Suomen Kennelliitto: sano EI Maailmannäyttelylle Kiinassa 2019

Vieras

Koirien syövät eivät ansaitse koiranäyttelyjä. Piste.

Vieras

En hyväksy koirien kiduttamista, heittämistä kiehuvaan veteen enkä elävältä nylkemistä.Järkyttävää!
juu

#1053 Jepjep

Koiran liha on ihan hyvää.

Vieras

Siksi kun vastutan kiinassa ja muissa aasian maissa koiran ja kissan lihan syönti festivaaleja ja siihen liittyviä julmuuksia.Sanomme ei koiran ja kissan lihalle!

Vieras

periaatteessa. Olen asunut maissa, joissa koirien pito on enemmän kuin ala-arvoista. Ainakin koirien myynti pitäisi tällaisiin maihin kieltää. Paikallisten koirien auttamiseksi ovat keinot melko vähissä.

Vieras

Suomen kenennelliitto ei voi olla niin sokea että menee maahan missä kidutetaan ja syödään koiria eikö kennelliiton asia ole ajaa koirien etua ei kyllä siltä vaikuta hävetkää

Vieras

Tärkeä asia, ja Kennelliiton jäsenenä haluan myös testata heidän kykyään reagoida. Omistan itse koiran, ja sydäntäsärkevää nähdä tuota barbaarista touhua maassa jossa maailmannäyttely pitäisi järjestää.

Vieras

Allekirjoitin adressin, koska en usko, ettei Kenneliitto voi tehdä Kiinan poissulkemiseksi mittään !
Rekkaa

#1059 RekkaaRe:

Vieras

Kiina on myös ottanut elintarviketeollisuuden mukaan koiran jalostukseen.

Vieras

On niin järjetöntä ja julmaa touhua ettei edes sanat enää riitä

Vieras

Kun näin tämän artikkelin, kuinka julmasti koiria ym eläimiä Kiinassa kohdallaan en olisi halunnut uskoa tätä todeksi! Miten ihmiset voivatkaan olla näin raakalaisia! Olisi ollut väärin olla osallistumatta tähän adressiin.
Ihmisparka

#1063 Re: Re: rasismia

#1028: Asioita tutkinut - Re:  Tuonkaltainen rasistinen ajattelu on säälittävää. Kiinassa asuu lähes 1.5 miljardia ihmistä joten luuletko että kaikki heistä kannattavat koiransyöntiä? Kiinalaiset elintarvikkeet ovat usein heikkolaatuisempia kuin suomalaiset mutta silti boikptille ei ole aihetta! Ja voin olla melko varma, että viesti jonka tänne juuri kirjoitit on kirjoitettu Kiinassa valmistetulla tietokoneella tai muulla laitteella ja se on kulkenut kiinalaisen tukiaseman kautta palvelimelle, joka sijaitsee kiinassa kiinalaiten kehittämien järjestelmien kautta. Joten hyvin näyttää boikottisi toimivan!

Vieras

En voi hyväksyä avuttomien eläinten kidutusta enkä kaltoinkohtelua. Tällaiset barbaariset tavat pitää saada loppumaan.

Mutta raha ratkaisee

Vieras

Eläinten huono kohtelu on kuvottavaa ja eettisesti väärin!

Vieras

Tekee ihan pahaa tällainen julmuus

Anonyymi

Järkyttävää, jokaisen terveellä järjellä varustetun pitäisi vastustaa eläinrääkkäystä.

Vieras

Jos Suomen Kennelliitto ei boikotoi Kiinan maailmannäyttelyä se hyväksyy eläinten kiduttamisen!

Vieras

Miksi EN allekirjoittaisi? Se on mielestäni jokaisen velvollisuus.

Vieras

Rakastan eläimiä - koiria erikoisesti! Vihaan julmuutta!

Vieras

On kertakaikkisen oksettavaa, miten 2000-luvulla Kiinassa toimitaan ikiaikaisten uskomusten mukaan. Eläinten kohtelu on siellä todella järkyttävää ja vielä järkyttävämpää on, jos Suomi tukee Kiinaa hyväksymällä maailmannäyttelyn pitämisen siellä!

Vieras

Koska eläimet ovat lähellä sydäntäni ja niiden julma kohtelu on epäreilua- ja inhimillistä.

#1074 Re:

#176: -

Ei todellakaan

Vieras

#1075 Re: Re: Edellinen kirjoittaja on ihan sairas!!!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…