Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!.

Vihainen valkoinen kantasuomalainen heteromies

#151 Rasismi poikki suomalaisia kohtaan!

21.04.2020 16:17

Perussuomalaisten kansanedustaja Ano Turtiainen on saanut eky-keskukselta 70.800 euroa. Samaan aikaan ely-keskus karhuaa Turtiaisen toiaelta yritykseltä 14.000:ta euroa. 

Turtianen siis maksattaa velkansa nostamalla toista tukea! Ei valtion yrittäjille maksamaa tukea ole tarkoitettu kansanedustajille. 

Eikö persuille riitä jo aiemmin Suomen Kansalta huijatut rahat ja puoluetuet? Nyt Turtiainen vielä maksattaa omia kulujaan toisilla ja pitää itse muhkeat kansaneduatajan palkkiot. 

Tälle perussuomalaisten rahanahneudelle on nyt pantava stoppi! Koko Suomen Kansa on raivoissaan tälläisestä! Kun Suomessa on nyt poikkeutila laki voimassa, eikö perussuomalaisia voisi pidättää ja vangiuta toisateiksi? 

"Perussuomalaiset saunan taakse ja heti"

#152 Re: Rasismi poikki suomalaisia kohtaan!

22.04.2020 20:06

#151: Vihainen valkoinen kantasuomalainen heteromies - Rasismi poikki suomalaisia kohtaan! 

Yle 22.4.: "Huutokauppakeisari ja muut firmat ovat saaneet uhkauksia koronatukien takia ja palauttavat rahat - Konefirma IKH:n pomo: "Aikamoista törkyä sieltä on tullut"

"Kansanedustaja Packalénin yritys sai Business Finlandilta täyden koronatuen - alana keskustelupalstojen siivoaminen"

NYT MENI KUPPI NURIN PERUSSUOMALAISTEN KANSSA!!11

Huutokauppakeissarille ja muille firmoille uhkauksia lähettäneet ovat tietenkin perussuomalaisia! Näille firmoille maksettavia korona tukia voi tietenkin pitää epäoikeudenmuksiina mutta vain perussuomalaiset ilmaiaevat mielipahansa tappouhkauksin ym.

Sen sijaan Tom P*skalénille ja Ano Turtiaiselle ei ole tullut minkään laisia uhakauksia. Miksi? No kun he ovat perussuomalaisia! Ei korppi korpin silmää noki! P*skalénin firman alana on muka "keskustelupalstojen siivoaminen"! HAHHAH! Perussuomalainen "siivoamassa" keskustelupalstoja!!1 Siinä on kyllä pukki kaalimaan vartijana!

ÄLkää hyvät ihmiset luulko että perussuomalaiset ajaisivat teidän asioitanne! Heitä kiinnostaa vain rahan huijaaminen itselleen!


#153 Re: ADRESSI MIKA NIIKON, VILLE VÄHÄMÄEN JA JUHA MÄENPÄÄN EROTTAMISEKSI EDUSKUNNASTA

14.05.2020 22:19

#148: Isänmaallinen suomalainen - ADRESSI MIKA NIIKON, VILLE VÄHÄMÄEN JA JUHA MÄENPÄÄN EROTTAMISEKSI EDUSKUNNASTA 

 

 

SOU WAD ?

 

JOS NIIKKO TEKEE HYVÄÄ BISNESTÄÄN NIIN MITÄ SITTE JA JOPA CIINALAISET RAHOTTIVAT PERUSSUOMALAISTEN NIIKON TUPAKKI SÄHKÖISTYS AMPANJAA :)

 

 


#154

14.05.2020 22:22

MUUTE MILLOIN PUUTUTAAN ULKOMAALAISTEN RASISMIIN SUOMALAISIA KOHTAAN JA POTKITAAN SOMPUT HEVON VÍTTUUN TÄÄLTÄ MEIJÄ ASUNTOI , NAISII , TYÖPAIKKOO , TERVEYS PALVELUI VIEMÄSTÄÄ , RUUHKAUTTAMASTA BUSSEI , KAUPAN JONOI , PANKIN PALVELUITA , HAISEMASTA , MÄYKKÄÄMÄÄSTÄÄ HIP HOPII JA MUUTA HABLA BABLA HOP HOPS STEP STEP UGAA BUGAA MÖLY SAASTAA !

 

SITÄ PAITSI SOMPUIL NAISIL EI OO VÁGINAA JOTEN ONKO NE MIEHII VAIKO PALLITTOMII MIEHII (NAISII)  ?????????


