

Näillä sivuilla ei ole minun mielestäni näkynyt terrorisointia, ennen Tuksua. Miksi haluat sulkea toisin ajattelevien suun ottamalla ohjat ja ilmoittamalla, että 99% adressin allekirjoittaneista ihmisistä haluaisivat olla Tksun kanssa yhtä mieltä, mutta kun "Ufot" estävät? Jos niin olisi, miksi 8000 on osoittanut olevansa lakipykälämuutoksesta omaa miltään? Minä en ole ainakaan kuulu noihin Tuksun prosentteihin.

"Ufonjen" ajatuksissa on mielestäni ajattelemisen aihetta ja onhan hyvä, että joku osaa käyttää kirjoitustaitoa niin, etä toisetkin ymmärtävät mitä sanotaan. Tekstin ja kirjoitustaidon arvosteleminen kylläkin osoittaa, että puolustus pettää, kun ei enää löydy muutakaan sanottavaa. Tällainen arvosteleminen on ala-arvoista.

Eikö Suomi ole tällaisten Tuksujen mielestä enään vaapaa maa, jossa saa jokainen sanoa milipiteensä? Pitäiskö  muuttaa Venäjälle?

Kaikki tämän adressin allekirjoittaneet kaipaavat just semmoista sananvapautta ja läpinäkyvää tietoa, jota sinä Tuksu nyt haluat rajoittaa. He olisivat haluneet sitä jo 1987, niinkuin olette jo varmasti huomanneet.

Vieras
Vieras

#455 Re: Re: Re: Re: Nettiadressi levittää väärää tietoa pakkorokottamisesta

16.12.2010 15:48

#426: Vieras - Re: Re: Re: Nettiadressi levittää väärää tietoa pakkorokottamisesta 

 SAMAA MIELTÄ! WHO:n on ihan suoranaisesti todettu lietsoneen hysteriaa, milloin minkin lintuflunssan ja sikanuhan varjolla. Mikähän seuraavaksi? Hevosyskä??

Olen aina elänyt siinä uskossa, että Suomen kansa on erittäin voimakkaalla MAALAISJÄRJELLÄ synnynnäisesti varustettu. Valitettavasti viimeaikaisten kokemusten perusteella usko on kokenut voimakkaan kolauksen. Kyllä valtaosa on täysin johdateltavissa, siis TÄYSIN. Ei mitään kyseenalaistusta tai rauhallisuutta ja harkintaa pelissä, ensimmäiseksi pää edellä pusikkoon kun käsketään.

Ja voi sentään, menkää toki. Mutta älkää vetäkö teistä täysin riippuvaisia lapsia mukananne. Lintuflunssa ei ottanut tuulta purjeisiin, sikaflunssa ei ole kausiflunssaa kummempi ja influenssa A:ta huomattavasti harmittomampi ja rokotteen ottaminen (olen sitä mieltä, että minkä tahansa rokotteen..) on valtava terveysriski. Karmeat myrkkymäärät työnnetään vielä täysin "keskeneräiseen" elimistöön ja hermojärjestelmiin. HÄVETKÄÄ!!!!!!!!

Jarko Törmänen
Vieras

#456 Saa tulla koettamaan

16.12.2010 16:10

Oon vaikka väkivalloin valmis puolustamaan omaa oikeuttani määrätä omasta kehostani ja siitä mitä sinne ruiskutetaan.
SUORA DEMOKRATIA SUOMEEN
Vieras

#457 Herätään nyt me nukkuvien puolue

16.12.2010 16:11

............ ja kerätään voimavarat yhteen puolustamaan vapaata ja suoraa demokratiaa.


Miettikää! 2 miljoonaa nukkuvaa suomalaista heräisivät vapaaseen maahan, jossa voisi jälleen uskoa johonkin.
Jokainen lakialote ja lakimuutos, kaikki mikä koskettaa meitä, olisivat silloin yhteisesti pohdittavana ja päätökset tehdään suorassa demokratiassa vasta kansanäänestysten jälkeen.

Suoran demokratian maassa ei yksikään sanele lakeja, joita toisten on noudatettava, pakolla.
Jos nyt nykkuvien puolue heräisi, hallitus menisi uusiksi. SIIS HERÄTKÄÄ KAIKKI NUKKUVAT VAALEIHIN 2011.

