Jokelan asema

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Jokelan asema.

sari
Vieras

#1 jokelan asema

23.12.2010 21:12

Tuusulassa on ainoastaan yksi asema,Jokelan asema. Antakaa sen toimia entiseen malliin. Jokelan asema on paljon muutakin, kuin pelkkä asema. Meidän asemapäällikkömme tuntee lähes kaikki jokelalaiset, jotka junia käyttää ja hän on aina ystävällinen ja vaihtaa kuulumisia, myös kiireen keskellä. Aina on asemalla asiakkaita lippuja ostamassa. Jättäkää asema rauhaan,
Hille
Vieras

#2 On jo olemassa toinen adressi lakkautusta vastaan

26.12.2010 21:31

Hei,tiedoksi:

Jokelan aseman lakkautusta vastaan on jo tällainen adressi
http://www.adressit.com/vastustamme_jokelan_aseman_lakkautusta

Siihen on kertynyt jo lähes 2000 allekirjoitusta ja paljon keskusteluja. Eli mielestäni tämä uusi sivuadressi on tarpeeton. Ollaan hyvällä asialla yhtenä rintamana :)
EEVA TOIVO
Vieras

11.01.2011 10:05

Säilyttäkää Jokelan juna-asema me tarvitsemme sitä
eläkeläinen
Vieras

11.01.2011 16:00

asema pitää säilyttää kaikki plvelut lopetetaan mikään ei kannata tällaisesta loppu
eläkeläinen
Vieras

#5 lokelan asema

11.01.2011 16:02

jokelanaasema säilytettävä

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

11.01.2011 16:03

Vieras
Vieras

#7 Re: jokelan asema

11.01.2011 17:34

Matkustaja
Vieras

#8 Aseman voi hyvin sulkea!

14.01.2011 15:28

Pääasia, että junavuoroja on riitävästi. Pienen asemarakennuksen aukiolo arkiaamuisin on täysin yhdentekevää. Eihän siihen pieneen koppiin edes mahdu kaikki työmatkalaiset. Turhaa tunteillua. Lipunkin saa muualta aivan hyvin.
pekka järvinen
Vieras

#9 jokelan asema

17.01.2011 11:51

eihän tuommoista kannata lakkauttaa joka on jo kerran rakennettu
vr on älä tyhmyile
Vieras

#10 jokela

19.01.2011 19:35

Älkää lopettakko asemaa missään nimessä se on tärkeä jokelaislle
saija Aakko
Vieras

#11 Viis luonnon säästämisestä

22.01.2011 08:57

Jokela on koko ajan kasvava paikka, ja lisää porukkaa muuttaa tänne juuri kulkuyhteyksien vuoksi. Aseman lakkautus on järjetön ajatus. Eikö VR halua uusia asiakkaita? Sitäpaitsi, mihin katosi ekologinen ajattelu? kysymys VR:lle; "Säästä luontoa mutta kulje omalla autolla , niinkö?"
Arto Aakko
Vieras

#12 Ei ku lisää autoilua nii luonto kiittää,hä!!!

22.01.2011 09:52

Itse 20-v junaa käyttäneenä voin todeta sen että minulle sinänsä ei koko aikana ole aseman palveluista ollut mutään hyötyä,5.30 junaan hyppään ja illalla tulen,se niistä palveluista,eli mulle iha sama loppuu eli ei,mutta toki olen "ns" toimisto-ja virkamies työntekijöiden puoilella,eli ihmisten keiden työajat mahdollistavat asemapalveluiden käytön,suotakoon se heille toivon mukaan jatkossakin.Tällä yritän sanoa sitä teille arvoisat VR:n päättäjät että tulkaas aamulla katsomaan,ennen kuutta meneviin juniin meitä "tavallisia"työläisiä nousee aika suuriakin määriä joista varmaan suurin osa ois esim.kuukausilippunsa tähänki päivään asti ostanu omalta asemalta eikä muualta.Eli aukioloajat on hanurista,järkevät ajat,mitään asiasta ymmärtämättä tai siitä tietämättä mielestäni olisivat esim.5.00-9.00 ja 14.00-18.00,veikkaan että nostaisi lipunmyynti tuloja.Tämä on minun mielipiteeni,sitä paitsi katson aamulla ulos ikkunasta ja pukeudun sen mukaan,ei minun oo tarvis päästä sisälle lämmittelemään.Annettakoon asia viisaampien käsiin.

Vieras

11.06.2013 17:43

Hyvä juzka. Mä ite.
Tessa Järvenpäästä

#14 Tuusulan Jokelan TIILITEHDAS

11.06.2013 17:47

Isäni, Martti Puutela muutti Jokelaan Leppäkoskelta 1955, jos myäs oli tiilitehdas,pappani, Aapeli Puutela oli sie töis. Aapeli sano isä-Masal, jot määhä poika töihi Jokelaan. Niin isä-Masa vihittiin sit äiti, Paulan kaa 24.06.1955, sillo JUHANNUSAATTO.