Vieras

#155

14.05.2020 22:26

JOS VIHER VASEMMISTO TOIS MAAHAN NORMAALI NAISII (JOIDEN SUKUPUOLI ELIMIÄ EI SILVOTTU)

 

OIS KANTANI MAAHAN MUUTTOON TYYSTIN ERI KUIN NYT ON


Vieras

#156 Re: Re: ADRESSI MIKA NIIKON, VILLE VÄHÄMÄEN JA JUHA MÄENPÄÄN EROTTAMISEKSI EDUSKUNNASTA

26.05.2020 14:34

-

#157 Re: Re: ADRESSI MIKA NIIKON, VILLE VÄHÄMÄEN JA JUHA MÄENPÄÄN EROTTAMISEKSI EDUSKUNNASTA

26.05.2020 15:34

#153: 卐 - Re: ADRESSI MIKA NIIKON, VILLE VÄHÄMÄEN JA JUHA MÄENPÄÄN EROTTAMISEKSI EDUSKUNNASTA 

Ehdotan, että nämä ao. kansanedustajat osallistuisivat tähän keskusteluun omilla nimillään eivätkä kuviteltuina kannattajinaan. Heidän suuripalkkaisten avustajiensa ei myöskään tarvitse kirjoitella tänne.

persu vaihteeks (raitis)

#158

04.06.2020 18:44

ei ví££u ...

ny se on rantautunu tännekin ro£u mellakå£

olin kontulassa äsken bussi pysäkillä ja somppu tuli uhoilee :* et sinä raasistii sinä raasistii ... koska olin ''shelwin bäin''

ja enb juonu mustaa karhu olutta ja tukenu jotain ihme blm liikettä ?

(mikä ihme on ''blm'' liike muuten!!!???;()? )

laitto nyrkin otsaan muttei lyöny loppuun asti vaan pysäytti 2  centin päähän ... ;() huh

puhu niin huonoo americcaa somalialaisilla sanoilla et ei oikeen meinannu kässätä...

*somppu vaati kai ottaa huikkaa mustaa karhu olutta etten ois rasistinen koska olin selvin päin

ja yritti vielä pummata ''ryslää'' (tarkoittanee röökiä)

''jyy giwe mee rysslaa'' ''giwe me rysslaa'' ''giwe mee rysslaa''

oon ny ollu 2 kuukautta selvin päin ja nyt mua vaaditaan siks koska oon suomalainen ja valkoihoinen ''kaeli kuffar'' juomaan olutta ;()___siis täh ?

;()? ihme hommaa jas sano vielä C* vollahin nimeen ...!!!???

ja uhkas turpeen vettää jos en ny juo oluuttaa !!!

koomista täytyy sanoo ... kerranki sitä alkoholii ois tarjottu ku vieläpä raitis kausi menossa ;(|

c|_| <--- (olut tuoppi)

;() * :''you drink älköhöl ör i hitt jyy facee''

Super... eikun perSumies

#159 Merivartioston partiovene upposi juhannuspäivänä, yksi merivartija kuoli

21.06.2020 18:25

Anteeksi vaan mutta ... HAH HAH HAA1 Tavallsisesti meri vartiat pelastavat veden varaan joutuneita mutta nyt he itse joutuivat meri hätään :) Mitä lie homoja lienevät olleen kun eivät osanneet ohjata alustaan... olivat varmaan pussaiklemassa toisiaan kun onnettomuus tapahtui... Että silleen... :) Hyi helv...

Ei olisi Suomi pelastunut Talvisodassa ja Jatkosodassa jos homppelit olisivat olleet rintamalla.

TÄMÄ ON RASISMIA MEITÄ ISÄN  MAALLISIA SUOMALAISIA KOHTAAN!1

 

KIITOS 1939-1945!

Vankilakundi

#160 Kysymys perussuomalaisille

26.06.2020 14:43

Jos teen rikoksen, pienen tai suuren, ja liityn persujen jäseneksi, pääsenkö rikosoikeudellisesta vastuusta kuin koira veräjästä ja suojelevatko persut minua estämällä asian käsittelyn tuomioistuimessa?

Voisinko selittää (= vähätellä) tekoani jotenkin näin:

1) En minä tehnyt mitään väärää

2) Se oli vitsi

3) Olin humalassa

4) Tekoni on sulka hattuun

5) Miksi minua syytellään, kun ne toiset...