Suomen nykyinen hallintomalli houkuttelee moraalittomia rahastajia keinottelemaan omat kujeet mielessään. He sullovat omiin taskuihinsa maksamamme veroeurot. Heitä ei kiinnosta, että tässä maassa nähdään nälkää eikä se, että vanhuksille ja lapsille ei ole varaa ostaa riittävästi vaippoja päiväkoteihin ja vanhainkoteihin, eikä se että suomalaisten kaulassa hirttosilmukkaa kiristetään koko ajan kaikenlaisilla veroilla, suorilla ja päällekkäisillä, eikä moni muukaan asia.

He tuijottavat omia rahasalkkujaan ja kenottelevat pörssissä meidän verorahoilla jotka ohjaillaan, jos ei muuten niin pakkokeinoilla, pörssikeinottelijoden salkkuihin semmoisia lakeja hyväksi käyttäen, jotka on saatu aikaan kähinöimällä kansan selän takana.

Vieras
Vieras

#458 Re: Mikä tarkoitus näillä touhuilla on?

16.12.2010 16:18

#6: Mika Sarkkinen - Mikä tarkoitus näillä touhuilla on? 

Saa tulla piikkeinensä koettamaan, täälläkin on kirves ja kaikki saatavilla olevat aseet vastassa. Tappakoot vaikka s*atana, mutta minä en piikkiä ota se on varmaa.

Tuksu
Vieras

#459 Susi lampaan vaatteissa

16.12.2010 16:20

Taisi jossain määrin sanan säilä hieman raapaista, kun yleisesti keskustelua kommentoivaan viestiin piti vääntämällä vääntää henkilökohtainen, syyllistävä palaute. Susi lampaan vaatteissa sannon minä. Ja yleisesti, koitahan nyt päättää oletko tyytyväinen kirjoittaamasi tekstiin, sillä vastineen kirjoittaminen on varsin haastavaa kun päätät muokkailla tekstiä pitkin iltapäivää..

> On hyvä ja oikein, että jollakin on toisenlaisiakin näkemyksiä.

Aivan totta. Siitä syntyy keskustelua.

> Rokottamista puolustavilla kun on ollut jo vuosikymmeniä vain yhdenlaista näkemystä.

Ja tässä heti perään torppaatkin kaikki rokotusten puolustajat mustavalkoisesti yhteen laariin. On me, sitten on ne ja ne on ihan pöljiä ja aina väärässä. Yritä sitten saada rakentavaa keskustelua näistä lähtökohdista.

>Veikkaan, että usko Suomen päättäjiin on romuttunut jo ennen tätä keskustelua. Enkä >usko, että menettely rokotuslain suhteen korjasi suomalaisten mielissä sitä >uskottavuutta jota ei ole enää muutenkaan. Kerran petetty on aina petetty. >Pettymyksiä valtioon on tullut vain lisää näidekin vajaan kolmen viikon kuluessa, >kun on selvinnyt kaikenlaista pakkolaista lähtien.

Ja lisää vettä myllyyn. Vähän vaikuttaisi siltä, että oikea agendasi keskusteluun osallistumisessa on yleisesti pahan olon purkaminen yhteiskuntaa kohtaan. Täytyy kyllä myöntää, että jos minä onnistuin tekstissäni tekemään yleistyksiä koskien keskustelun laatua, onnistut sinä yhtä taidokkaasti yleistämään henkilökohtaisen turhautuneisuutesi koskemaan koko suomen kansaa.

>Tutustua voi teollisuustoxikologiaan vaikkapa kirjastosta lainatusta kirjasta ja >vertailla neuvolakortissa oleviin rokotteiden lisäaineisiin, niin jokaiselle >selviää kenellä on ollut itse asiassa kaikenlaista mielessään, mutta ei puhu >aioista niiden oikeilla nimillä. Eikö näin saa tehdä Tuksu? Eniten suuttumusta >lienee herättänyt valtiovallan mielivaltainen käsitys siitä, että kansaa voi >määrättä vetää nenästä.

