Stubb vastuuseen sanoistaan!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Stubb vastuuseen sanoistaan!.

Vieras

#1 Nyt kannattaa miettiä ketä äänestää eduskuntaan

04.04.2011 22:51

Asiat eivät ole kovin hyvin eduskunnassa, katso ->

Puolueeton ajattelija

#2 Huomaan että oletus ei ole tiedon väärti

02.04.2014 15:57

Joskus kuvittelin että Stubbi olisi hyvä neuvottelija joka voisi taidoillaan ajaa meidän yhteisiä etuja. Huomaan, että ei osunut oletukseni oikeaan missä on miehen isänmaallisuus. No tätä kansaivälisyyttä hän ylisti tietenkin alusta saakka, tässä sitä maksellaan EU:n kautta kansaivälisyyden opetuksia. On typerää nöyristelyä koko ajan USA:n ja Naton suuntaan. Ei mies puhu eikä pukahda kun USA liittolaisineen menee Irakiin ja tappaa vieraan valtion päämiehen. Eiköhän kannattaisi kaikkien vähän muistella menneitä eikä olla USA:n aseteollisuuden maksumiehenä kun heiltä on työt vähissä. Nato on USA:n aseteollisuuden myyntiorganisaatio. Kuvitellaan että typerä kansa maksaa loputtomasti.

Kalevi L

#3 "Me pommitamme - me tuhoamme" Stubb

23.09.2015 05:24

Eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja (ent. toimittaja/ kok.) Pertti Salolainen ei pidä siitä, ettei Suomi ole sotapöydissä päättämässä milloin mm. isketään tuntemattomien kapinallisten puolesta siviilien sekaan, tällä kertaa Libyassa.

[ ... Kokoomuksen ulkoministeri A.Stubb uhosi: "ME pommitamme, ME tuhoamme*]"; puhuiko brysselinmies suomalaisella vai eurooppalaisella EU-suulla? Kokoomuslaiset ovat rehellisesti nato-jenkaajia, jotka haluavat viedä suomalaiset Natoon - Afganistaniin, Libyaan ja minne seuraavaksi? Mitä sanoo Suomen hiljaa oleva suuri enemmistökansa? Mitä sanovat äänestäjät muutaman hetken  päästä? ... ]