Romanikerjäläiset karkoitettava Suomesta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Romanikerjäläiset karkoitettava Suomesta!.


Vieras

#26

25.06.2011 18:12

samaa mieltä. onmeinaa lompakko meinannut 3 vuodenaikana lähtee kahdesti romanin takia plus muu lähes väkivaltainen häiriökäyttäytyminen minua kohtaa kerjäämisellä.
Original Greaser Bob

#27 Re: Re: Romaanit

02.09.2011 12:16

#10: Tarja Juvonen / Vapauspuolue - Re: Romaanit

Yritä nyt jumalauta erottaa seuraavat kaksi käsitettä toisistaan:

Romaani on laaja proosamuotoinen, sepitteellinen kirjallinen teos.

ja

Romanit on nykyisen pohjoisen Intian alueelta aikoinaan lähtenyt kansa, joka on levittäytynyt eri puolille maapalloa.

Jos ei onnistu, hanki aivoimplantti.

Mikä v*ttu siinä on, että nämä natsi- ym. persufasistivapauspuoluepellet tuppaavat olemaan poikkeuksetta luku- ja kirjoitustaidottomia apukoulun reputtaneita kehitysvammaisia? Sitten kehdataan vielä pyrkiä yhteisiä asioita sössimään, vaikka pelkkä hyvinvointivaltion kirjoitusasu (ei siis esim. kirjoitus Asu) on jäänyt epäselväksi.

Assi

#28 Re: Re: Re: Romaanit

23.11.2011 13:41

#27: Original Greaser Bob - Re: Re: Romaanit 

 Mikä ihme siinä on, että kehitysvammaiset pitää sotkea joka paikkaan vaikkei niillä ole asian kanssa mitään tekemistä!? Opettele puhumaan asiasta!


Vieras

#29

23.07.2013 14:42

Romanikerjäläisiä on autettava heidän omassa maassaan opettamalla heidät tekemään työtä, jolla voivat elättää itsensä, ja mahdollistamalla siellä heidän lapsilleen koulunkäynti.

Vieras

#30 Re: Re: Re: Romaanit

23.07.2013 17:39

#27: Original Greaser Bob - Re: Re: Romaanit

Suvaitsevaisen ihmisen tulisi osata suvaita myös kehitysvammaisia eikä käyttää niitä haukkumasanoina. Miten suvaitset kerjäläiset, muttet kehitysvammaisia. Aika tekopyhää.


Vieras

#31 Re: Re: Re: Romaanit

21.03.2014 19:57

#27: Original Greaser Bob - Re: Re: Romaanit

Mustalaisiksi niitä minun nuoruudessani sanottiin, ja pohjanmaan murteessa ne oli mustilaisia.


Vieras

#32 Re: Re: Re: Romaanit

21.03.2014 20:19

#27: Original Greaser Bob - Re: Re: Romaanit

Kehitysvammaiset ovat olotilaansa syyttömiä, ja usein itse asiassa melko hyväntahtoisia ihmisiä.

Persut ja muut natsit ovat itse tiensä valinneet ja ovat pääsääntöisesti pahantahtoisia ihmisiä. Toki osa on vaan yksinkertaisia ihmisiä jotka ovat uskoneet kaikki valheet mitkä puolue on heille syöttänyt.


Vieras

#33 Re: Re: Re: Romaanit

07.06.2016 14:10

#27: Original Greaser Bob - Re: Re: Romaanit 

 Mikä siinä on, että muutamat käyttäytyvät näin alkeellisesti, että pitää tällaisia alatyylisiä sanoja käyttää, ja polttaa päreensä.

Vastaus on esittämääsi ihmettelyyn: peruskoulu.

Peruskoulua vastustettiin voimakkaasti, mutta järkipuhetta ei kuunneltu. Metelissä ja kurittomuudessa ei opita mitään.