Vetoomus turvallisemman Suomen puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vetoomus turvallisemman Suomen puolesta.

herännyt

#51

19.08.2015 21:07

Islamin leviämistä maahamme en voi hyväksyä. Uskonto, jossa on luvallista valehdella, jos vale edistää islamia.

Ei ole kysymys vaarattomasta "normiuskonnosta", vaan poliittisesta järjestelmästä.

Eikö päättäjien velvollisuus olisi ottaa selville tästä uskonnosta ensin ja tehdä päätöksensä lukemansa perusteella? Vastuutonta politiikkaa! Joku voi tähän sanoa, että onhan niitä maltillisia muslimeja. Kammottavaa on, että tuo käsite ei ole peräisin islamista. Maltillinen muslimi-käsite on länsimaalaisen ihmisen kehittämä. Erimielinen näyttäkööt suomalaisille islamista tai sen kirjoituksista "maltillinen muslimi"- kohdan. Sellaista kun islamissa ei ole! Kun muslimien määrä ylittää maassamme tietyn rajan, lisääntyvät erilaiset vaatimukset uskonnon suhteen, lisääntyvät muslimien kansanedustajapaikat. Ilmestyvät jo Ruotsissa liikkuvat sharia-poliisit kaduille. Lisääntyy myös pelko,rasismi, väkivalta, vihasaarnaajat.

Jos Suomessa ei ole enää turvallisuudentunnetta, mitä on? Tämä adressi on hätähuuto kansanedustajille ja hallitukselle:

Velvollisuutenne on ottaa selvää islamista. Ei pelkästään menemällä muslimien rukoushuoneille ja kysyä sieltä asiasta. Ottakaa selvää monelta eri taholta ja herätkää! Hassua kyllä laittaa esim Sipilälle "herätkää"- viestiä. Eikö Sipilääkään liikuta yhtään esim. Raamatussa ennustettu kristittyjen vaino? Vai onko haaveena esim, että kristityt kääntävät muslimit kristinuskoon pikkuhiljaa? Voin sanoa, että sellaiseen on turha tuudittautua.

Suomen pakolaispolitiikka on uudistettava välittömästi. EU-taakanjakopakolaiset on pakko tällä hetkellä ottaa ja kiintiöpakolaiset. Toissijaista suojelua hakevat, kaikki  ylimääräiset pakolaiset: heidän ottamisensa on lopetettava

välittömästi ja laadittava pikalait jo näkyvissä olevan kansallisen hätätilan vuoksi. Sipilä hyvä: usko minua. Suomi ei tule selviämään tästä. Muista, että olet hallituksen pomo ja vastuussa. Sinun on kuunneltava tätä kansaa, niinkuin Niinistönkin. Pakolaisten tulva ei todellakaan tule vähenemään, ennenö te siellä eduskunnassa toimitte jämerästi pakolaisten oton vähentämiseksi. Suurin osa kansaa ei ole enää sinun puolellasi pakolaisten ottamisen suhteen.

Rasismi-huudolla tätä kansaa ei hiljennetä. Mediassa maahanmuutosta kerrotaan vain se toinen puoli. Mutta me tavalliset ihmiset emme ole tyhmiä: Näemme, ettei keisarilla ole vaatteita.

 

 

 

 


Vieras

#52

20.08.2015 06:04

Pelottaa nämä maahan muuttaneet miehet, keitä he ovat, sotilaita vai terroristeja. Lähes kaikki ovat armeijaikäisiä miehiä. Mikä heidän tarkoitus on? Vallataanko Eurooppa muslimeille vai miten on?
Joe

#53

20.08.2015 13:52

Muhamettilaisissa on se kumma juttu, että mitä heikommin kusen polttamalla aavikolla menee, sitä aggressiivisemmin nämä tekevät uusia partalapsia iloksemme. Kun ählämimaista loppuu tila, partikset pakkaavat koraaninsa, khatinsa ja 150 henkisen ydinperheensä, suunnaten Eurooppaan loisimaan MINUN verorahoillani.


Vieras

#54

20.08.2015 19:01

Suomessa on jo tarpeeksi ongelmia ilman, että niitä tuodaan tänne ulkomailta.
Pakolaisten tuominen Suomeen on sama kuin yrittäisi sammuttaa tulipaloa levittämällä tulta.
Näiden 15000:n maahanmuuttajan aiheuttama kustannus on aivan järkyttävä.
He ovat nuoria miehiä islamilaisista sotaa käyvistä maista.
Eli heillä ei ole minkäänlaista mahdollisuutta, halua tai tarvettakaan edes yrittää sopeutua Suomen kulttuuriin.
Tämä pakolaisten määrä on kuoleman tuomio Suomen taloudelle, kulttuurille ja olemassa ololle.
Jokainen rikos minkä maahanmuuttaja tekee on ylimääräinen suomalaisten tekemien rikosten lisäksi ja puoltavan päätöksen tehneiden virkamiesten vastuulla.
Päättäjät ja media raiskaavat Suomi-Neidon vertauskuvallisesti, muslimimaahanmuuttajat jopa kirjaimellisesti.

