Fazer Pupujussin Kevätrae oikea valmistusresepti takaisin HETI!

Vieras

18.08.2011 19:01

Tässä saamani vastaus omasta valituksestani 16.3.2011. Taitaa olla copy-paste-vakiovastaus:
Aihe: Re: Palautelomake

Hei! Kiitämme yhteydenotostanne.

Pupujussin kevätrakeita muutettiin tuotannollisista syistä, jotta ne eivätkolhiintuisi niin helposti ja rakenne on hieman sitkeämpi kuin aiemmin. Aromina käytettiin ananasta, nyt vanilliinia. Pahoittelemme muutoksen aiheuttamaa pettymystä.

Välitämme pettymyksenne tuotekehitys- sekä markkinointiosastollemme tiedoksi. Kaikki palaute on meille tervetullutta, sillä tarkoituksemme on
valmistaa tuotteita, jotka vastaavat kuluttajien toiveita ja odotuksia.

Fazer Makeiset
Kuluttajapalvelu

----Aikaisempi kirjeenvaihto----
Hei. Ostin suurin odotuksin kaksi pussi Fazerin pupujussin kevätrae. Pettymys oli erittäin suuri havaitessamme, että pupunpapanat olivat
vuodessa muuttuneet kunnon kakkakikkareiksi. Puolison kanssa tuijotimme toisiamma järkyttyneinä maistettuamme ensimmäiset rakeet. Ennen rakeet
olivat jämäköitä, pulleita, kovia ja ne pystyi rapsauttamaan kahtia. Nyt karkit (ei näitä voi rakeiksi sanoa) ovat littanoita, pehmeitä ja
v-e-e-e-e-nyviä ja siten erittäin pahoin odotuksiemme vastaisia.

Toivomme todella sydämemme pohjassa, että kysessä on vain pieneen erään kohdistunut valmistusvirhe eikä reseptin muutos. Nyt meni kyllä pääsiäinen pilalle, sillä suklaamunien lisäksi perheemme ainoita pääsiäisherkkuja ovat olleet Fazerin pupujussin kevätrakeet. Eivät ilmeisestikään tänä vuonna.
Ei oikein kehtaa mennä kiertämään kauppoja ja kokeilemaan pussin läpi, ovatko rakeet oikeita kovia vai ostamieni kaltaisia valerakeita.

Vieras

26.02.2013 16:34

26.2.2013 ostetut kevätrakeet ovat rikki jokainen ja liimamaisia ja litistyneitä, en ymmärrä reseptinmuutosta. parasta ennen 18.11.2013 oli pussit
Surulliset