Uskontoneutraali joulujuhla kouluihin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Uskontoneutraali joulujuhla kouluihin.

Henrik Sawela

#51 Re: Vihakirjoittelusta

12.01.2011 00:02

#50: Satu - Vihakirjoittelusta

Jeps, näiinhän se on että nuo primitiivireaktiot vain hymyillyttävät!

Kun noitten paasaajien kanssa pääsee kasvotusten niin ne osoittautuvat kutakuinkin aseettomiksi.

Kiitos Satu varsin aiheellisesta adressista!

Vielä riittää työsarkaa;-)

Vieras

#52 Re: Vastaus

12.01.2011 00:21

#2: satu - Vastaus

Olet ihan oikeassa, kaikki verovaroilla järjestetty toiminta pitäisi lopettaa.  Suurimat kuluttajat ovat

sosiaalitoimi ja koululaitos.  Jos näiden ylläpito verovaroilla lopetettaisiin veroprosentti näyttäisi

aivan toiselta ja myös käteen jäisi jotakin

Satu
Adressin tekijä

#53 Re: Re: Vihakirjoittelusta

13.01.2011 21:39

#51: Henrik Sawela - Re: Vihakirjoittelusta

Kiitos kiitoksista. Vielä on työsarkaa, mutta oikea on ollut suunta monessakin uskonnottomuuteen liittyvässä asiassa. Ilokseni voin kertoa, että vanhemman lapsemme päiväkodissa vietettiin täysin tunnustukseton joulujuhla, johon osallistuimme mielellämme. Nuoremman lapsemme joulujuhla taas oli kirkossa, joten hän jäi ilman juhlia tänä vuonna. Itse ilahduin, että näinkin moni löysi adressin, ja viitsi linkkiä levittää Facebookissa ja keskustelupalstoilla. Kiitos siitä :) Satu
Matti Haapala

03.02.2011 20:42

Suomessa on uskonnonvapaus, kyllä. Te haluatte tyrkyttää omaa uskonnäkemystänne, ettei mitään jumalaa ole olemassa, kristillisen näkemyksen tilalle. Tehän tässä sorratte kristittyjä, kun koitatte kaikin keinoin viedä heiltä omat juhlat. Älkää viettäkö niitä joulujuhlia, jos ne niin pahasti masentavat, niin voitte elää onnellisesti ateisteina.

Joulua ei todennäköisesti täällä vietettäisi, jos kristinusko ei olisi koskaan tänne rantaunut, ainakaan yhtä suurella mittakaavalla. Voi olla korkeintaan juhannuksen tapainen juhla, eli yksi juhlapäivää ja sekin viinan kanssa rietostellessa.

Mitä loppujen lopuksi tavoittelette? Juhlapyhien korvaaminen omilla näkemyksillänne?
Haloo!!

#55 Neutraali Suomi

29.11.2012 16:08

Suomesta on pikkuhiljaa tulossa todella neutraali. Sukupuolineutraali, uskontoneutraali jne. Tänne on kuitenkin kovaa vauhtia tulossa ryhmittymiä, jotka eivät todellakaan tyydy neutraaliuteen omissa aatteissaan. Esimerkkinä voisi mainita islamin Sharia-lain, jonka mukaan esim. kaikki homot on tapettava. Sharian mukaan on myös oikeutettua tappaa kristinuskoon kääntynyt muslimi. Tytön voi avioida 9-vuotiaana. Raiskattu nainen tulee tuomita (jopa kuolemaan), koska hän on esiintynyt liian houkuttelevasti. Joten siitä vaan, lopetetaan kaikki suomalaiset perinteet ja tehdään maastamme neutraali sivistysvaltio. Annetaan tilaa uusille tuulille! Hurraa Satu! Saat ehkä kädenjälkesi näkyviin Suomen historiaan!
HITLER :l)

#56 POMMI SE ON JOKA PUHUU JA ANTAA TILAA NYKYISIN ;) ___;

12.10.2019 21:24

ISLAMI ON HOMO`PROPAGANDAA

MITES OIS KALASNI´KOW JOULU LAHJAKS NIIN PÄÄSIS PAUKUTTELEE ISLAMISTEJA TARHAAN JA SKOLEEN!

KAIKKI ÄHLÄMIT PIYTÄÄ TAPPAA!