Vieras

#55 Re:

29.08.2015 08:47

#52: -  

 Miksi nämä ei puolusta ja rakenna omaa kotimaatansa, kun kerta asekuntoisia miehiä ovat? Samalla nämä jättää naisensa, lapsensa ja äitinsä kotimaahansa. Hekö sitä kotimaata sitten puolustaa ja rakentaa? Silloin kun täällä oli sota, niin ei miehet paenneet vastaanottokeskuksiin ja silloin rintamakarkureita rangaistiin. Eikö sama rangaistus koske näitä pakolaisiakin? Hah, vai pakolaisia? Motiivi on aivan muuta, ja nämä raakalaiset hukuttaa kristityt pakomatkoilla. Ruotsissakin nämä vainoo juutalaisia ja moni heistäkin joutuu pelkäämään henkensä puolesta. Ruotsissa muslimit saa haukkua myös kristittyjä ja ateistejakin ihan rauhassa, mutta jos "vääruskoinen" kritisoi islamia, niin sehän menee rasismin puolelle.

Nuori nainen

#56

03.09.2015 17:10

Olen ex-muslimi ja syy, miksi olen juuri entinen, on se, että kyseinen uskonto on homofobinen ja vanhanaikainen. En koe hijabin käytön syyksi vieraiden miesten himoja, haluan pukeutua omalla lailla ja huolehtia ulkonäöstäni. Pidän esim. homoja ihmisinä, jotka nyt vaan sattuu tykkäämään samasta sukupuolesta, ja puolustan heidän avioliitto-oikeutta, vanhempani ovat heitä vastaan. Olen ateisti, mielestäni minkäänlaista jumalaa ei vain ole olemassa. 

Parisuhteessakin minulle on tärkeintä tasa-arvo. Mielestäni kotityöt ja lapsen hoito on molempien käsissä, eikä kyseessä pitäisi olla vain ja ainoastaan naisten juttu. Muslimimiehen kanssa se olisi ihan mahdotonta. Vanhemmatkin on minulle valmiita etsimään muslimimiehen, mutta itsehän olen vain siihen tuuminnut, että haluan työelämässä olla, vaikka todellisuudessa teen muutakin töiden ohella, mm. biletän ja kaveeraan "vääräuskoisten" miesten kanssa. Koraanikoulu oli kamala paikka ja arabian kielisten tekstipätkien oppiminen ei kiinnostanut minua, se oli myös todella vaikeaakin. Ollessani alaikäinen minulta salattiin monia asioita, kuten sitä, että "vääräuskoiset" ja homot kuuluu Helvettiin, jossa heidät poltetaan. Perheessäni oli hyvin ankara kuri, mutta se poikiin kohdistuva kuri loppui teini-iän alkaessa.

Itse olen tällä hetkellä ulkomailla töissä ja täällä voin rauhassa kulkea ilman hijabia. Suomessa joutuisin elämään vain kaksoiselämää. Olen oikeasti huolissani siitä, että Suomeen avataan vastaanottokeskuksia ja niiden lähellä asuvat nuoret tytöt ja naiset joutuu ahdistelun tai raiskauksen kohteeksi. 

Suomen pitäisi ottaa Australiasta mallia, sinne muuttaessa pitää olla 3 000 euroa tilillä, englannin kielen taitoa testataan ja maahanmuuttajalta kysytään Australian kulttuuriin ja historiaan liittyviä asioita. Australia näyttää venepakolaisillekin paluusuunnan, kun taas Suomi antaa näiden tulla rauhassa.

Apua pakolaismiehille

#57 Perustetaan työttömät kommuuneita pakolaismiesten kanssa

06.09.2015 15:32

On suositeltu, että me suomalaiset ottaisimme koteihimme nyt tulevia pakolaisia. Ajattelinkin, että tarjoaisin parille pakolaiselle asuntoa, kuten Sipilä on suositellut. Asun 40 neliön metsämökissä ilman mukavuuksia. Tänne mahtuisi vielä lisäkseni pari miestä, ja jos me kaikki 3 miestä laittaisimme yhteen saamamme tuet (minulla on perus työttömyystuki eikä muuta), niin voisimme jopa tulla mukavasti toimeen. Ikääkin on jo karttunut, joten halkojen hakkuuseen ja veden kantoon kaivosta olisi myös hyvä saada apua. Halkoja en ole saanut terveyteni vuoksi kesän aikana kovinkaan paljoa hakattua ja mökkini on melko vetoinen ja kylmä talvi jo ovella. Toivotan tulevat asuinkumppanit tervetulleiksi!


