Joukkovoima hallituspolitiikkaa vastaan!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Joukkovoima hallituspolitiikkaa vastaan!.


Vieras

#176

21.08.2015 08:20

Koska en pääse mielenosoitukseen!!!

Vieras

#177

21.08.2015 10:50

Jotain epäoikeudenmukaista on hallitusohjelmassa! Itse tulen toimeen 'kädestä-suuhun'-menetelmällä, mutta tiedän, että monet ovat vielä hankalammassa asemassa. Kukaan ei pärjää yksin, siksi meidän pitää vetää yhtä köyttä!

Vieras

#178

21.08.2015 12:34

Jo nyt eläkeläisen eläketulot vajonneet 2012 tasolle 1.2.2015. pluffia koko eläkkeiden nosto alkuvuonna kun verotus nousi enemmän. Miksi leskeneläkkeeseen ei kajota. Asia vanha 60-l periä. Heidän elintasonsa on pidettävä "nykyisellä" tasolla???????????? On järjetöntä maksaa 64v saakka. Riittää kun lapset ovat aikuisia. Tiedän, että moisia eläkkeen nostajia on jotka saavat myös oman eläkkeen sekä käyvät täysiaikaisessa palkkatyössä. Vaadin päättäjiä AJATTELEMAAN JA KÄYTTÄMÄÄN ELON LASKUOPPIA. Yksineläjä koko elämän kaiken maksanut muidenkin puolesta! Missä on TASA-ARVO?

Vieras

#179

21.08.2015 12:39

Käpälävaurioni estää kävelemästä pitkiä matkoja, joten joudun hyvistä aikomuksistani huolimatta korvaamaan mielenosoitukseen osallistumiseni pelkästään adressin allekirjoittamalla.

Vieras

#180

21.08.2015 12:42

Veroeurojen siirto yksityisten osakkeenomistajien laariin saa jo riittää.On aika alkaa periä niitä takaisin.

Vieras

#181

21.08.2015 16:20

Vedin ja/tai työnsin Asunnottomien yö -kansalaisliikettä yli kymmenen vuotta. Valitettavasti myös asunnottomuus tullee nykysysteemein lisääntymään - ja sen aiheuttamat tuskat.

Vieras

#182

21.08.2015 17:59

Olen koko hallitusta vastaan

Vieras

#183

21.08.2015 18:03

Olen koko hallituksen politiikkaa vastaan


Vieras

#184

22.08.2015 06:30

Ja sit ollaan vielä muka huolissaan kasvavista luokka tulo/eroista

Vieras

#185

22.08.2015 09:11

En pääse mielenosoitukseen, mutta käsitykseni oikeudenmukaisesta yhteiskunnasta ei perustu jatkuviin leikkauksiin kaikkein köyhimmiltä ihmisiltä. Toivoa täytyy antaa konkreettisessa muodossa esimerkiksi tukemalla ekologisesti kestäviä elämäntapoja. Hyvää päivänjatkoa kaikille ja kiitos adressin tekijöille.

Vieras

#186

22.08.2015 10:53

Kyllä nyt rupeaa köyhien kyykyttäminen riittämään, joku tolkku siinkin pitää olla!

Vieras

#187

22.08.2015 11:11

Tilanne vaatii toimenpiteitä, jotta Suomen huono-osaiset ja pienituloiset , eläkeläiset ja työttömät sekä heidän tulevaisuutensa/kohtalonsa otetaan
tosissaan !!!!!!!!!!

Vieras

#188

22.08.2015 11:15

Vähäosaiset ja myös palkansaajat ovat osallistuneet riittävästi näihin säästötalkoisiin vuosikymmenien saatossa. Leikatkaa niistä isojen herrojen kytköksistä ja palkoista ja osingoista sekä niiltä jotka vievät nk. sallitusti rahansa suoraan ulkomaile.

Vieras

#189

22.08.2015 12:58

Riittää jo köyhien kyykytys!

Vieras

#190

22.08.2015 13:27

Suomessa täytyy uskaltaa puuttua epäoikeudenmukaisiin päätöksiin. Suomalaiset ovat liian kilttejä vrt esim Ransaka, Saksa

Vieras

#191

22.08.2015 14:15

Vihdoinkin edes jotkut suomalaiset alkavat herätä pahenevaan eriarvoistumiseen! Hyvinvointiyhteiskunnasta ei ole pian jälkeäkään, jos sama suunta jatkuu. Varakkaiden ja johtoasemassa olevien häikäilemättömyys on vain lisääntynyt, bonuksia, optioita ja osinkoja jaetaan - ja keiden kustannuksella? Maailman köyhät laitetaan tappelemaan toisiaan vastaan, jotta yläluokan toimien seuraamiseen ei riittäisi enää energiaa, kun kaikki täytyy keskittää elämästä selviämiseen. Kunkin maan hyvinvointitaso lasketaan sen heikoimpien voinnin mukaan, haluammeko oikeasti takaisin torppariyhteiskuntaan?? Hyvä Joukkovoima ja kiitos!

