21V bussilinja säilytettävä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista 21V bussilinja säilytettävä!.

Aktiivitrollaajatko saivat aikaan?

#151 Re:

01.01.2018 06:01

#10: -

Ihmettelen Larun FB-sivuilla käytyä keskustelua. Ensiksi laitetaan asiallinen ja perusteltu vetoomus/adressi linjan 21V:n säilyttämisen puolesta. Muutama, pari kolme alkaa aktiivisesti vastustamaan ja tekemään laskelmia tämän hyvän linjan ja metron käytön välillä ja laskelmat ovat täysin naurettavia. Olen käyttänyt kumpaakin vaihtoehtoa, ja aikasäästö 21V:llä on merkittävä. Entäpä metron hankaluus esim. lapsiperheille ja vanhuksille. Eräskin aktiivitrollaaja esiintyy FB:ssä selkä-profiilillaan. Henkilön tietoja ei löydy mistään. Kuinka kyseisen FB-sivun ylläpitäjät antavat tämän herran meskaloida loputtomiin ja provosoida muita tukijakseen - muissakin kommenteissaan?

Suunnattoman pettynyt veronmaksaja

#152 Re: Erottajalle?

02.01.2018 17:21

#77: aktiivi käyttäjä - Erottajalle?

Ehdottomasti tähän saakka liikennöinyt 21V on palautettava takaisin. Vattuniemestä, jossa asuu paljon myös lapsiperheitä, vanhuksia ja huonosti liikkuvia, he pääsivät kätevästi rautatieasemalle siitä edelleen tarvittaessa vaihtamaan vaikka junaan tai pojoiseen päin liikennöiviin busseihin, joissa metrosta ei ole apua.mJos Erottajalle on tarvetta, nykyiseltä päätepysäkiltä Rautatientorilta on vain yksi pysäkkiväli raitiovaunulla Erottajalle, jonne kulkee tiehään vaunut 6, 3 ja 10. Olemmeko me matkustajat veronmaksajina lainkaan yhdenveroisia. On hieman sellainen tuntuma, että tehtiinkö tämä muutos siksi, että nyt jo varmasti tiedetään, että kyseisellä linjalla ei tule olemaan paljoa matkustajia, jolloin sekin voidaan lopettaa. Bussilinja 21V tulee palauttaa huolimatta parin kolmen aktiivitrollaajan sinnikkäästä  vastustuksesta huolimatta.

Paljasjalkainen Hesalainen

#153 Re: Re:

07.01.2018 15:49

#151: Aktiivitrollaajatko saivat aikaan? - Re:

Minäkin olen erittäin pettynyt Larulaisiin. Tähän adressiinkin ne trollaajat ovat kehdanneet sotkeutua. Varmaan nuoria kavereita joilla ei ole mitään empatiaa muiden asukkaiden ongelmiin. He asuvat metroaseman lähellä, eivät kuljeta lapsiaan rattailla eivätkä tajua sitä, että joskus hekin todennäköisesti tarvitsevat rollaattoria liikkuakseen esim. keskustaan laboratoriokekeisiin Terveystaloon. Asumme Helsingin keskusta-alueella ja meillä on oikeus päästä pääkaupunkimme juna- sekä bussiasemalle suorilla julkisilla liikenneyhteyksillä Vattuniemestäkin.

Aleksanteri

#154 Re:

29.08.2018 10:52

#26: -

KYRPÄ

#155 MIKS VASEMMISTO TU HOO BUSSI AJAT JA HARMISTAA KURJISTAA SITEN KOKO SUOMEN KANSAN ?

19.05.2020 01:14

NÄINHÄN SE ON JA SIT KANS SE KU VASEMMISTO LIITTO ON TUHONNU AIKATAULUT :( !

KUTEN ESIMERKISKI SE KUN BUSSI EI KULJE ENÄÄ KELLO 4 JÄLTÄ VAAN VASTA 7 TE MÄLTÄ TAI 7.59 :( !!

JA HUOM KULKI ENNEN   4 JÄLTÄ EI 4.59      KELLO :( !!!