Langattomat laitteet pois Suomen kouluista ja päiväkodeista

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

06.05.2015 18:27


Birgit Honkanen

#2 Re: Birgit Honkanen

12.05.2015 07:44

#1: -  

 Tämä on asiaton kommentti ja vielä nimimerkillä. Olen sähköyliherkkä, en käytä alkoholia, huumeita, tupakkaa enkä lääkkeitä enkä ole kaheli. Tästä adressista löytyy niin paljon faktatietoa, ettei kukaan voi sitä kiistää. Toivon, että ne jotka kommentoivat tälle sivulle laittavat nimensä ja kommentit pysyvät asiallisina. Terveisin Birgit Honkanen.

 


Vieras

#3

14.05.2015 12:29

Allekirjoitin adressin, koska olen itse sairastunut langattomasta nettiyhteydestä.

Vieras

#4

18.05.2015 12:30

Ihmisen tehtävä on sekä viljellä että varjella luomakuntaa.
Ihmisistä, eläimistä ja luonnosta tulee pitää huolta.
Lasten suojeleminen on aikuisten tehtävä.

Vieras

#5

19.05.2015 02:45

Asia tulee varmasti pidemmällä ajalla enemmän esille nykyinnostuksen hieman laannuttua.

Vieras

#6

20.05.2015 21:10

Huolestuttaa!! Itsekin pitäisi kännykän käyttöä vähentää...
Jopahan taas

#7

21.05.2015 10:50

Faktatieto ihmisten subjektiivisista tuntemuksista ei todista sähkön ja ihmiskropan yhteyttä.

TämäOntotta -> Mene www.paperiherkkyys.org

#8 juuh

21.05.2015 14:46

Itse olen diagnisoinut paperiherkkyyden. Saan tulostuspaperista punaisia läiskiä jalkoihin,käsiin ja sydämentykytyksiä.


Vieras

#9

26.05.2015 07:27

Sähkömagneettinen säteily on ihmisen aivoille ja hermostolle vaarallista.
Adressin alussa oli tyhjentävät selitykset, miksi langattomat laitteet ovat pahasta ihmisen terveydelle.
kukkatatienvihaaja

#10 Re:

26.05.2015 09:31

#1: -  

 Foliohatut vauhissa 


Vieras

#11

05.08.2015 09:08

Saan itsekin oireita langattomista verkoista, mm.päänsärkyä ja huonoa oloa. Kasvaville lapsille ei varmasti ole terveellistä olla kaiket päivät langattomien laitteiden lähipiirissä. Olen lukenut, että muualla maailmassa ihmiset vastustavat myös tukiasemien rakentamista kotiensa läheisyyteen, mutta Suomessa pitää olla niin "edistyneitä", että vain langattomat yhteydet kelpaavat ja niitä rakennetaan koko ajan lisää.

Vieras

#12

05.08.2015 18:46

Erittäin järkevä aloite. Toivotaan viisautta päättäjiltä.Kiitos Jussi Hirvi.
Oskar

#13

06.08.2015 19:28

Vaikka koululaitoksen osalta onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että tietoyhteiskunta järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia. Jopa säteily havainnollistaa hyvinvointimalliamme sekä liian vähäisiä tuotannollisia resursseja. 

Hörhöily aisoihin

#14 Täyttä skeidaa.

09.01.2016 15:19

Ei jatkoon. 

Ikurin maisteri

#15 Ei jatkoon

11.01.2016 10:41

Voisi kiinnittää huomiota tutkimusnäytön laatuun. On erittäin perusteellisin ja laajoin tutkimuksin jo moneen kertaan näytetty, että niitä vaikutuksia ei ole. Aallonpituus on suuri, eikä osu mihinkään, teho on aivan mitätön. Pätevää näyttöä toiseen suuntaan ei ole. Kaikenlaisia sivustoja kyllä. Hohhoijaa.

Nimimerkki

#16 Täyttä kukkua...

11.01.2016 10:58

Enemmän olisin huolissani auringon säteilystä, joka todistetusti aiheuttaa ihosyöpää. 

Hitunen

#17 Ennakkoluulottomasti

11.01.2016 11:48

Olen käsittänyt lukemieni artikkelien perusteella että kaikki sähköyliherkkyydestä tehdyt sokkotutkimukset ovat osoittaneet etteivät oireet liity säteilyyn kuin ns. nocebo-mekanismin kautta.

