Adressi Israelin tueksi!

Adressi Israelin tueksi! / Tiedotteet / ISRAELIN VASTAINEN BOIKOTTIKAMPANJA: / Kommentit

Vieras

12.10.2015 07:55

Rukoilen että koko maailma voisi nähdä totuuden. Teet todella hyvää työtä. Jumala sinua siunatkoon.

Vieras

13.10.2015 08:01

Rauhaa. Kyllä se on aika vaikeaa taistella noita miljardeja valittuja symbolisia israelilaisia vastaan- olisipa heidän saarnaamansa valinta todellakin Pyhästä Hengestä niin joskus ehkä Raamattuakin tulkitaan Jumalan tahdon mukaan ja löytyy kommunikatiivinen taso.( Iir Heres- tapaan). Oli se valinta sitten miten päin tahansa, niin Mooseksesta, Joosuasta, Daavidista ja Pinkaksesta et al. peräisin oleva etninen heimo joka käy etnistä sotaansa- kuten kaikki etniset heimot ( esim suomalaiset valitulla tai valitsemalla niemellänsä valittuna tai itsevalittuna etnisenä heimona asumaan juuri Suomen nientä) on tietysti täysin oikeutettu maailman etnisen heimojen joukossa omaaman oman heimo maansa ilman muitten heimojen pakotteita. Siihen ei tarvita edes mitään Valinnan hohtoa, maalaisjärki riittää. Kanaanin maassa on aina asunut heimoja jotka haluaa annihiloida kaikki muut kuin itsensä, näyttää siltä että paikallinen palestiinalaisväestö on saanut epidemian tuosta kanaanilaisesta annihilaatiohengestä ja goljatilaisuudestakin. Jos he eivät suostu ottamaan sovinnon sivistystä vastaan. he häviävät pyhästä Maasta, sillä Maa on pyhä joka tapauksessa ja Valittu. Sitä ei presiis voi sanoa muista maista, jotka ovat asumiensa kansojen itse valitsemia. Jumalan Valittua maata ei saa kansanmurhaajat asustaa. Nähdäkseni Israel on todella kelvollinen asuttamaan Valittua maata ja on saanut sen autiomaasta kukoistavaksi- jos pakanakristityt ym pakanat painostavat sitä työtä, missä Pyhä Maa modernisoidaan, arkeologia tutkitaan ja saadaan autiomaa kauniiksi kuin Eedenin puutarha ja tuottamaan elinkeinoa suurelle ihmisjoukolle,jopa etnisesti toisesta heimosta oleville, kääntyköön pakanain painostus heidän omaan elinkeinoonsa. Asiasi on oikea ja olkoon Sinulla menestys, mutta muista, mitä Israelin kuningas Salomo sanoi: Snl. 8:16.17 ja Snl. 9: 7, 8. Terveisin Lea Bright

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…