Vieras

#58 Re: Perustetaan työttömät kommuuneita pakolaismiesten kanssa

06.09.2015 19:50

#57: Apua pakolaismiehille - Perustetaan työttömät kommuuneita pakolaismiesten kanssa 

 Saat sitten miesjoukon määräämään sinua. En huolisi asuntooni miesjoukkoa määräilemään siitä, mitä en saa tehdä ja mitä en! En, vaikka maksettaisiin.

tietävä

#59

07.09.2015 23:12

HYVÄ ADRESSI ! Kotoperäisiä yksin eläviä asunnottomia on 7000 ihmistä kertoo asumisen rahoitus ja kehittämiskeskuksen ARA tilastojen mukaan järjestösihteeri Hanna Vuorinen. Ensin Suomalaisille koti ,eikö nyt järki sano !? Sipilääkin vedettiin harhaan ,kun haastateltava valehteli kaikki. Asiasta voi lukea mv lehdestä ym. Mies on facebook.com/fahad.firas.967 kirjoittanut itsestään kaiken.

onko tämä enää suomi?

#60 Re:

08.09.2015 08:37

#1: -  turvallisuuteen pitäisi todellamuutenkin puuttua.nykytilanne on kohta poikkeutila,jlloin kansalaisten pitäisi saada kantaa itsepuolustusvälineitä laillisesti.esim.kaasut,pamput yms.sanokaa minun sanoneen ettäväkivälta räjähtääkäsiin näiden maahanmuuttajien ansiosta,joista osa on isis järjestön sotureita.

 


Vieras

#61

08.09.2015 16:37

Persubreivikit voisi lähettää takaisin venäjälle niin maan turvallisuus paranisi tosi paljon.


Vieras

#62

20.09.2015 10:33

Olen täysin samaa mieltä ja huolestunut maamme tulevaisuudesta. Näin ei voi jatkua. Olen myös kokenut suurena epäoikeidenmukaisuutena sen, että heti leimataan rasistiksi, jos uskallat sanoa sanaakaan maahanmuuttoa vastaan. Valtamedia harjoittaa rasismia meitä suomalaisia kohtaan.
evakko-läppi

#63

22.09.2015 21:53

Suomi antoi kolmantena maailmassa ja ensimmäisenä Euroopassa naisille äänioikeuden vuonna 1906 osana yleistä ja yhtäläistä äänioikeutta. Samalla sallittiin naisille myös oikeus asettua ehdolle vaaleissa ja vuonna 1907 eduskuntaan valittiin maailman ensimmäiset naisparlamentaarikot.Olemme kasvaneet tasa-arvoon ja oikeuteen olla itsenäinen. Koti, Kunnia ja Isänmaa ohjenuorana.

KIRJAT Inshallah kuvaa laajoin vedoin 96 palkkasoturin henkilökuvan ja sen mukaan mies omistaa naisen ja naista saa riepottaa kuin luuttua lattialla.  Suomi on Isäimme maa ja 75 v sitte sitä puolustettiin verellä.

Tänne ei ikinä vierasperäiset sopeudu kunnoittaman naista. 


Vieras

#64

27.10.2015 20:01

Olen samaa mieltä. Å

Vieras

#65

01.11.2015 22:10

Yhä agressiivisempaa Suomen kansan sorto. Maan hiljaiset ovat heränneet ahdistettuna nurkkaan. Sama helvetillinen riisto jatkunut siitä saakka kun Suomi pakotettiin valheilla EU:n. Aivopesu ja pelolla hallinta vääristelevät ja muka rasistista puhetta jos vastustaa hallitsematonta maahanmuuttoa.


Vieras

#66

08.11.2015 18:27

Kaikki tarpeelliset syyt on jo kirjoitettu oheiseen adressiin.

Vieras

#67

08.11.2015 19:05

Suomi suomalaisille!!!

Vieras

#68

08.11.2015 19:17

Huolestunut kansalainen.

Vieras

#69

08.11.2015 21:14

Suht järkevä tapa vaikuttaa, tähän hulluksi menneeseen tilanteeseen.Tästä on tultava lopu ja todella pian !

Vieras

#70 Re: Re: Suomalainen?

08.11.2015 21:37

#27: - Re: Suomalainen? 

asia tekstiä..ei voi muuta sanoa kun että veit sanat suustani


Vieras

#71

08.11.2015 22:45

suomi on suomalaisille

Vieras

#72

09.11.2015 05:29

Suomi Ensin

Vieras

#73

09.11.2015 05:43

Uskon vahvasti,että islam on valtaamassa pala palalta myös Suomea ja se on pysäytettävä heti alkuunsa,ennenkuin itsemurhapommit alkavat räjähdellä.

Vieras

#74 Re: Perustetaan työttömät kommuuneita pakolaismiesten kanssa

09.11.2015 06:00


Vieras

#75

09.11.2015 07:44

köyhä yksinäinen suomalainen kadulla,,sydämeni on pakahtua surusta,,täytyykö näin olla,,onko vain yksi totuus,,