Suomen jääkiekkojoukkue - ota kantaa rasismiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomen jääkiekkojoukkue - ota kantaa rasismiin.

antivihreä

#176 Re: Re: Vastaa minulle Paloma

16.05.2011 18:30

#172: - Re: Vastaa minulle Paloma

Ahaa? Sinunko mielestäsi kaksi väärää tekee yhden oikean? Kerrotko vielä sen, että miksi ison valkoisen miehen kadulla huutelu on vaarallisempaa ja tuomittavampaa, kuin se, että isot porukat pieksevät yksittäisiä satunnaisia ihmisiä? Minusta molemmat ovat väärin, mutta toinen, eli fyysinen väkivalta vielä hivenen enemmän väärin. Minä, toisin kuin vihreät, tuomitsen kaikenlaisen väkivallan.

SuomiimouS

#177 Re: Olisi hienoa voittaa maahanmuuttajat ja pakolaiset

16.05.2011 18:31

#1: Ne ovat vaan tiellä täällä - Olisi hienoa voittaa maahanmuuttajat ja pakolaiset

Suomen koko budjetti on ensinäkin noin 50 miljardia vuonna 2011!!  Itse olin eilen keskustassa, lähes koko illan ja yön.

Ei osunu silmään tai korvaan yhtäkään rasistista käytöstä, olen itsekkin ulkomaalainen. On hienoa että edellisen kommentin kirjottanut on selvässä vähemmistössä ja heidän mielipiteet /käytöksen johdosta ei kannata liikaa haloota nostaa. Ja adressi on mielestäni erittäin turha ja vastuuton!

HYVÄ SUOMI!!!


Vieras

#178

16.05.2011 18:32

Olen maahanmuutajanuorten kouluttaja ja tänään oppilaani olivat todella innoissaan ja iloisia Suomen voitosta. Toivottavasti he saavat juhlistaa päivää rauhassa muiden mukana torilla.

Vieras

#179

16.05.2011 18:36

Aloittajalle: Haista vlttu! Jääkiekko on pyhä asia ennestään eikä siihen pidä politiikka sekoittaa. Joten saat esittää mamu, viher ja 1000e työttömyyskorvauslisiä koskevaa kampanjointiasi jossain muualla.

Vaikka rasisti on reppana, sinä olet todellinen rimanalitus. Urpo, joka katsoi vain eilisen ottelun tai luki sen iltalehdestä.

Vieras

#180

16.05.2011 18:36

Onnea Leijonille. Teistä olen ylpeä.
"Ituhippi"

#181 Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia

16.05.2011 18:39

Ei kai kukaan ole syyttänyt maajoukkuetta rasismista, niin kuin jotkut täällä tuntuvat vihjailevan. Kannattaa vähän miettiä, ennen kuin kommentoi asiattomuuksia. Maajoukkue voi vaan tuomita rasistisen käytöksen. Ulkomailla pelaavat maajoukkueen jäsenet ovat ulkomaalaisia/maahanmuuttajia siinä maassa, missä he pelaavat. Ovatpa vielä vieneet pelipaikan sikäläiseltä pelaajalta ;). Rasismi on tolvanoiden hommaa, niin se vaan on.

Vieras

#182

16.05.2011 18:44

Hyvä, hyvä! Minuta oli melko järkyttävää, kun Oulun kauppahallin katolla poltettiin ruotsin lippu.
Paloma

#183

16.05.2011 18:45

Tiedoksi: Huorittelut ym. kohtuuttomuudet on poistettu muiden keskustelijoiden pyynnöstä.
antivihreä

#184 Re: Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia

16.05.2011 18:46

#181: "Ituhippi" - Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia

Kyse lieneekin ehkä vain siitä, että Paloma ja kumppanit eivät oikein suostu tuomitsemaan kaikkea rasististakaan väkivaltaa. Paloma ja kumppanit edustavat vastenmielistä tekopyhyyttä ja kaksinaismoralismia, jossa ihmisille huutelu on vaarallista, mutta toisten ihmisten isolla ylivoimalla tekemät väkivallan teot eivät sitä jostain syystä ole. Toivottavasti maajoukkue tuomitsee kaiken rasismin. Myös maahanmuutajien rasismin kantaväestöä vastaan, sekä maahanmuuttajien keskinäisen rasismin.


Vieras

#185 Avaajan

16.05.2011 18:46

täytyy olla umpihullu.
ebin

#186

16.05.2011 18:46

Rasismi kortti has been used!

