VR:n lipunmyynti takaisin Rovaniemelle

VR:n lipunmyynti takaisin Rovaniemelle / Tiedotteet / Rovaniemen Eläkeläisten Yhteisjärjestö mukana tärkeässä asiassa. / Kommentit

04.02.2016 13:34

Mahtava homma että on joukko voimaa takana, siirtäisivät linja-autoaseman juna-asemalle ja samaan yhteyteen kaikki toiminta.

05.02.2016 13:47

On oikealla asialla. Moni eläkeläiset odottavat lippu- ja asiakasneuvonnan palaamista Rovaniemen rautatieasemalle!

12.02.2016 13:28

Olen myös esitämässä, että emme käytä, junaa Rovaniemeltä, emmekä Kemistä, niin kauan kuin saamme lipunmyynnin takaisin.Yllättävän hankalaa oli eläkeläisen saada matkaliput ja makuupaikkaliput matkalle Roi- Jyväskylä.
Liusäksi useampi on matkustanut/aa Onnibussilla, on käyttänyt matkahuollon palveluja. Lentokoneella on useampi matkustanut. Netti neuvoo , matkoja aivan ihmeellisin reitein. Siis sieltä ei saa apua. Ikääntyneemät ovat merkittävä matkustaja joukko ja moni on tyytymätön makuupaikkalipun saanissa. Moni muu taho aikaa katkaista yhteistön VR:n kanssa.