6) En tee toiste niin

Super... eikun perSumies

#161 Suomalaiset taas rasismin uhreina

09.07.2020 11:34

Helsingin Sanomat 9.7.2020:

"Luvatonta, ladattua, pienikaliiberista asetta mukana ravintolassa oli kantanut vuonna 1994 syntynyt mies. Hän oli saanut aseen laukeamaan näpelöidessään sitä housuntaskussa."

 

"Saanut aseen laukeamaan näpelöidessään sitä housuntaskussa"... hehehee... hahahaa... hohohoo... Kyllä me kaikki ymmärrämme mitä tuolla todellisuudessa tarkoitetaan. Näin siinä käy kun kaiken maiilman lespo-feministi-viher-vasmmisto-ammät pihtaavat! Kyllä Suomalaisella valkoihoisella lihaa syövällä hetero miehellä on miehen vaistot, sanoivat telaketju feministi akat mitä hyvänsä!

 

TÄSSÄ ON NYT SUOMALAISET HETERO MIEHET TAAS KERRAN JOUTUNEET RASISIMIN KOHETIKSI!

RAIVOSTUNUT

#162 Persumies raiskasi alaikäisen tytön Riihimäellä!

15.07.2020 08:25

MTV 15.7.:

Vatsakkaan miehen epäillään raiskanneen alaikäisen tytön Riihimäellä – poliisi julkaisi listan tuntomerkkejä

 

Vatsakas mies viittaa aivan selvästi perussuomalaiseen mieheen, kyseessä on tietenkin kaljamaha.

 

Persut on SAATAVA EDESVASTUUSEEN RIKOKSISTAAN! 


Anonyymi

#163 Re: Persumies raiskasi alaikäisen tytön Riihimäellä!

22.07.2020 05:48

#162: RAIVOSTUNUT - Persumies raiskasi alaikäisen tytön Riihimäellä! 

siinä se taas nähään ''persuki voi raiskaa'' ;) hahahahahaa

 

varsinki jos suomen kansalaisuus ja puhuu arabiaa ja välttävää america niin silloin on perussuomalainen ja ku passiki pudonnu mereen ku paennu irakilaisesta vankilasta edellistä sexsirikostuomiotaan...

 

sexsirikolliset palautetava takas kotimaihinsa !

 

mutta asialliset matut saakoon jäädä jos rikos rekisteri clear tai vaa lievii ja vähäpätösii crime jä tehty

 

ja jos jalkovälissä on muutaki ku pallit puntit ja kyrpä kuten vaikka tússu nii no sitte ja jos nuori ikä kuten alle 10nen ja naispuolinen mielellään ...

 

mikä siinä on ku nykyään kaikki turvikset on ainoastaan aikuisia miehiä testosteroonari pommeja ikä haitari 30-50 vee. käveleviä steroideja haisevia dunkkuja rankki tynnyreitä exsta kusella päässä ja terroristisella raivolla ja lukutaidottomuudella ja koraanilla varustettuja pyhiä viisaita jumalan siunaamia disko läpsyjä muttei yhtäkään naista tai tyttöä saati ees pikku poikaa ... ???

Asioista tietävä

#164 Re: Re: Persumies raiskasi alaikäisen tytön Riihimäellä!

25.07.2020 22:01

#163: - Re: Persumies raiskasi alaikäisen tytön Riihimäellä! 

Siinä oli luettavissa jossain lähiö kapakassa pidetyn perssuomalaisten puolue kokouksen viinan huueuiset loppu päätelmät. HÄVETKÄÄ, PERSUT!!!


Vieras

#165 Re:

25.10.2020 17:07

#93: -  

😁😅😁😅😁😅👍👍👍


Vieras

#166 Re: Re:

03.11.2020 17:12

#165: - Re:  

Laura Huhtasaari kertoi oppilailleen, että Jumala on luonut ihmisen. Yksi oppilas viittasi ja sanoi: "Minun isäni sanoo, että ihminen on kehittynyt apinasta." Laura Huhtasaari vastasi: "Minä en nyt puhukaan teidän suvustanne!"

Super... eikun perSumies

#167 Re: Re: Re:

03.11.2020 17:17

#166: - Re: Re:  

TAAS MEITÄ ISÄNMAALLISESTI AJATTELEVIA KANTASUOMALAISIA PILKATAAN!!!!11 🖕🖕🖕🖕🖕

Järkyttynyt

#168 Hyväntekeväisyyteen tarkoitetut rahat menevätkin persuille!