Vieras

#187

16.05.2011 18:47

No jittoako nämä maahanmuuttajat aukoo päätään. Tunnen niin monta mamua jotka ite alottavat: sperma naama

Vieras

#188

16.05.2011 18:49

Joo tää on ikävä piirre, koska jotkut juntit ei tajuu et tämä on peliä. Noi p.rs.reiät, jotka rinnastaa sen aiheex tapella, jonkun helvetin urheilulajin takia ja tietenkin kohdistaen sen vähemmistöön ovat P_ERKELE sairaita ja v...n idiootteja tyhjäpäitä. Mieti ensin ja tee sitten vasta, mee saunoo ja syö se! ps. Suosittelen joillekkin keilaamista päällänsä. Itse diggaan jääkiekkoo ja tykkäsin pelatakin...Hieno saavutus Suomen joukkueelta, KIITOS!
antivihreä

#189 Miksi kaikki väkivalta ei ole yhtä tuomittavaa?

16.05.2011 18:50

Voisitko jo Paloma vastata kysymyksiini?

Vieras

#190 Re: Miksi kaikki väkivalta ei ole yhtä tuomittavaa?

16.05.2011 18:53

#189: antivihreä - Miksi kaikki väkivalta ei ole yhtä tuomittavaa?

Eivät taida uskaltaa. Jos vastaisivat, heidän tietämättömyytensä ja typeryytensä paljastuisi myös heidän kannattajilleen. Parempi siis olla vastaamatta ja elää illuusiossa, että itsellään on se KORKEIN TOTUUS. ;)


Vieras

#191

16.05.2011 18:55

Jääkiekkojoukkueellamme on suuri fanijoukko myös maahanmuuttajien keskuudessa. Annetaan heidänkin tuntea ylpeyttä kiekkoleijonistamme.
antivihreä

#192 Re: Re: Miksi kaikki väkivalta ei ole yhtä tuomittavaa?

16.05.2011 18:55

#190: - Re: Miksi kaikki väkivalta ei ole yhtä tuomittavaa?

Näinhän se taitaa olla. :(

Säälittävää väkivallan ihannointia.

stadilainen

#193 Re: Rasismi on Suomen häpeä

16.05.2011 18:58

#25: - Rasismi on Suomen häpeä

Naurettavaa, jopa perusuomalaisten populismin ylittävää äänenkalastelua. Todella epäloogista johtopäätösten tekemistä. Häpeä Palonen

Hanoma Pallonen

#194 Huono ajoitus Palomalla

16.05.2011 18:58

Hei Paloma, Nyt sinulla on kyllä huono ajoitus tämmöisellä touhulla! Jätä marginaali-ilmiöt ja tuu mukaan juhliin! Aina roiskuu kun rapataan.. nyt rapataan niin että roiskuu :) Sex-ett - SEXY!!!

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

16.05.2011 19:00


Paloma

#196 Re: Miksi kaikki väkivalta ei ole yhtä tuomittavaa?

16.05.2011 19:01

#189: antivihreä - Miksi kaikki väkivalta ei ole yhtä tuomittavaa? 

 Hei. Tässä vastaus. Kaikki väkivalta on yhtä tuomittavaa. Olen myös töissä, joten en ehdi ihan koko päivää valitettavasti seurata keskustelua.


Vieras

#197 Paloma

16.05.2011 19:05

Sinä olet vihreä ja Anni Sinnemäen eduskunta-avustaja. Toimintasi on ala-arvoista.
Tuollaisia ihmisiä kohtaan ei voi tuntea muuta kuin myötähäpeää.
Ehkä on parempi, että muutat mitä pikimmin pois Suomesta, koska halveksit suomalaisia ja suomalaista identitieettiä.


Vieras

#198 Re:

16.05.2011 19:10


Hankkikaa elämä. Minun silmiini ei ole vielä tullut mitään rasistista käytöstä, mistä  ihmeestä te tälläisiä juttuja keksitte?

Ette pidä yhtään huolestuttavana kun ulkomaalaiset raiskaavat suomalaisia naisia, niistä ei pahemmin kuulu mitään huutoa?

Eikö fyysinen raiskaus ole paljon pahempi kuin jotkut sanat, miten on, ammattiloukkaantujat?


Vieras

#199 Re: Rasismi on Suomen häpeä

16.05.2011 19:13

 

 

kukkahattutädit taas vauhdissa.eiks tällasta ollu euroviisujenki aikaan?miks ette sillon ruvennu vauhkoo ja leikkii pyhää??


Vieras

#200

16.05.2011 19:14

Hyvä että joku oikeasti viittii ottaa esille tällaisen asian. Urheiluun kuuluu reilu peli, ei syrjiminen. Uskoisin, että Suomen Jääkiekkoleijonat ovat myös sitä mieltä, että tämä käytös on ollut täysin asiatonta. Heiltä kannanoton saaminen olisi tosi tärkeää.