Vastustamme Julian karkoittamista.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vastustamme Julian karkoittamista..

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

09.09.2015 14:19

09.09.2015 15:54

Pitää saada olla perheensä kanssa!
Suvakki

#3 Re: Sarvikuonojen maa

10.09.2015 04:21

#1: Seppo Lehikoinen - Sarvikuonojen maa

"Tänne eläteiksi luikerrelleet Afrikan nekrut voivat suomalaisten kustannuksella rahdata eläteiksi koko ns. "sukunsa", joista valtaosa ei tosiasiassa ole minkäänlaisessa sukulaisuussuhteessa."

- Sivistymätöntä vihapuhetta. Käsittääkseni henkilö haluaa oleskeluluvan, ei kansalaisuutta. Naimisiin mennyt tytär ja aviomies haluavat pitää anopista taloudellista huolta. Naimisiin meneminen ei ole luikertelua. Peru ei ole afrikassa vaan etelä-amerikassa.

"Koko nekrulössi elelee suomalaisten piikkiin ja poikii kaniakin innokkaammin uusia elättejä ja suvakkien kummipentuja."

- Etnisyys ja DNA ei ole asioita joita ymmärrät joten älä puhu niistä. lisääntyminen kestää kaikilta ihmisiltä yhtä kauan, minimissään 9kk. Perulaisista 1% on afro-perulaisia ja heidätkin Peruun toi orjuus. Orjuuttavan termistön olet oppinut vaikka et olekaan Espanjalainen konquistadori vaan Suomalainen vihassa vellova tietoyhteiskuntavajakki.

No, sitten yksi perulaismummo ei saa oleskelulupaa elää Suomessa asuvien omaistensa luona! Ei tuota logiikkaa voi ymmärtää!

- Jos tätä kommenttia yrittää loogisesti ymmärtää olet lopulta pöyristynyt miksi oleskelulupaa ei ole vielä myönnetty. Samoin tuntevat monet muut jotka tämän adressin allekirjoittavat.

Seppo Lehikoinen, sarvikuonoja ei ole Suomessa vaan peilissä.

10.09.2015 05:31

Onhan vanhalla ihmisellä oikeus viettää viimeiset vuotensa läheistensä kanssa vai mistä syystä tänne Suomen maahan ei yksi mummo mahdu?
Seppo Lehikoinen

#5 Re: Re: Sarvikuonojen maa

10.09.2015 13:44

#3: Suvakki - Re: Sarvikuonojen maa

Oletpahan anonyymi raukka osannut edes tuon nimimerkkisi valita vuodatuksesi tyyliin sopivaksi. Eikö hävetä lymyillä nimimerkin takana reilusti omalla nimellä kirjoitettuun mielipiteeseen vastatessa?

Ai ei.

No, vedä burkha loimeksesi, niin voit vapaasti lymyillä ihmisten ilmoilla. Sen verran rakoa naamariin jätä, että näet sen peilistäsi vastaan toljottavan anonyymin sarvikuonosi!

13.09.2015 15:47

Näin se menee aina. Tänne haalitaan nuoria pakolaismiehiä, joiden joukossa voi olla terroristijärjestöjen soluttautujia. Ne, joista ei varmasti ole vaaraa kenellekään, häädetään maasta. Ei ole oikein. Tämäkin iäkäs nainen joutuu kärsimään maahanmuuttobyrokraattien mielivallasta.