Opinto -eikä muihin tukiin kosketa!!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Opinto -eikä muihin tukiin kosketa!! .

Lukiolainen

#26 Mitä me kohta opiskellaan?

06.11.2015 08:25

Olen lukiossa ja huolettaa oikeasti kuinka vain kurssitarjottimet (eli ne missä kaikki meille mahdolliset kurssit ovat, ne kurssit joista voidaan valita) pienenee ja kurssien määrät vähenevät. Meillä ainakin on nipistetty kursseista ihan järkyttävästi! Eikä tämä lopu vielä tähän. Niitä lähtee pois lisää ja lisää kokoajan. YO-kirjoituksia kirjoittaville ei kaikissa aineissa ole kertauskursseja, monia tosi mielenkiintoisia kursseja ei ole muutamaan vuoteen ollut, oppilasmäärät on nyt aika isot yhdellä kurssilla.. Yhteiskuntaopin opettaja juuri muutama päivä sitten meille jutteli ettei se tiedä mitä kohta tehdään, kun ei ole varaa pitää kaikkia kursseja. Siis niitä tärkeimpiä! Luokista loppuu tila. Ei mahdu enempää oppilaita luokkiin. Saanko kysyä, että missä me ja mitä me kohta opiskellaan, kun ei ole kursseja joita ottaa ja luokkiin ei mahdu? Voisiko päättäjät tulla katsomaan mistä ne ottaa pois ja miettiä vähän, ketkä nyt opiskelee ja sitten vähän myöhemmin niitä veroja maksaa.

Itse asun vielä kotona, joten tuet ei vielä minua koske, mutta ei tässä kauaa, kun minäkin niiden kanssa leikin.