Vieras

#192

22.08.2015 15:19

Leikkausket koskevat eniten vähäosaisia, erityisesti asumistuen leikkaus on mahdoton ja sen säätövaikutuksila ei saada toivottua tulosta. Ei ole vähävaraisten syy, jos vuokrat ovat nousseet pilviin suurimmissa kaupungeissa. Edellinen eduskunta päätti vanhuspalvelulaista, jossa laitoshoidosta pyritää eroon. Palveluasumiseen siirtymä lisää merkittävästi asumistukimenoja, mutta vastaavasti laistioshoidon kulut vähenevät. Sama koskee vammaisasumista. Pelkään myös toimeentulotukimenojen kasvavan, koska leikkaus asumistuesta on liisan suuri ja vaarantaa heikompien toimeentulon.

Vieras

#193

22.08.2015 16:16

Olisi jo korkea aika näyttää poliitikoille mitä käy kun kusettaa kansaa ja tekee rikkaiden olon vielä peremmaksi

Vieras

#194

23.08.2015 08:20

Olen huolissani köyhyyden ja eriarvoisuuden lisääntymisestä koulutussäästöjen ja muiden leikkausten vuoksi. Tuntuu, että menossa on iso rakenteellinen jako: hyvin ja huonosti toimeentuleviiin, miehiin ja naisiin, menestyviin ja syrjäytettäviin. Hallitus tekee täyskäännöksen hyvinvointi- ja tasa-arvopolitiikkaan.

Vieras

#195

08.09.2015 18:17

Hallituksen suunnittelemat leikkaukset ovat tarpeettomia ja epäoikeudenmukaisia


Vieras

#196

10.09.2015 08:31

Olen osa-aikaista työtä tekevä nuori nainen, jolle uudelleen koulutus ja tulevaisuus näyttää sumuiselta, koska olen 25 vuotias ja minulla on entuudestaan ammatti ja en ole ollut tarpeeksi paljon työttömänä? Olen kituuttanut jo kolme vuotta pienellä rahalla ja monesti on tehnyt mieli lyödä hanskat tiskiin ja luovuttaa, koska edes työnteko ei kannata, ellei sitten ole kokoaikaisesti työssä, muussa tapauksessa systeemi sotii itseään vastaan. Minulla ei ole vielä lapsia, mutta olen alkanut miettimään että haluanko niitä ollenkaan, koska en tiedä onko maailmalla tarjota heille tasa-arvoista päivähoitoa ja koulutusta jos vanhemmat ovat pienituloisia.

Vieras

#197

17.09.2015 10:30

Hallituksen kiristykset eivät ole oikeudenmukaisia! Osinkoverotuksen korotus pitäisi saada mukaan ja kieltää rahojen siirto ulkomaille. Näistä saadaan todellinen säästö ja voidaan unohtaa pienituloisten kurjistaminen.
Ilona

#198 Re:

01.10.2015 11:59

#182: -   Aloitetaan asia tästä näkökulmasta. Hallitus joka meillä on: Meille on on vuodesta toiseen luvattu äänestyksen yhteydessä paljon asioita ja kun heidät oli valittu he eivät toteuttaneet luvattuja asioita vaan ovat pettäneet kansan luottamuksen yhä uudelleen ja uudelleen. Nyt viime äänestyksen jälkeen he menivät liian pitkälle. He saavat suuren palkan ja kaikki muut edut ja mm huijaavat vero rahat. Sekä puolustavat tosiaan väärissä asioissa. Antavat tutuille töitä mm avustajiksi pääsevät heidän lähipiirissä olevat. Eikö se ole laitonta? Tämä veropetos. Millä oikeudella kansa edustajilla on oikeus rikkoa Suomen lakeja? Ihmettelen vaan. Minun mielestä heidän pitäisi myös noudattaa suomen lakeja siinä missä kaikkien muidenkin. Nouskaa kansaa ylös


Vieras

#199

26.10.2015 02:11

En voi tukea nykyistä leikkauspolitiikkaa.

Vieras

#200

29.11.2015 03:52

Nykyinen hallitus käyttää valtaansa täysin väärin, luottaen siihen ettei Suomen lammaskansa tee asialle mitään. Nyt on korkea aika näyttää että kansa pitää huolen itsestään jos hallitus ei sitä tee.