Olenko jossain vaiheessa leimannut tiedon hankkimisen pahaksi asiaksi tai yleensäkkään kieltänyt tekemästä jotain? Ja täältähän taas kukkii tämä sinun paha olosi valtiovaltaa ja "päättäjiä" kohtaan. Natsi argumettiä vielä odotellessa.

>Näillä sivuilla ei ole minun mielestäni näkynyt terrorisointia, ennen Tuksua.

Sattuiko kommenttini keskustelun yleisestä tasosta nuin kipeää että teet juurikin sen minkä aikaisemmin mainitsin, eli systemaattisesti leimaat minua, tälläkertaa terroristiksi. Way to go! :)

>Miksi haluat sulkea toisin ajattelevien suun ottamalla ohjat ja ilmoittamalla, >että 99% adressin allekirjoittaneista ihmisistä haluaisivat olla Tksun kanssa yhtä >mieltä, mutta kun "Ufot" estävät?

Lisää vettä myllyyn ja sanoja suuhuni. En ole sanallakaan maininnut adressin allekirjoittaneita, keskustelua voi seurata ja siihen osallistua kuka tahansa ulkopuolinenkin henkilö.

>"Ufon" ajatuksissa on mielestäni ajattelemisen aihetta. Onhan hyvä, että joku osaa >käyttää kirjoitustaitoa niin, etä toisetkin ymmärtävät mitä sanotaan. Tekstin ja >kirjoitustaidon arvosteleminen osoittaa, että puolustus pettää, kn ei enää löydy >muuta sanottavaa. Ala-arvoista.

Mikä puolustus? Mitä minä olen puolustamassa? Olenko jossain vaiheessa ilmaissut sinulle että mikä on sutautuminen koko rokotusasiaan? Ei, minä olen vain kommentoinut yleistä keskustelua sekä fanaatikkoja. Sinä päätit vetää sen henkilökohtaiselle tasolle, en minä :)

>Eikö Suomi ole Tuksun mielestäkään enään vaapaa maa, jossa saa jokainen sanoa >milipiteensä?Pitäiskö meidän muuttaa Venäjlle?

Siis aivan loistavaa. Samaan hengenvetoon saat puskettua taas julki pahaa oloasi yhteiskuntaa kohtaan ja maalaat minusta mielipiderajoittajaa. Sinun silmissä taidan olla heti samalta istumalta yksi "niistä" rokotuksia puolustavista, joilla on vain yksi näkökanta.

>Kaikki tämän adressin allekirjoittaneet kaipaavat just semmoista sananvapautta ja >läpinäkyvää tietoa, jota sinä Tuksu nyt haluat rajoittaa.

....niin, juurikin. ihan kaksin käsin raijaan vastaan. Tähän loppuun jokainen voisi lukea ensimmäisestä viestistäni (#451) löytyvän yhtäläisyyslistan näistä fanaatikoista. Varsinkin ensimmäisen pointi kävi taas toteen.. :)
Frida
Vieras

#460 Re: Ajatuksia

16.12.2010 16:27

#451: Tuksu - Ajatuksia 

 

Näinhän se keskustelu näyttää edenneen, rokotteista natsien ja USAn armeijan kautta ufoihin. Jos pykälää 12 ei olisi, sitä varmaan vaadittaisiin suurin piirtein samoin perustein kuin sen poistamista täällä, vetoamalla kuolemantapauksiin, sairastumisiin ja viranomaisten kytköksiin, pimityksiin ja mediasuhteisiin.
Vieras
Vieras

#461 Re: Susi lampaan vaatteissa

16.12.2010 16:29

#459: Tuksu - Susi lampaan vaatteissa 

Kyllä on STM:n Tuksua nyt sattunut nilkkaluihin tosi kovaa.

Mutta  se koira ärähtää .........................


Vieras

#462 Yleistämistä taas...

16.12.2010 16:33

Tuksu nyt niputtaa yhteen ja suurinpiirtein fanaatikoiksi kaikki ne, jotka täällä vastustavat pakkorokotuksien mahdollisuutta.

Vieras

#463 Tuksu

16.12.2010 16:40

Heh. Tuksu sanoi kyllä aika osuvasti. Taitaa osalla porukkaa olla vaikeuksia nieleskellä totuutta.

