Hakaniemen kauppahallin tuleva remontti

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Hakaniemen kauppahallin tuleva remontti.


Vieras

#151

27.04.2015 13:29

Todella tärkeä juttu! Ei saa pilata Hakiksen hallia.

Vieras

#152

27.04.2015 13:31

Wanha Kauppahalli on täynnä lihapiirakkaa ja nakkeja myyviä kojuja, sama hinta sama tarjonta. Ei tätä Hakaniemeen!!!!

Vieras

#153

27.04.2015 13:43

Koska Hakaniemen halli on tärkein ja rakkain ostospaikkani!

Vieras

#154

27.04.2015 13:58

Käyn lähes viikoittain hallissa, arvostan suuresti sen elintarvikekauppiaita ja mielestäni Hakaniemen seudun ravintolatoimintaa on piristynyt viime aikoina riittämiin. Uutta ravintolamaailmaa etenkään pitkänä ja kakkiina projektina ei mielestäni tarvita. Hakaniemen halli on ainoa ensisijaisesti ruokaan keskittynyt kaupunkilaisia eikä pelkästään turisteja palveleva kauppahalli Helsingissä ja se tulisi säilyttää sellaisena.
hallin ystävä
Vieras

#155

27.04.2015 14:30

Hallia ei saa missään nimessä tehdä ravintolaksi! Sehän on meidän kansalaisten aarre!!!! Ravintoloita kyllä on aivan tarpeeksi! Kun kävelee 200 metriä matkalla on jo monta ravintolaa!!!!' Hallissa on tunnelmaa!!!!


Vieras

#156

27.04.2015 14:31

Hakaniemen halli kerää tällä hetkellä koko ihmisten kirjon laidasta laitaan yhteiskuntaluokasta huolimatta. Saman katon alta löytyy peruselintarvikkeita mutta myös pientä arjen luksusta, jotka ovat lähes jokaisen helsinkiläisen ja pk-seutulaisen saavutettavissa. Jos hallin yläkerta muutetaan remontin yhteydessä vain harvoille tarkoitetuksi ravintolakeitaaksi, menettää koko paikka sille tyypillisen ominaisuutensa ja Helsinki sekä ihmiset menettävät korvaamattoman palvelukulttuurin ja palvelut, joita ei supermarketeista saa. Ravintoloita ja tiloja niille löytyy aina, mutta säilytetään hallin palvelut sellaisena kuin ne ovat.

Vieras

#157

27.04.2015 14:33

Asun lähellä ja pidän hallista.Se on eri kuin kävisi tavallisessa kaupassa ja tuotteetkin on persoonallisia.

Vieras

#158

27.04.2015 14:58

kauppa halli säilytettävä kauppahallina ja pien yrittäjiä tuettava ja heidän elanto turvattava..

Vieras

#159

27.04.2015 15:33

Ravintoloita on jo tarpeeksi mielestäni.

Vieras

#160

27.04.2015 15:59

Haluan, että jatkossakin löytyy paikka, josta saa hyviä ja laajan kirjon raaka-aineita.
Emilia

#161 Olkoon jokainen Helsingin halleista erilainen!

27.04.2015 18:30

Samoihin aikoihin remontoidut rakennukset usein toistavat samaa yleisilmettä. Niitä on suunniteltu samanlaisella logiikalla. Hienoa olisi, jos Helsingin hallitkin eroaisivat tyyliltään - muutenkin kuin arkkitehtuurilta siis. Ruoka- ja hallikulttuureissa on eroja.


Vieras

#162

27.04.2015 18:34

Helsingissä tarvitaan edes yksi paikka josta saa muutakin perusruokatarvikkeita ilman ennakkokäsittelyä ja esim kokonaista ja tuoretta kalaa. Hakaniemen haluun tasoista toista ostospaikkaa ei ole.

Vieras

#163

27.04.2015 18:47

Hakaniemen halli on minulle tuoreiden ja laadukkaiden tuotteiden arkipäiväinen ruokakauppa, lahjatavarakauppa, korttikauppa ja ompelutarvikeliike. En halua, että kaupunki käyttää rahaa vaihtaakseen nämä minulle tärkeät palvelut ravintolatoimintaan, jota ympäristöstä löytyy yllin kyllin jo muutenkin.