11.12.2020 19:10

Televisio mainoksissa kehotetaan näin joulun alla auttamaan suomalaisia lapsi perheitä. Minäkin uskoin aikaisemmin näihin mainoksiin ja annoin rahaa muka hyvän tekeväisytten. Sitten minulle selvisi totuus. Rahaa annettaan lapsiperheille joiden vanhemmilla todellisuudessa on rahaa lasten ruokaan ja lahjoihin mutta, nämä persu vanhemmat käyttävätkin rahat viinaan ja lapset kärsivät !

Kaikki Hyvä Joulumieli Lapsille keräykset ovat huijausta! Apua tarvitsevat lapset pitäisi mieluumin huostaan ottaa!

JA sitten persuille vielä pumpataan loputtomasti puolue tukea. !!

Sotaveteraanin poika

#169 Perussuomalaiset Suomea tuhoamassa!

22.12.2020 15:39

Persussuomalaiset ovat soluttautuneet vankiloihinkin: https://yle.fi/uutiset/3-11712176

 

Valitettavasti he eivät ole vankeja vaan vanginvartijoita. Minä ja lukuisat Isänmaalliset, Kantasuomalaiset  tuttavani olemme saman aikaisesti kauhuissamme, järkyttyneitä ja vihaisia siitä kuinka perussuomalaiset nakertavat Suomalaista yhteiskuntaa. Eihän tavallinen Isänmaallinen Kantasuomalainen voi enää luottaa vanginvartijoihin, poliisista puhumattakaan, kun heidän joukossaan on niin paljon perussuomalaisia!

 

Valtion virkamieslakia (750/94) on nyt kiireellisesti muutettava siten, että Perussuomalaisten jäsenyyden on oltava ehdoton este valtionvirkamiehenä toimimiselle! Laissa on lisäksi määrättävä, että perussuomalaiseen puolueeseen liittyvä virkamies on katsottava eronneeksi virastaan ilman irtisanomis aikaa. 

Super... eikun perSumies

#170

25.02.2021 18:13

Onhan Pähkinä-Miikka meidän Perussuomalaisten kuntavaali listalla ? Täältä tulee yksi ääni !

Toinen sotaveteraanin poika

#171 Persut riehuivat bussissa!

09.03.2021 16:42

https://yle.fi/uutiset/3-11828205

 

"Bussikuskia puolustaneet matkustajat joutuivat myös pahoinpitelyn kohteeksi, epäilee poliisi."

Tekotapa viittaa aivan selvästi Perussuomalaisiin, hehän hyökkäävät jokaisen kimppuun joka vain uskaltaa lausua yhdenkin poikkipuoisen sanan heistä. 

Me Isänmaalliset kantasuomalaiset olemme raivoissamme tälläisestä ja kysymme: kuinka kauan tälläisen annetaan jatkua?

Super... eikun perSumies

#172 Munarikasta pääsiäistä Suomalaisille Naisille!

03.04.2021 15:47

Tervehdys kaikille Kantasuomalaisille Isänmaallisille Valko ihousille hetero naisille! Ottakaa rohkeasti yhteyttä jos ette vielä ole saanneet munaa nyt Pääsiäisenä! Täältä "sitä" saa!

Mamut, lespot , kommarit ja telaketju feministi akat älkööt vaivautuko!

Super... eikun perSumies

#173 Hälytystehtävälle matkalla ollut poliisiauto törmäsi toiseen autoon Muhoksella

13.05.2021 12:41

 

Lukekaa MTV;n uutinen

Taisvat nämä poliisit olla jotain Muhoksen mimmejä jotka eivät edes autoa osaa ajaa! Miksi tässä uutisessa ei mainittu poliisien sukupuolta? Kyllä poliisin kuuluu olla MIES! Laissakin puhutaan poliisiMIEHISTÄ!

Näin siinä käy kun feministit pöäsevät valtaan!


Vieras

#174

12.08.2021 20:11

Mauri Peltokangas vankilaan & erotettava eduskunnasta !

JOHAN ON HELV...

#175 POLIISIA AMMUTTU VARSINAIS-SUOMESSA RUSKOLLA

23.08.2021 18:09

KUN PERSUT PUHUVAT POLIITTISESTA POLIISISTA NIIN VOIKO AMPUJA OLLA KUKAAN MUU KUIN JOKU PERSU???

ODOTAN RIIKKA PURRALTA VÄLITÖNTÄ ANTEEKSIPYYNTÖÄ!