Apteekkimuseon kahvilan ja eläinten puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Apteekkimuseon kahvilan ja eläinten puolesta.

Jouni Suonsivu, allekirjoitus nro 47

07.04.2011 21:32

Tämä asia voidaan voittaa, mutta se vaatii joukkovoimaa, julkisuutta ja näkyvyyttä. Niinpä pyydän: 1. allekirjoita adressi 2. toimita adressi mahdollisimman monelle soveliaalle allekirjoittajakandidaatille ja pyydä heitä toimimaan samoin. Sopivia kohteita oman ystäväpiirin ulkopuolella ovat ainakin erilaiset kulttuurivaikuttajat Turussa ja myös kauempana ja oppilaitosten opettajat. Sinä tunnet ihmisiä, joita minä en tunne: tässä tarvitaankin kansalaisaktivismia laajalla rintamalla. Lehdistölle on syytä kertoa Qwenselin kahvilaa uhkaavasta sulkemisesta. Toista tällaista helmeä ei ole, ja tätä ei pidä menettää.

Kari Salonen

08.04.2011 08:00

Apteekkimuseon kahvila on ollut parasta mitä kesäisellä Turulla on ollut tarjottavaa. Se on ollut todellinen keidas kivisen keskustan kainalossa. Olen viihtynyt kahvilassa sekä Turun vakituisena asukkaana että sittemmin kävijänä.
Häätöpäätös ei sovi kulttuuripääkaupungin arvolle.

11.05.2011 20:48

voi että!
yks mun lempparipihapiirejä, ja just sen wanhanaikaisuuden takia - kahvia ihanista posliinikupeista, ja tytöillä essut sun muuta... <3 <3 <3

11.07.2015 06:24

Kahvila on keidas ja rentouttava paikka kaupungin hälinässä. Ihmettelinkin että missä kanat on, mutta nyt selvisi sekin asia. Turku saisi perustaa näin mukavia kahviloita enemmän massakahviloidensa tilalle, jossa työntekijät stressaavat ja hälinä sekä mainoskuulutukset pilaavathengähdystauon. Tämä on paikka ,jonne aina olen vienyt vieraani jälkiruokakahville ostos- tai kulttuuriretkillä. Ulkopaikkakuntalaiset ovat olleet ihastuksissaan miljööseen ja kahvilaan!