Vieras

#164

27.04.2015 19:08

Muutin vähän aikaa sitten pois Helsingistä ja Hakaniemen Halli on se paikka, jota eniten ikävöin. Ei Kauppatorin turistihalli, joka toki toimii tarkoitukseensa. Hakaniemi on kaupunkilaisille. Ja toki sinne turistejakin mahtuu.

Vieras

#165

27.04.2015 19:39

Olen paikassa pikku likasta asti käynyt ja siitä paikasta tulee aina hyvä mieli. Nyt vanhennuttua ei usein tule käytyä, mutta juuri pari päivää sitten ajattelin,että nyt pitää lähteä ennen remonttia katsomaan ja ostoksille. Pitäkää paikka sen suuntaisena kuin se on noin kuusikymmentä vuotta ollut, eli mitä minä siellä olen käynyt.

Vieras

#166

28.04.2015 00:17

Hakaniemen kauppahalli on minulle tuttu jo 70-luvulta. Olen sen jälkeen nahnyt paljon muitakin kauppahalleja, niin Suomessa, muualla Euroopassa ja jopa Pohjois-Amerikassa. Ne saa parhaiten pilalle remontoimalla ne moderneiksi eli tunnistamattomaksi - tyhmä trendi joka valitettavasti vaan jatkuu! Hakaniemen halli ei tarvitse ravintolaa yläkerrokseen vaan originelleja, aitoja ja innostavia liikkeitä, olivat ne sitten ruokaa, käsitoitä, tekstiilejä, koruja tms. (Tai DJ:n vanhoja levyjä, Mari-sekundaa ja maalattuja pikkysydämiä, kuten silloin ennen...)


Vieras

#167

28.04.2015 05:17

Kannatan perinteistä kauppahalli. Suunniteltu remontti ei palvele kauppahallin syvintä olemusta. Kaupat joutuvat olemaan pois hallista liian kauan.

Vieras

#168

28.04.2015 06:10

Näin ulkosuomalaisella on Hakiksen Halli ehdoton ykkönen.
Eikä vaan minulle,vaan monille ystävilleni,jotka nauutivat KUNNON kauppahallin tunnelmasta .Tarjoilupaikat ovat jo sinänsä nautinnolllisia ,Soppakeittiöön ja kahvitaukopaikkoihin piipahdan jopa lyhyelläkin visiitillä useamman kerran.SIIS: Rempatkaa halli,mutta jättäkää yli 100-vuotis tunnelma kuten se on nyt.

Vieras

#169

28.04.2015 06:27

Hakaniemen halli on tunnelmaltaan ja tarjonnaltaan monipuolinen ja hyvä. Sinne tullaan kaukaakin.ei ole tarkoituksenmukaista yhdenmukaistaa(moderniksi)kaikkea perinnerikasta kulttuuria.(ns.luksusta on kyllä tarpeeksi tarjolla sitä haluavalle)

Vieras

#170

28.04.2015 10:50

Ravintola maailman voi perustaa muualle!

Vieras

#171

28.04.2015 11:48

Käydään usein Hakaniemen hallissa...ei tarvita ravintolaa sinne. Vuokrat nousisivat älyttömästi kalliin rempan vuoksio

Vieras

#172

28.04.2015 12:07

Koska Kauppahallin monipuolinen elintarvike ja erikoismyymäläpalvelutarjonta on säilytettävä ennallaan. Olen käynyt kauppahallissa v: sta 1946!
Ravintolapalveluille löytyy varmasti muita tiloja.
hallilainen

#173 Re:

28.04.2015 13:14

#170: -  

 Joo samaan mieltä. Tukkutorin onkin perustanut alueelleen ravintolamaailman ja Kellohallissa on vajaan parin vuoden sisään jo kolmas ravintolayrittäjä. Että silleen


Vieras

#174

28.04.2015 14:34

saa tuoretta ruokaa, jota ei ole pakattu sataan kertaan ja saa vain tarvitsemansa määrän!

Vieras

#175

28.04.2015 16:32

Pelottaa ajatus myymälöiden ja vaihtoehtojen vähentymisestä. Kun kaksi suurta yritystä jo nyt dominoi ruokakauppaa, on jokainen itsenäinen ja erilainen aivan välttämätön, jotta jonkinlaisesta ruokakulttuurista voisi puhua. Turha puhua terveistä ruokatottumuksista, jos niille anneta mahdollisuuksia kunnollisten raaka-aineiden saatavuudella..