Taidan tehdä popkornia ja jatkaa tilanteen kehittymistä sivummalta. Hyvää viihdettä :)
hmmm...
Vieras

#464 Re: Tuksu

16.12.2010 16:45

#463: - Tuksu

Tuksusta ja sen vastauksista tulee mieleen eräs tietty ihmistyyppi...

Vieras
Vieras

#465 Re: Re: Tuksu

16.12.2010 16:49

#464: hmmm... - Re: Tuksu 

 Hmmm, niitä liikkuu ministeriön käytävillä .......... eikö vain, näitä susia lampaiden vaatteissa!

Vieras
Vieras

#466 Re: Tuksu

16.12.2010 16:53

#463: - Tuksu 

 Heh ......... ja adressi se senkuin vain jatkuu ..... mäkin taidan vähän syödä popcornia, on tää nii cornia .....

Vieras
Vieras

#467 Re: Re: Tuksu

16.12.2010 16:56

#466: Vieras - Re: Tuksu

Eiks ookkin mielnkiintosta... adressi voi hyvin ja aina vaan paranee, mitä enempi täälläkin sitä kritisoidaan. Bueno!

Vieras
Vieras

#468 Re: Susi lampaan vaatteissa

16.12.2010 16:57

#459: Tuksu - Susi lampaan vaatteissa 

 Hei sinä "Susi lampaan vaatteissa". Etkö sinä nyt itse laita sanoja toisen suuhun? Koko tekstisi on juuri semmoista, että ei kahta puhetta.

Vieras
Vieras

#469 Re: Re: Susi lampaan vaatteissa

16.12.2010 17:02

#468: Vieras - Re: Susi lampaan vaatteissa

Jos satut tunteen yhtään narsistia, niin tolla samalla tyylillä kuin Tuksukin nyt, niin ne kääntää aina puheet ja kirjoitukset sitä toista osapuolta vastaan.  Erittäin läpinäkyvää.

Vieras
Vieras

#470 Re: Re: Re: Susi lampaan vaatteissa

16.12.2010 17:14

#469: Vieras - Re: Re: Susi lampaan vaatteissa 

 Niin ovat. Narsistit ovat leimaamassa aina muita pahantekijöiksi, eivätkä ymmärrä itse istua peilin päälle.

Suomalaisten ihmisten sananvapautta yritetään mustamaalata olan takaa. Adressi on oikein tarpeellinen ja osoittaa, että me osaamme myös keskustella ja ottaa kantaa, kunhan meillä on siihen vain tilaisuus. Narsistit eivät siedä eriäviä mielipiteitä.

Tällaista tilaisuutta suomalaisilla ei ole aiaisemmin ollut ja siitä syystä meitä on pystytty vetämään useissa asioissa nenästä.

Vieras
Vieras

#471 Re: Re: Naitä antirokotteita saa kaupoista

16.12.2010 17:47

Jone
Vieras

#472 Ei oo tosi

16.12.2010 17:54

Jännää kun ilmeisen sama ihminen keskustelee itsensä kanssa, ainakin kirjoitustyylin perusteella. Tod. näk. tämä .... mies on sama kuin Tuksun tunnistama pölkkykirjaintyyppi :D

#461, #464, #465, #466

Tervettä porukkaa täällä, narsisteja ja skitsofreenejä. :D

Vieras

#473 Heh.

16.12.2010 17:57

Ei näist kellään taida olla kaikki kotona.

lolz
Vieras
Vieras

#474 Re: Heh.

16.12.2010 18:20

#473: - Heh. 

 Millon te siirryyte takaisin kadulle, että ihmiset pääsevät kakaroista ja pystyvät taas keskustelemaan oikeista asioista. Elämä kun ei oo kaikilla pelkkää laiffia, ainakaa narkolepsiaa sairastavilla.

hmmm...
Vieras

#475 Re: Ei oo tosi

16.12.2010 18:38

#472: Jone - Ei oo tosi

No, voi, voi ja hoh-hoijaa...

Tunnustan omakseni viestin nro 464. Muita olettamiasi viestejä en ole kirjoittanut, enkä edes näe niissä omaa kirjoitustyyliäni kuten sinä niin kirkassilmäisesti väität.  Niin, ja kristallipallosi taitaa olla todella huono tai ihan risa, minä kun en ole myöskään miäs! ;-P