Mielelläni kuulen parempaa tietoa jos sitä löytyy.


Vieras

#18

11.01.2016 15:44

Sitte ku ootte laittanu lapsenne kouluun ilman puhelinta, saamme kuunnella itkua, kun 7 vuotiaalle Maijulle on kotimatkalla käynyt jotain, eikä hän ole pystynyt soittamaan apua. :)

Yliherkkä!

#19 www.järkevänajatuksenyliherkkyys.org On totta koska minulla on se.

14.01.2016 00:42

Ainoa kerta kun pääsin järkevän ajatuksen yliherkkyyteni aiheuttamasta ihottumasta on se kun otin osaa sähköyliherkkien kokoukseen. Oireet pahenevat tieteellisissä tilaisuuksissa, mutta eivät esimerkiksi kaikkien oppilaitosten läheissydessä. Esimerkiksi Teologian Laitoksen kohdalla oireet helpottavat, samoin kirkoissa, synagoogissa ja moskeijoissa.

Solipsismi on poikaa!


Vieras

#20

19.01.2016 12:09

Hienoa! (Päivämäärän kun vielä löytäisin). Langattomista laitteista lähtevä säteily vaarantaa etenkin lasten terveyden. Luin juuri hyvän artikkelin, joka selvittää solutason tapahtumia: Martin Pall, 2015, How to Approach the Challenge of Minimizing Non-Thermal Health Effects of microwave Radiation from Electrical Devices.
Tohtori

#21 Re: Täyttä skeidaa.

19.01.2016 12:22

#14: Hörhöily aisoihin - Täyttä skeidaa. 

Teollisuuden rahoituksesta riippumaton tutkimustieto osoittaa langattomista laitteista lähtevän säteilyn aiheuttavan terveysvaikutuksia huomattavasti alle Suomen turvarajojen. Runsas matkapuhelimen käyttö on mm. Hardellin ryhmän ja ranskalaisen CERENAT tutkimuksen osoittamissa tutkimuksissa osoitettu lisäävän aivosyövän riskiä. Israelissa matkapuhelimet ovat kiellettyjä kouluissa ja Ranskassa WLANit/WiFit päiväkodeissa.

Täysin selvästi tämä säteily kykenee muodostamaan DNA-vaurioita jo tavallisten langattomien laitteiden lähettämillä säteilytasoilla. Esim. Atasoyn tutkimukset. On myöhäistä rypistää, jos napsastaan pippelit pois.

BioInitiative 2012 raporttiin viitattiin mm. Versaillesin tuomioistuimessa kun määrättiin purkamaan matkapuhelinantenneja asutuksen läheltä ja todettiin ICNIRP raja-arvot vanhentuneiksi. Suomen viranomaiset vetoavat ICNIRP raja-arvoihin. Ne huomioivat vain lämpövaikutuksen. Nykylapsista tulee suuri osa jäämään lapsettomiksi ja saamaan kasvaimia.

Tohtori

#22 Re: Ei jatkoon

19.01.2016 12:24

#15: Ikurin maisteri - Ei jatkoon 

Teollisuuden rahoituksesta riippumaton tutkimustieto osoittaa vakavia terveysvaikutuksia jo huomattavasti Suomen enimmäisarvoja alemmilla säteilytasoilla. bioinitiative.org/conclusions/

Tohtori

#23 Re: Ennakkoluulottomasti

19.01.2016 12:29

#17: Hitunen - Ennakkoluulottomasti 

 Lueppa tähän adressiin liittyviä viitteitä. Useat kansainväliset lääkärijärjestöt varoittavat langattomasta säteilystä.


Vieras

#24 Re: juuh

19.01.2016 12:33

#8: TämäOntotta -> Mene www.paperiherkkyys.org - juuh 

 Minulla tulostimen käytön yhteydessä tulee magneettikenttää. Sekin voi laittaa sydämen tykyttämään.


Vieras

#25 Re:

19.01.2016 12:37

#18: -  

  Suurempi todennäköisyys on, että Maiju saa päänsärkyä, uupumusta tai yliaktiivisuutta langattomista laitteista lähtevästä säteilystä. Kai olette kertoneet Maijulle, että puhelinta ei tule koskaan laittaa korvalle eikä puhua julkisissa kulkuvälineissä ja säilyttää sitä laukussa vakavienkin terveysvaikutusten välttämiseksi.