Joukkovoima hallituspolitiikkaa vastaan!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Sipilä on markkinavallann kätyri ja maanpetoksesta tuomittava
Menee yli äyräiden.... Sakkopolitiikka, Junaliikenneleikkaukset, Toimeentuloleikkaukset, Sairaahoitoomavastuut, Lapsilisäleikkaus köyhiä kohtaan, Koulujen lakkautukset ja Päivärahaleikkaukset
Lääkäriomavstuu 41,70 ja kotisairaahoitajalle toinen 41,70, lääkeomavastuu 50 ja ja vielä flunssalääkkeet 40
euroo sekä hautajaisvaatteet vuokrinen ja ostoineen 200 euroo yhdessä kuukaudessa. Millä työttömän tuloilla
nää oli tarkotettu maksettavaksi, vuokraan jälkeen jää 30 euroo ja asumistuki josta maksetaan sähkö, ruoka,
auto (bussit ja junat on leikattu), iltapäivystykseenkin on 30 km. Lapsi joka tarvii kyytinsä, kaikki muut kuin elintarvikkeet
pitää hakee 33 km päästä.
Silpilä toi vielä vieraat massat koeihimme turvallisuuttamme nakertamaan. Mitään suhteellisuuden tajua, selkärangaton sätkynukke!
Riittää jo, täysin kelvoton hallitus.
Perussuomalaiset osoittivat oikean karvansa ja kusevat nyt kansan naamalle yhdessä muiden porvareiden kanssa.
En voi käsittää miksei esim.pääomatuloja laiteta progresiivisiksi, toisi lisää verotuloja ja olisi oikeudenmukaista.
Myös esim.yli 150 000€ vuodessa tuloja saaville voisi vaikkapa edes 2-3vuodeksi laittaa 1-2%"armeliaisuusveron", elämiseen jäisi silti monikertaisesti vähäosaisiin verratuna, siis ei aiheuttaisi katastofia, niin kuin nyt monet samoihin pienituloisiin osuvat leikkaukset aiheuttaa!
Luokkayhteiskunta on kammotus jota ei suomeen saisi syntyä! Kovasti ollaansillätiellä.
Koko hallitus kipataan kaatopaikalle vie Suomen tuhoon
Yleislakko Etuskuntatalon piiritys päälle ,jos ja kun mikään muu ei näytä auttavan.
Juha Sipilä varsinkin Timo Soini on pahin loinen ___ äänestäjäin petturi .
Kokoomus on ajanut leikkauksia jo yli kaksikymmentä pitkää vuotta ,mikä on ollut tulos
jatkuvasti kasvanut ___Työttömien armeija___Suomen sairaus on Euro johonka eivät
Sivistyneet viisaat Pohjoismaat liittyneet.
Juha Sipilä sekä Timo Soini kuuluvt ___Kaappikokoomuslaisiin___näin Suomen tiedotus välineet ovat kertoneet.
Suomen suurin uhka Suomalaisille___on Suomen ääri oikeisto ,siis Kokoomus ,Timo Soini sekä Juha Sipilä.
Siksi koska olen köyhä ja sairas,kunnollinen,raitis ja oman osuuteni tehnyt enkä kestä enää yhtään hallituksen kurjistavia toimia. Olen tehnyt pätkissä pienipalkkaista työtä ja ollut pitkäaikaistyötön niiden pätkien välillä vuosia,hoitanut sairaan lapseni yksin ja oman vanhan äitini. Itse olen jäänyt vastuiden ja velvollisuuksien takia vaille koulutusta ja elänyt koko elämäni köyhyysrajan alapuolella. En todella enää kestä lisävaikeuksia.
Jos tarvitsee kysyä syitä tämän allekirjoittamiseen, on joka sokea, tyhmä, lukutaidoton tai porvari. Todennäkäisesti kaikkia ylläolevia.
| This discussion has been closed. |