Sastamalan skeittiparkki

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Sastamalan skeittiparkki.

11.04.2016 16:56

Koska olisi mukavaa jos sastamalassa (vammala) sellainen paikka jossa skeittaajat saisivat vapaasti mennä.
Veteraani

#2 VIimein

11.04.2016 18:08

Tätä on odotettu! Lajin pitkäaikaisena harrastajana voin sanoa, että parkin rakentaminen toisi monia uusia harrastajia skeittauksen pariin Sastamalassa. Nytkin harrastajia on paljon, mutta hyviä paikkoja skeitata ei oikein tahdo löytyä...

12.04.2016 09:22

Olisiko aika vammalan sijoittaa jo nuoriin. Kaikki mummut ja vaarit kalastellaan keskustaan asumaan uusiin kerrostaloihin. Mihin suuntaan päättäjät kaupunkia vievät ja millä motiiveilla? Herätys.

12.04.2016 17:05

Graffitiseinää parkin viereen !

09.05.2016 17:26

Olemme muuttamassa sastamalaan kesällä 2016. Ehdottomasti täytyisi olla skeittipuisto,missä voi harrastaa hyvää ja turvallista urheilua ulkona ja saada siten uusia kavereita! Aikuisen näkökulmasta loistavaa hengailua hyvässä hengessä. Skeittiparkki toimii monelle eri välineelle esim.skuutille, kruiserille ja temppupyörille. Se on tämän päivän nuorten puuhaa,johon täytyy olla oikea paikka. Tällöin nuoriso ei ole ostareiden rappukäytävissä temppuilemassa ja tuottamassa muille harmia. Myös varhaisnuoret kuuluu tämän harrastuksen piiriin eli 9- vuotiaat ja jopa nuoremmatkin. Tätä päivää tulee elää ja kehittää tulevaisuutta. Aina on todettu,että nuorissa on tulevaisuus. On tärkeää tukea monista syistä liikunnallista harrastusta. Sastamala myös näkyviin tämän päivän trendiin!
seinän käyttäjä

19.01.2018 08:57

Graffiti/taideseinä olisi myös tervetullut ja sopisi hyvin skeittiparkin ympäristöön. Merkintä https://legal-walls.net/ nettisivuille jotta taiteilijat löytävät paikalle.