Eric Saade keikalle suomeen!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Re: <3
Todellakin ! Eric oli keikalla viimeksi 2010 vuoden tammikuussa tampereella. voisi tulla vaikka tampereelle taas keikalle (: .. joten sanotaan kaikille kavereillekkin, että kirjoittaisivat nimensä listaan :)
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Re: <3
Todellakin! (: nyt kaikki oikeesti kavereita yrittäää saada tähän kirjottamaan! :) et saatais tarpeeksi allekirjoituksia! :)
En ole tiennytkään et Eric on ollut ennenkin Suomessa! :D tosin "tutustuinkin Ericiin vasta tämän vuoden euroviisujen kautta! :) <3
LOVE LOVE!!!
Ois tosi kivaa jos Eric tulis suomeen! Oon kuunnellu Ericiä jo vähän aikaa, aloin tykkäämään siitä kun näin pikkusiskoni katsovan Disney Channelia ja sieltä tuli Break of Dawn, rakastuin heti! siitä lähtien oon seurannu sitä, en päässy sinne tampereen keikalle sillon, mutta ois tosi kovasti halunnu.
ERIC I LOVE YOU! <3<3<3
Kiertueelle? (:
Pieneksi informaatioksi, löysin Ericin vuoden 2010 euroviisuista ("komee pisteiden ilmottaja, KUKA TÄÄ ON?!?!"), ja siitä lähtien oon fanittanut (;♥
JOOOOOO!
Todellaki!
Ericin takii tykkään Ruotsist :) Muutenkin Molly ja Eric on söpö pari (;
sehän oli viime vuoden heinäkuu eikä tammikuu. mutta sais tulla uudestaan tampereelle niin olis keikka lähellä;)
jtn
mäkin haluisin et eric saade tuleee suomeen se oon niin hyvä kannatan<333333333333333333333333333333333333
joo
This comment has been removed by the person who wrote it.
Kiertue olis kiva idea ja lähin paikka olis Tuuri, kun sielä järjestetään joka vuosi Miljoona Rock - tapahtuma. Tai Seinäjoelle jonnekkin Provinssiin :D
Suomeen!!
| This discussion has been closed. |
<3